echt 50% of meer van de presentatoren en andere tv personality's is gay. dat is wel opmerkelijk.
Hoe zou dit komen? zouden homo's op de televisie zowel mannen als vrouwen beter 'raken'??
Lijstje met homo's op de tv:
- Andre van Duin
- Paul de leeuw
- Die gast van explosief (jeroen pauw)
- en nog veel meer
quote:Jeroen Pauw???? die is echt wel hetero!!!
Op maandag 12 augustus 2002 23:34 schreef yourpixel het volgende:
Je bedoelt Jeroen van den Boom denk ik...
Waarom dat is? Misschien zijn er veel homo's die creatieve beroepen hebben.
Ik vind het niet zo belangrijk eik..
quote:nee die is vorig jaar in de komkommertijd van hart van nederland verloofd en getrouwd geloof ik
Op maandag 12 augustus 2002 23:37 schreef wizarddragon het volgende:
Is Jeroen van den Boom ook homo???
quote:Ja dat d8 ik ook..
Op maandag 12 augustus 2002 23:39 schreef Stranger het volgende:[..]
nee die is vorig jaar in de komkommertijd van hart van nederland verloofd en getrouwd geloof ik
allemaal gay inderdaad, niet dat daar iets mis mee is, vind ze wel lachen, vooral Gordon rules!
Omdat ze op tv of op de radio zijn lijkt het wellicht dat het percentage wat hoger ligt
quote:Je kunt tegenwoordig ook met een man trouwen hoor...
Op maandag 12 augustus 2002 23:39 schreef Stranger het volgende:[..]
nee die is vorig jaar in de komkommertijd van hart van nederland verloofd en getrouwd geloof ik
(ik weet niet zeker of die v.d. Boom Homo is, dacht het eik wel..)
Pauw zeker niet, want die heeft nog met Manuela Kemp samengewoond!
Net als Albert Verlinde, die is toch ook pas met een man getrouwd...
quote:Gordon is mijn held!
Op maandag 12 augustus 2002 23:40 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Carlo Boshart
Jos Brink
Mike Starrink
Gerard Joling
etc.allemaal gay inderdaad, niet dat daar iets mis mee is, vind ze wel lachen, vooral Gordon rules!
Veeeel beter dan Evers...
quote:ja maar hart van nederland filmde het huwelijksaanzoek.. en ik weet echt wel wat het verschil tussen mannetje en vrouwtje is, en dat was vrouwtje
Op maandag 12 augustus 2002 23:42 schreef Ole het volgende:[..]
Je kunt tegenwoordig ook met een man trouwen hoor...
(ik weet niet zeker of die v.d. Boom Homo is, dacht het eik wel..)
Pauw zeker niet, want die heeft nog met Manuela Kemp samengewoond!Net als Albert Verlinde, die is toch ook pas met een man getrouwd...
quote:Ok.. ik zal wel in de war zijn met weer een ander, ik vond het ook al geen homo-type (niet dat dat altijd wat zegt..)
Op maandag 12 augustus 2002 23:44 schreef Stranger het volgende:[..]
ja maar hart van nederland filmde het huwelijksaanzoek.. en ik weet echt wel wat het verschil tussen mannetje en vrouwtje is, en dat was vrouwtje
maar goed: Hannie...
En van die kok bij carlo en irene ben ik er ook nog niet zeker van,
Maar, waar gaat dit eigenlijk over? Zijn homo's niet gewoon mensen dan? Wel he?
Al ben ik het er wel mee eens dat homofielen (ook lesbienes) tijdens de roze zaterdag (middel om 'geaccepteerd' te worden) er behoorlijk raar bijlopen, zodat het doel totaal voorbij gegaan wordt....
Job Frieszo
Koen Smit
Johan van der Veen (Twarres)
Stephen Gately
Paul de Leeuw
Carlo Boszhardt
Jeroen Kijk in de Vegte (3FM)
Roan (producer van ruuddewild.nl)
Jan Rot (?)
Gerard Joling
Jacques d'Ancona
Gordon
Sugar Lee Hooper
Jan Lenferink
Robert Long
Albert Verlinde
Jos Brink
Gerard Spong
Andre van Duin
Michiel de Zeeuw
Willem Oltmans
Ronnie Tober
Harm Edens
Hans Schiffers
Jacques Goderie
Stanley Burleson
Hans Kesting
Hans Klok
Adriaan van Dis
Danny Rook
Mike Starink
Marc Marie Huijbregts
Jo de Poorter
etc etc
quote:Jan Rot niet, die is onlangs getrouwd, met een vrouw
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
Effe een lijstje ergens vandaan gecopy/paste:Job Frieszo
Koen Smit
Johan van der Veen (Twarres)
Stephen Gately
Paul de Leeuw
Carlo Boszhardt
Jeroen Kijk in de Vegte (3FM)
Roan (producer van ruuddewild.nl)
Jan Rot (?)
Gerard Joling
Jacques d'Ancona
Gordon
Sugar Lee Hooper
Jan Lenferink
Robert Long
Albert Verlinde
Jos Brink
Gerard Spong
Andre van Duin
Michiel de Zeeuw
Willem Oltmans
Ronnie Tober
Harm Edens
Hans Schiffers
Jacques Goderie
Stanley Burleson
Hans Kesting
Hans Klok
Adriaan van Dis
Danny Rook
Mike Starink
Marc Marie Huijbregts
Jo de Poorter
etc etc
quote:Gewoon een twijfelnicht dus.
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:51 schreef kezmania het volgende:Jan Rot niet, die is onlangs getrouwd, met een vrouw
quote:Ja hij is biseksueel en heeft nu gewoon gekozen voor een vrouw. Hij is zeker geen hetero in ieder geval.
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:54 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Gewoon een twijfelnicht dus.
quote:Danny Rook homo?
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:40 schreef DennisMoore het volgende:Danny Rook
quote:Samen met de handboeien een reconstructie nagespeeld zeker...
Op dinsdag 13 augustus 2002 01:20 schreef Dante_A het volgende:
Ik hoorde dat Peter r. de Vries een relatie met een politieagent heeft gehad. Zou het? Hij heeft wel een snor.
Maar inderdaad, veel homo's in the entertainment industy...
Er zijn gewoon teveel BN'ers tegenwoordig.
Als op tv komen/willen dan blijkbaar 'iets' met homoseksuele geaardheid te maken heeft, bedoel ik...
quote:Inge Diepman (Herexamen/Zwarte schaap)
Op dinsdag 13 augustus 2002 07:50 schreef Nuoro het volgende:
Maar waarom zijn er dan eigenlijk zo weinig lesbo's op tv?
quote:Maar dat is er maar 1. Wel typisch inderdaad dat er tientallen homo's te vinden zijn en maar weinig lesbo's.
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:09 schreef Dave het volgende:[..]
Inge Diepman (Herexamen/Zwarte schaap)
* Jojogirl kan ook geen andere verzinnen (op Sugar Lee Hooper na dan)
quote:Daar valt over te twisten.
Op maandag 12 augustus 2002 23:37 schreef gelly het volgende:
Gellarboy is ook een uitstekend entertainer bv !
.
quote:Wel goed de roddelbladen lezen he, zijn bruiloft heeft ie 2 maanden van tevoren afgeblazen. Maar hij is volgens mij ook geen homo. Die geruchten komen vast doordat ie in de gaypride in een bootje meevaarde.
Op dinsdag 13 augustus 2002 12:30 schreef Bolletje... het volgende:
Jeroen vd Boom ( explosief) is getrouwd, nou ja nog wel want hij ligt in scheiding, maar die is zéker géén homo,
maar een vrouwenversierder in de zandvoortse uitgaansscene
quote:hiermee bedoel jij Rudolph...verder weet ik niet hoe hij heet. Hij is iig niet homo, hij woont in Tilburg en is getrouwd geweest. Inmiddels gescheiden en hij heeft nu een vriendin met wie hij samenwoont in Tilburg dus...zie hem hier nog wel eens lopen met haar
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:28 schreef witste het volgende:En van die kok bij carlo en irene ben ik er ook nog niet zeker van,
quote:Jeroen was toch homo...??
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
En nu nog de 'geruchten' over Seth van TMF
quote:Die is, als ik mij niet vergis, getrouwd en heeft een dochtertje.
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:28 schreef witste het volgende:
En van die kok bij carlo en irene ben ik er ook nog niet zeker van,
quote:Serieus? Hij ziet er toch meer homo uit dan dat hele lijstje bij elkaar. No offense
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Die is, als ik mij niet vergis, getrouwd en heeft een dochtertje.
quote:Dat bewijst dan maar weer dat je het niet aan mensen kan zien
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:54 schreef fatbenny het volgende:[..]
Serieus? Hij ziet er toch meer homo uit dan dat hele lijstje bij elkaar. No offense
* Jojogirl dacht het ook
quote:gescheiden inmiddels en nieuwe vriendin
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Die is, als ik mij niet vergis, getrouwd en heeft een dochtertje.
quote:oww nou goed, zijn exvriendin gaat inmiddels met mijn collega, en hij zelf is ook weer op pad
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:08 schreef Ripley het volgende:[..]
Wel goed de roddelbladen lezen he, zijn bruiloft heeft ie 2 maanden van tevoren afgeblazen. Maar hij is volgens mij ook geen homo. Die geruchten komen vast doordat ie in de gaypride in een bootje meevaarde.
.
Remi vd Elzen
BB Sandy
BB Bianca
Die vriendin van BB Bianca die iets bij Net 5 doet.
Mathilde Santing (maar die is bi, en nu weer aan de man geloof ik).
En niet-BN
Melissa Etheridge
KD Lang
Ellen Degeneres (van de comedy "Ellen")
Indigo Girls
Sarah Bettens (K's Choice)
En ik zal er nog wel weet ik hoeveel vergeten.
- Gerda Verburg
- ?
- Joop Wijn
- Wim van de Camp
quote:Ex-homo.
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:52 schreef wizarddragon het volgende:
En niet te vergeten ex-homo Jan Rot die getrouwd is en een kindje heeft.
Weleens van Bisexualiteit gehoord ?
quote:Die stond al in het lijstje
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:52 schreef wizarddragon het volgende:
En niet te vergeten ex-homo Jan Rot die getrouwd is en een kindje heeft.
quote:Hmmm neuh...die probeerde me nog te versieren door een van z'n acts te doen.
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:30 schreef Nyles het volgende:
Carlo is de enige die ECHT tof is de anderen zijn verwijfd!
maar laten we vooral ook de faghags niet vergeten mensen ...
patty brard
christine van der horst
connie breukhoven
imca marina
en ga zo maar door
quote:Dan is ie niet homo noch hetero..
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:54 schreef tong80 het volgende:[..]
Ex-homo.
Weleens van Bisexualiteit gehoord ?
quote:Mike Starink is toch geen homo??? ofwel??
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:22 schreef Biglebowski het volgende:
Jos Brink spant de kroon ... albert Verlinde is momenteel de absolute top-tv-homo. Maar de joop braakhekke's, mike starink's en gerard joling's blijven ook allen erg grappig ....maar laten we vooral ook de faghags niet vergeten mensen ...
patty brard
christine van der horst
connie breukhoven
imca marinaen ga zo maar door
quote:Echtwel!
Op woensdag 14 augustus 2002 01:17 schreef wizarddragon het volgende:Mike Starink is toch geen homo??? ofwel??
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 23:37 schreef gelly het volgende:
Gellarboy is ook een uitstekend entertainer bv !
Oktober.
quote:Das erg kut voor je...
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:20 schreef xman het volgende:[..]
Hmmm neuh...die probeerde me nog te versieren door een van z'n acts te doen.
Ga toch terug naar het bejaardentehuis man.
quote:ervaring met hem???
Op dinsdag 13 augustus 2002 12:30 schreef Bolletje... het volgende:
Jeroen vd Boom ( explosief) is getrouwd, nou ja nog wel want hij ligt in scheiding, maar die is zéker géén homo,
maar een vrouwenversierder in de zandvoortse uitgaansscene
quote:Bron: Net5.nl
Gay TeamIn iedere aflevering van het nieuwe Nederlandse programma 'Gay Team' staat een andere vrouw in het middelpunt. Ze is nu al weer een jaar single en ze is het behoorlijk zat. Haar huisje krijgt ze maar niet op orde, ze is ontevreden over haar kapsel, heeft al jaren dezelfde make-up en ze betrapt zichzelf erop dat ze steeds maar weer hetzelfde tijgerpatroontje koopt. Ze schreeuwt om hulp en dat wordt geregeld, want NET 5 stuurt 'Gay Team' erop af. 'Gay Team' bestaat uit drie rebellerende homoseksuelen die de vrouw adviseren met als uiteindelijk doel, haar onweerstaanbaar te maken. Deze bijzondere adviseurs toveren een saaie slaapkamer om tot een romantisch nestje. Ze veranderen haar vaste kledingkeuze van lingerie tot aan een nieuwe winterjas. Ze praten met haar hoe ze het best in contact kan komen met misschien wel haar nieuwe vriendje. Al deze punten worden apart behandeld in vaste reportages. We volgen haar met één van de adviseurs en zien dus direct de verandering die wordt aangebracht.
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:00 schreef Marble het volgende:
Er komen nog wat homo's bij:GayTeam
[..]Bron: Net5.nl
quote:Gerda Verburg en Wim vd Camp?
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
En als TweedeKamer-leden ook BN'ers zijn, dan lopen er nog twee (?) dames rond bij 't CDA. En twee heren ook.- Gerda Verburg
- ?
- Joop Wijn
- Wim van de Camp
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 23:41 schreef Zander het volgende:
Misschien heeft het iets met de sollicitatie-procedure bij Endemol te maken?
quote:Ik zie het punt in deze niet zo...
Wat ik me nu al een tijdje afvraag:
Waarom zijn er zoveel homo's op de tv?echt 50% of meer van de presentatoren en andere tv personality's is gay. dat is wel opmerkelijk.
Hoe zou dit komen? zouden homo's op de televisie zowel mannen als vrouwen beter 'raken'??
- Andre van Duin
- Paul de leeuw
- en nog veel meer
GLG
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 01:38 schreef wizarddragon het volgende:
Goh ik wist niet dat Flamman EN Abraxas (van oa. Party animals) homo's..
quote:D'r zijn vast nog wel meer homo's op de Ned. TV maar daar kun je 't niet aan zien. Aan homosexuele vrouwen vaak al helemaal niet . Ik snap trouwens 't probleem niet hoor....als je er aan stoort kijk je toch naar iets anders
Wat ik me nu al een tijdje afvraag:
Waarom zijn er zoveel homo's op de tv?echt 50% of meer van de presentatoren en andere tv personality's is gay. dat is wel opmerkelijk.
- Andre van Duin
- Paul de leeuw
- en nog veel meer
quote:Er is er minstens nog een, een nieuwe van D'66: Boris van der Ham.
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
En als TweedeKamer-leden ook BN'ers zijn, dan lopen er nog twee (?) dames rond bij 't CDA. En twee heren ook.- Gerda Verburg
- ?
- Joop Wijn
- Wim van de Camp
quote:wow, Joost van Bellen ook homo?
Op donderdag 22 augustus 2002 14:38 schreef DJP het volgende:
op deze pagina staat een database met alle homo/bi/lesbo celebs. Half bekend nederland staat er dus in.
Barman rene van allo allo staat er ook in, ik heb nooit geweten dat ie homo was.
de database
http://gayinfo.tripod.com/
het programma word er echt niet saaier op als het gepresenteerd word door een homo/bi
en nee, ik ben geen homo
quote:Wie zegt dat?! Maar het is wel een groep mensen die voor velen herkenbaar zijn, en een mooi voorbeeld van het feit dat de meeste homo's niet als zodanig opvallen en dat ze onderling net zo verschillend zijn als hetero's enzo.
Op woensdag 25 september 2002 19:03 schreef BrianMay het volgende:
wat is dit nu voor onzinhet programma word er echt niet saaier op als het gepresenteerd word door een homo/bi
en nee, ik ben geen homo
quote:Grappig. Een andere collega van mij heeft zich daarvoor een tijdje geleden aangemeld. Ik weet niet of ze nu ook uitgekozen is.
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:00 schreef Marble het volgende:
Er komen nog wat homo's bij:
[..]Bron: Net5.nl
quote:In die beroepssectoren waar de omgangsvormen niet zo macho/mannelijk zijn trekt veel homo's aan. kijk ook maar eens bij de overheid en in de journalistiek!
Op donderdag 26 september 2002 11:41 schreef lzandman het volgende:
Een oud-collega van mij, die ook homosexueel is, vertelde dat hij z'n hele leven al iets met televisie wilde doen. Hij werkt inmiddels voor Eyeworks (van Reinout Oerlemans) als full-time programmamaker. Dat wereldje lijkt inderdaad een bepaalde aantrekkingskracht op homosexuelen (mannen?) te hebben. Wel grappig.
Richard Chamberlain, marking what TV Guide described as "the first time a romantic leading man of his stature has ever outed himself," has told the magazine that, because of the demands of the television business, he made extreme efforts to hide his homosexuality. "I didn't want to be seen as even remotely gay," he told the magazine. "Remember, I grew up in the '30s, '40s and '50s, when being effeminate was verboten. I ingested all of this. I was as homophobic as anyone else." (Chamberlain is 69.) Asked when he was able to "get over it," he replied: "I've only dropped the last vestiges of that, like, three months ago." Chamberlain, who has written a book, Shattered Love: A Memoir, about his secret life, also went public with his story Sunday night on NBC's Dateline.
quote:Lijkt me een plausibele verklaring. Ben ook werkzaam in het Hilversumse en kan zeggen dat het mijn ervaring is dat iemands sexuele geaardheid er niet echt toe doet, van belang is of je je werk goed doet. Er worden wel grappen over gemaakt. Zo hoorde ik een cameraman ooit de grap maken:"Het maakt me niet uit of iemand homo is of niet, maar laten ze het wel in het rooster zetten". Maar ja iedere minderheid heeft er recht op gediscrimineerd te worden.
Op donderdag 26 september 2002 12:28 schreef eenuitduizend het volgende:[..]
In die beroepssectoren waar de omgangsvormen niet zo macho/mannelijk zijn trekt veel homo's aan. kijk ook maar eens bij de overheid en in de journalistiek!
quote:Die nederlandse marathonloopster met dat blonde haar.
Op donderdag 22 augustus 2002 00:24 schreef evert het volgende:
Het is bijzonderer dat er in bijv. de sport er bijna geen openlijke homoseksuelen zijn.
De enige die ik ken is Monique de Wilt, polstokhoogspringster. Sprong een nederlands record tijdens de gay games.
maar verder?
quote:dat is al zo lang bekend, het zijn al jarenlang vriendjes dochj kan Abraxas nog steeds geen woord nederlands spreken...
Op maandag 26 augustus 2002 01:38 schreef wizarddragon het volgende:
Goh ik wist niet dat Flamman EN Abraxas (van oa. Party animals) homo's..
Overigens het bewijs dat homo's niet perse zachtaardig hoeven te zijn: ze hebben keiharde nummers gemaakt waaronder het subtiele "Jesus must die"
Daar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |