SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:39 schreef Fee-nix het volgende:
Enne ik las gister in de Wij jonge ouders trouwens een verhaal over een moeder die na de bevalling van de tweede enorm veel bloedverlies had, maar volgens mij was dat een verhaal van hier! Weet alleen niet meer hoe de user nou heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje late reactie.... maar dat was ik.......
**Life is e@sier with your eyes closed**
Heftig Jose. Gaat het nu wel weer met je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Jose81 het volgende:
[..]beetje late reactie.... maar dat was ik.......
Ja, ik las het en ik dacht: dat verhaal ken ik van het forum! Maar ik wist er geen username bij. Heel stom, want je username is dus gewoon je naamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Jose81 het volgende:
[..]beetje late reactie.... maar dat was ik.......
Voor je als een malle de winkel in rent: hij's ook digitaal te lezen kom ik net achter. http://wij.nl/magazinesquote:
Sam voorzichtige jompel voor jullie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Sam1993 het volgende:
Lisa is vandaag 3 maandjes wat gaat het toch snel!!
Dat was voor mij niet anders. Ik durfde dit ook niet eerder neer te zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef Zoë23 het volgende:
Gelukkig maar Jose81jompels voor tinu's en sam's mini's en voor TJ's mini
Vind het moeilijk om positieve dingen te posten zo na nanadu's nieuws, heb er de hele dag over nagedacht.. Vind het erg
Vandaag draaide S van haar rug naar haar buik & ze kan ook weer terug!
En ze moest lachen, echt lachenlachen daar schrok ze weer van en moest ze huilen
hier hetzelfde eigenlijk, maarja...t is ook vrij 'raar' om ineens te gaan zeuren over niet slapende, kotsende kinderen...terwijl iemand super erg nieuws te horen heeft gekregenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dat was voor mij niet anders. Ik durfde dit ook niet eerder neer te zetten.
Ja,.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef PureEvil het volgende:
[..]
hier hetzelfde eigenlijk, maarja...t is ook vrij 'raar' om ineens te gaan zeuren over niet slapende, kotsende kinderen...terwijl iemand super erg nieuws te horen heeft gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |