SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:39 schreef Fee-nix het volgende:
Enne ik las gister in de Wij jonge ouders trouwens een verhaal over een moeder die na de bevalling van de tweede enorm veel bloedverlies had, maar volgens mij was dat een verhaal van hier! Weet alleen niet meer hoe de user nou heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje late reactie.... maar dat was ik.......
**Life is e@sier with your eyes closed**
Heftig Jose. Gaat het nu wel weer met je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Jose81 het volgende:
[..]beetje late reactie.... maar dat was ik.......
Ja, ik las het en ik dacht: dat verhaal ken ik van het forum! Maar ik wist er geen username bij. Heel stom, want je username is dus gewoon je naamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Jose81 het volgende:
[..]beetje late reactie.... maar dat was ik.......
Voor je als een malle de winkel in rent: hij's ook digitaal te lezen kom ik net achter. http://wij.nl/magazinesquote:
Sam voorzichtige jompel voor jullie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Sam1993 het volgende:
Lisa is vandaag 3 maandjes wat gaat het toch snel!!
Dat was voor mij niet anders. Ik durfde dit ook niet eerder neer te zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef Zoë23 het volgende:
Gelukkig maar Jose81jompels voor tinu's en sam's mini's en voor TJ's mini
Vind het moeilijk om positieve dingen te posten zo na nanadu's nieuws, heb er de hele dag over nagedacht.. Vind het erg
Vandaag draaide S van haar rug naar haar buik & ze kan ook weer terug!
En ze moest lachen, echt lachenlachen daar schrok ze weer van en moest ze huilen
hier hetzelfde eigenlijk, maarja...t is ook vrij 'raar' om ineens te gaan zeuren over niet slapende, kotsende kinderen...terwijl iemand super erg nieuws te horen heeft gekregenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dat was voor mij niet anders. Ik durfde dit ook niet eerder neer te zetten.
Ja,.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef PureEvil het volgende:
[..]
hier hetzelfde eigenlijk, maarja...t is ook vrij 'raar' om ineens te gaan zeuren over niet slapende, kotsende kinderen...terwijl iemand super erg nieuws te horen heeft gekregen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo maar even een nieuw bericht voor ander nieuws.
Las over rollende en kruipende kindjes![]()
En vermaanddagen
Oh en ik weet dat ze zeggen dat t niet kan, maar volgens mij lacht mijn dochter. Echt meerdere keren vandaag he, als je tegen dr kletst.
Nou was dr grote broer ook zo snel, althans met 3 weken. Maar aangezien ze een week later dan.hem geboren is is t ongeveer even snel.
Ik ben bang dat deze net zo kort baby blijft als dr broer... Als k zie hoe helder en wijs ze is. Sowieso is ze aardig beweeglijk al.
Gekke baby's heb ik
Ja shame on youquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:17 schreef PureEvil het volgende:
Oh schandalig....vergeet ik helemaal te reageren op je foto's![]()
Wat een heerlijk manneke heb je toch!![]()
![]()
en hij lijkt al zo groot
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Clubsoda het volgende:
Het was een werkelijk te genante d/t fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
voor wat het waard is, mijn dochter heeft een naam met 7 lettersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:19 schreef Xanteh het volgende:
Het valt mij op dat er veel meisjes een korte naam hebben de laatste tijd. Allemaal met vier of vijf letters. Welkom Nena en E.lin
Vers zat hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor wat het waard is, mijn dochter heeft een naam met 7 letters![]()
Of hoort ze niet meer bij de laatste tijd met haar 4 maanden
Ik had een 'lichte baby' verwacht (paar dagen voor inleiding werd me dit verteld, lange smalle baby) toen het hoofdje geboren was vroegen ze me om te kijken (ik wil niet!) kijk maar.. (ok.. Wat is ze groot!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:34 schreef Bleie het volgende:
T was 3500 bij zijn geboorte, dat vond ik groot zat. En ook daarmee kon ik me al niet voorstellen dat dat ooit in mijn buik had gezeten... Ben wel benieuwd wat hij nu weegt, woensdag weer naar het cb, als ze tenminste niet weer afzeggen.
Zoë: ik dacht eerst even 'hè, wat doet je sterilisator nou in de oven', maar je hebt vast een combi... Wel balen zeg, nieuwe kolf is nou niet zo goedkoop. En kolven met de hand is best te doen, ik heb het op mijn werk weleens gedaan toen ik mijn kolf was vergeten (). Op borstvoeding.com staat wel goede uitleg erover.
Allebei zo uitgeteld krijg je ze maar zelden denk ik. Wel jammer dat de grote kerel weerklaarwakker was nadat ik hem naar boven had gedragen en trui, broek en schoenen had uitgedaanquote:
Via iCloud. Niks geen kabels. Alleen wifi. En het is van Apple zelf. Op de site staat wel meer info.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef Tinuviel het volgende:
Dankje Sam. Ik dacht eerst ik wil ze niet in photobucket verwijderen, want dan ben ik ze kwijt, maar dat klopt natuurlijk niet. Ik heb ze nog op de Ipad staan. Alleen even kijken hoe ik ze hiervandaan op de pc krijg.
Och Kuuk, het was niet mijn bedoeling hoor, om je zo te laten voelen... voel me er wel een beetje schuldig over...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Voor je als een malle de winkel in rent: hij's ook digitaal te lezen kom ik net achter. http://wij.nl/magazines
Das ook wat trouwens voor mensen die 'm kopen.
En wat een verhaal José. Ik las je verhaal toen volgens mij toen ik net zwanger was. Ik heb er m'n hele zwangerschap aan gedacht. En nog steeds krijg ik er een weeïg gevoel van.
Ben je mal! Dt hoeft niet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef Jose81 het volgende:
Jemig... ik zie nu pas dat ik hier wel op een heel erg rotmoment binnen kom vallen .. Wat afgrijselijk zeg, Nanadu en familie... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten!!
![]()
![]()
[..]
Och Kuuk, het was niet mijn bedoeling hoor, om je zo te laten voelen... voel me er wel een beetje schuldig over...
En verder dank jullie wel voor de lieve reacties...![]()
![]()
Nee bahquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef PureEvil het volgende:
Ok Clubsoda, dat wist ik niet. Maar zoals Sam het schrijft is alsof de artsen het afdoen met een gevalletje 'je zoekt het maar uit, je hebt aanstelleritus' oid.
Maar het is idd te hopen dat de therapie wel aanslaat.
(trouwens...been uitvalverschijnselen,morfine en een baby is volgens mij ook geen goede combinatie)
Jep, op z'n ringvinger en middelvinger, heel schattigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:57 schreef PureEvil het volgende:
nirak, wat lief! Is ie nou aan het duimen?
Ja! Fotospamquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef Xanteh het volgende:
Gefeliciteerd Faye en Midas met de vermaandagen![]()
Geen fotospam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, het zijn er wel wat veel geloof ik
Mama van F. (2012) en M. (2016)
2e hands, via hier! Maar oorspronkelijk van de H&Mquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:06 schreef Xanteh het volgende:
Wat een leuke foto's, en zo snoezig hoe ze ligt te slapen bij je vriendDat barbapapa pakje, waar komt die vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van mij volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:32 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
2e hands, via hier! Maar oorspronkelijk van de H&M
Zal als S wakker is even in d'r kast kijken naar het merk. Heb het gekregen als kraamkado. Het is een tshirtje, zat ook een mutsje bij. (heb een keer die webshop opgezocht, ze hebben verschillende dingen van)quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar komt dat rompertje met uiltjes vandaan zoe? Leuk kraamcadeau namelijk.
Verder is S een lief popje zeg!
Oh, dat zou fijn zijn!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:06 schreef Zoë23 het volgende:
Marjolijntjeeigenwijsje
Heb trouwens een minimutsje met die uiltjes, die past S niet (1x op gehad)
http://www.tislifestyle.c(...)n-mutsje-fabel-print
Shirtje met uiltje mt 62 mag je wel lenen als Faye zo ver is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Raar is dat hè? Afgelopen 2 dagen ook nauwelijks geslapen overdag, en vanochtend 2x 3 kwartier en nu al 1,5 uurquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Mnoh slapen. Ook iets wat zoonlief vrijdag en zaterdag niet deed overdag. Gisteren heeft ie dat ingehaald en vandaag is het weer "wat nou slapen"- dag..
Dan zou het idd wel zo zijn..quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:24 schreef Marjolijntje het volgende:
95% zeker, op die momenten komt er namelijk ook altijd veel gas vrij. Maar wat zou het anders kunnen zijn dan?
Ligt voor 'm klaar in de koelkastquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kuuk een koude bijtring is misschien fijn voor hem? Ipv die speen.
Zullen we ze vast aan elkaar uithuwelijken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef SupremeEvil het volgende:
Werkt dit? het werkt, dit is ze dan, ons meisje.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:48 schreef bitterend het volgende:
Tinu hoe bevalt het weer aan het werk te zijn?
Susie jaaa weer Anoukik heb een foto van haar gemist!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
@tinu; ik voelde me achteraf zelfs enigzins schuldig, ons meisje heeft 5 maanden (!!) gehuild voordat we achter de echte oorzaak kwamen...En idd, dat doet pijn, dat je kindje zoveel verdriet heeft en je niets kan doen. Huilen, huilen, huilen...
en als ik terugdenk aan die eerste maanden voel ik nog steeds veel verdriet... die periode werd echt getekend door verdriet, wanhoop, onrust, en overoveroververmoeidheid.
Och, dat moet idd pijn gedaan hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
verborgen reflux en een refluxoesophagitis. (een ontstoken slokdarm, die elke keer weer enorm pijnlijk werd door het opnieuw omhoog komen van de voedingen....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh lekkeeeerrrr zeg! hebben jullie geen airco? het is inderdaad benauwd..ik doe vaak thuis ook snachts het raam niet open door al die muggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef Tinuviel het volgende:
BJ, dat lijkt me heel moeilijk. Ik heb dat niet meegekregen. Is dat wel te behandelen?
Bitterend, werk gaat op zich goed. Al mis ik mijn ukkie wel en hij mij ook. Als ik thuiskom, drinkt hij altijd uitgebreid bij me. Ik sjees ook naar huis anders komt het met zijn voeding niet uit. Het is alleen veels te warm en benauwd op kantoor, in bijzonder in de kolfkamer. Vandaag kwamen de vrouw en kids van mijn baas bij ons ijsjes uitdelen. Superlief van ze
quote:
OMG! van bijna niet vruchtbaar tot mega vruchtbaarquote:
WHOOT! Meen je niet?! Wat super zeg!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Ik vond het wel interessant om te merken dat ik van te voren ook enorm op zou zien tegen mijn kind naar het kdv brengen maar dat ik het in de praktijk dus helemaal niet zo moeilijk vind. Ten eerste denk ik door hoe M is: een stevig kindje (figuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef Fee-nix het volgende:
Ja ik vind zo'n kdv ook altijd nogal wat voor die hele kleintjes hoor (heb er zelf gewerkt). Maarja, soms kan het niet anders. Fijn dat het in jullie geval zo kan!
Brr die missies zou ik ook helemaal niks vinden. Ik hoop dat het meevalt!
De start met borstvoeding verliep hier heel problematisch, omdat mijn ukkie dysmatuur was. Steeds in slaap vallen en niet krachtig genoeg zuigen. Dus het kwam maar met moeite op gang. We hebben nu net (met 8 weken) de bijvoeding volledig afgebouwd, maar ik slik nog domperidon en kolf nog steeds 3x per dag om de productie te bevorderen. De kleine clustert vaak in de ochtend (elk uur ongeveer drinken, al gaat het de laatste dagen wat beter) en ik ben bang dat ik minstens 3 keer op mijn werk moet kolven om te zorgen dat de productie niet instort. Dat ik ook nog eens bijna een uur reistijd heb, helpt ook niet mee. Ik ben zeker niet voor half 6 thuis normaal gesproken. Ik mis dus behoorlijk wat voedingsmomenten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:20 schreef Clubsoda het volgende:
Waar ben je bang voor qua borstvoeding Phaidra?
Wat ik nu met mijn werk heb afgesproken is dat ik de kolftijd gebruik om 1 uur later te beginnen en 1 uur eerder weg te gaan. Dan kolf ik maar 1 keer per dag in de pauze.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De start met borstvoeding verliep hier heel problematisch, omdat mijn ukkie dysmatuur was. Steeds in slaap vallen en niet krachtig genoeg zuigen. Dus het kwam maar met moeite op gang. We hebben nu net (met 8 weken) de bijvoeding volledig afgebouwd, maar ik slik nog domperidon en kolf nog steeds 3x per dag om de productie te bevorderen. De kleine clustert vaak in de ochtend (elk uur ongeveer drinken, al gaat het de laatste dagen wat beter) en ik ben bang dat ik minstens 3 keer op mijn werk moet kolven om te zorgen dat de productie niet instort. Dat ik ook nog eens bijna een uur reistijd heb, helpt ook niet mee. Ik ben zeker niet voor half 6 thuis normaal gesproken. Ik mis dus behoorlijk wat voedingsmomenten.
Ik werk met meerdere mensen in 1 kantoor, dus dat lijkt me geen goed planquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:46 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, dat het bij jullie niet zo vlekkeloos liep weet ik nog, lastig hoor. Mijn persoonlijke ervaring is dat mijn productie best heel flexibel bleek te zijn. Ik zat met een flesweigeraar, dus dat betekende 's ochtends voor mijn werk 2x drinken, op mijn werk 3x kolven, 's avonds voor het slapengaan nog een keer 2x drinken en dan nog een avondvoeding, terwijl ik op mijn niet-werkdagen eigenlijk minder en vooral regelmatiger voedde. Heb ik eigenlijk vrij weinig van gemerkt van dat gerommel met ritmes, maar ik heb dan ook nooit echte productieproblemen gehad. Maar het is lastig om op je lijf te vertrouwen, nu al, en nog veel meer als het 'echte' leven straks weer begint.
Wat bitterend zegt wilde ik ook voorstellen, kan je wat later beginnen 's ochtends? En ik kolfde ook 3x per dag, maar ik ben dan ook te lui om naar de kolfkamer te gaan dus ik doe het achter mijn bureau en werk dan intussen doorIk heb geloof ik nog nooit het volle aantal uren dat ik aan kolfrecht heb opgebruikte.
En daarom is er een peuterspeelzaal als ze 2/3 jaar zijn. Ze kunnen nog lang genoeg naar school.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:24 schreef J1981 het volgende:
Best een moeilijke keuze hoor, kdv of niet. Gelukkig heb ik hier niet zo heel lang over na hoeven denken. Zowel ouders als schoonouders hebben aangeboden om 1 of 2 dagen op te passen. Man en ik werken allebei 4 dagen. Alle dagen zijn dus gedekt.
Toch denk ik dat ik 1 of 2 dagen kvd helemaal niet zo'n slecht idee had gevonden. Daar leren ze toch ook weer hele andere dingen dan thuis of bij opa en oma. Spelen met andere kindjes, sociale omgang enzo.
Het lijkt me toch niet haalbaar om 3x per dag 6 collega's 10 min weg te sturen (waarvan 1 mijn leidinggevende is), hoe lief en meelevend ze allemaal ook zijn. Als het wel kan is het natuurlijk mooi, zo'n kolfruimte lijkt me ook niet alles (sleutel ophalen bij receptie, naar andere verdieping, alles installeren...).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ook Phaidra![]()
Fee, ik snap dat je het geen mindere keuze vindt hoor. En al vond je het wel dan kon het me vrij weinig schelen![]()
Maar wat je daar zegt over Jesper is wel interessant, over dat niet geland zijn. M is dat wel volgens mij, en die lacht dus echt breeduit naar de leidsters als ik hem breng, naar mij als ik hem ophaal, ik zie hem wel eens bij het brengen of halen echt interacteren met de grotere kindjes. Die brengen hem speeltjes als hij ze laat vallen, ze voelen voorzichtig aan hem of hij ligt hand in hand met een ander baby'tje
En precies dat zijn voor inderdaad signalen dat ik denk dat ik hem er wel een plezier mee doe.
Maar ik had het lastig gevonden als hij er moeite mee had gehad. Als ik had gemerkt dat hij echt verdrietig was de hele dag bijvoorbeeld. Dan was ik waarschijnlijk minder gaan werken maar dat wil ik helemaal niet (nog even afgezien van de financiën). Dus ik prijs mezelf ook erg gelukkig met hoe makkelijk 't jonkje is.
Ah, dat kan natuurlijk ook. Maar in mijn werksituatie niet echt handig (veel collega's lopen in en uit, zit op begane grond met groot raam..).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef Clubsoda het volgende:
Tja, ik kolf dus gewoon waar ze bij zijn. Maar ik heb maar twee collega's en ze zijn niet mijn leidinggevende, dus dat maakt het anders. Ik vind dat gesjouw naar de kolfruimte (de officiële is zo'n 15 verdiepingen verder op en de geïmproviseerde ook niet alles) ook zwaar irritant. Misschien is er één keer bijvoorbeeld te combineren met je lunchpauze, dat je even kolft als iedereen weg is? Maar gelukkig heb je nog best wat weken voordat je weer aan de slag moet toch?
Sorry Fee! Aangepast. Grappig dat het zo'n dromertje is, maar wat leuk dat hij zich nu zo bewust aan het worden is. Lijkt me bijzonder om dat te zien gebeuren.
Precies! Bovendien blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat ook baby's (6+ maanden) wel degelijk interactie hebben met elkaar. Dit zou ook vooral de communicatie en sociale omgangsvormen op latere leeftijd bevorderen. Uiteraard op een ander niveau dan dreumessen/kleuters dat hebben. Overigens zegt hetzelfde onderzoek ook dat wanneer deze interactie op het kdv door de leidsters niet goed begeleidt wordt, de kinderen hierdoor juist meer teruggetrokken en/of aggressief kunnen reageren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar ook dat naast elkaar spelen kan een kindje heel leuk vindenEn Puck zit op een verticale groep en kijkt en leert van van de oudere kindjes. Hij vindt het echt prachtig.
Ik snap best de tegens hoor van mensen maar als je kindje in de omgeving verder weinig andere kindjes meemaakt leert het ook voor het tweede jaar al heel veel en beleefd er (meestal) veel lol.
Vond ze ook J1981. Ze was lekker aan het rommelen, zelfs even op haar buik, zo leuk om te zien.... Maar dan moet je haar weer afdrogen en aankleden he?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:37 schreef J1981 het volgende:
Misschien is dat idd zo PE, maar het zou voor mij een reden kunnen zijn om Fritske toch naar een kdv te brengen. Ik denk dat ik alleen ruzie zou krijgen met (schoon)ouders als ze niet meer op mogen passenKdv is hier nu dus niet aan de orde (en dat scheelt wel een hoop geld, toch mooi meegenomen).
Wat een lieverd Susie! Volgens mij vindt ze het zwembadje helemaal te gek!
quote:
+1quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:25 schreef Fee-nix het volgende:
Even heel iets anders: heeft iemand hier ook wel eens last van 'plopjes' in de buik? Ik heb dat de laatste tijd (vooral s avonds in bed). Het lijkt soms net of er een baby schopt, maar dat kan heul niet
. Maar is dat een bekend verschijnsel? Of zullen het gewoon darmen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KDV ging super. Hij heeft 2x 45 minuten geslapen, niet superveel maar dat doet hij anders thuis ook niet, zoveel slapen. Verder was hij vrolijk heeft een flesje goed gedronken en alles was prima. Hij mag morgen een hele dag komen. Op ons kdv zitten er op het moment weinig kinderen, dus vaak gaan de 2 babygroepen samen. Ook is hij echt bij verre na de jongste nu daar. In zijn groep is het volgende kindje in leeftijd al 8/9 maanden, dus kan hij aardig wat aandacht krijgen.
Ik vind kdv ook belangrijk omdat ze sociale omgang hebben en dingen leren, zoals bijvoorbeeld speeltjes delen (juist omdat ze niet samen spelen) en ze leren dit dus onder de 2 jaar al. Dat vind ik erg goed en belangrijk, dit is voor sommige oudere kindjes van 3/4 jaar nog erg moeilijk.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
+1quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef bitterend het volgende:
Susie!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ik ben flieft op Anouk! wat een leukerd! Punkie
![]()
Forum Opties | |
---|---|