abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115335493
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Kut, heb de vorige gesloten... ik wil eigenlijk niet openen met het laatste nieuws, zo vreselijk vind ik het,
Tralalalaaa
pi_115335567
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_115336168
Lieve Nanadu en Bluuf, normaal lurk ik hier alleen mee, maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie nog een lange tijd van elkaar mogen genieten.
pi_115339885
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:39 schreef Fee-nix het volgende:

Enne ik las gister in de Wij jonge ouders trouwens een verhaal over een moeder die na de bevalling van de tweede enorm veel bloedverlies had, maar volgens mij was dat een verhaal van hier! Weet alleen niet meer hoe de user nou heet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:W beetje late reactie.... maar dat was ik....... ;)
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_115341531
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Heftig Jose. Gaat het nu wel weer met je?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:45:57 #6
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_115341690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ja, ik las het en ik dacht: dat verhaal ken ik van het forum! Maar ik wist er geen username bij. Heel stom, want je username is dus gewoon je naam :P.

En is alles weer helemaal goed gekomen?
pi_115341707
:Y jawel. Het gaat wel weer goed. Dagelijks denk ik er nog aan, maar het overheerst niet meer. Het paniek gevoel is weg. We zijn de draad weer goed aan het oppakken... :)
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:47:30 #8
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_115341769
Hier is de verpleegkundige geweest van het consultatiebureau en ik kreeg het antwoord wat ik al verwachtte.
Hoe krijg ik Rayen 's avonds en 's nachts in zijn eigen bed, (overdag gaat prima en valt hij zelf in slaap) is dus, laten huilen :P

Op de vraag waarom hij op het KDV langer dan een uur sliep, dan thuis, is waarschijnlijk meer indrukken en dergelijke.
Dus het ligt niet aan structuur of zoiets. Hij heeft thuis gewoon minder slaap nodig.

En nu hij kan kruipen zoekt hij me ook op ;) , en komt lachend en kruipend natuurlijk naar de keuken. Zo leuk *O*
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:47:36 #9
250838 Fee-nix
pi_115341774
Gelukkig maar! (voor Jose81)

En leuk TJ van dat kruipen! Fijn ook om te horen dat het slapen al beter gaat. De avond gaat ook nog goed komen!
pi_115342168
lieve nanadu en gezin. ik wou dat ik een toverstokje had waar ik jullie ellende mee weg kon wapperen ;( ik hoop dat je iig op de korte termijn opknapt en nog een flinke tijd hebt!

heel veel sterkte :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115343211
Iedereen is zo onder de indruk dat er niets anders gepost wordt...

Fee, in welk nr is dat? Vind ik ook wel leuk te lezen :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:45:11 #12
250838 Fee-nix
pi_115345722
Nirak, ik heb voor je gezocht (in de oud papierbak zelfs) maar ik heb hem niet meer. Ik zou het echt niet meer weten! Misschien iemand anders die m ook heeft gelezen?
pi_115346057
Het is de WIJ jonge ouders van aug 2012.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:57:51 #14
250838 Fee-nix
pi_115346112
Dank Mangostine!
pi_115346891
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:57 schreef Fee-nix het volgende:
Dank Mangostine!
Voor je als een malle de winkel in rent: hij's ook digitaal te lezen kom ik net achter. http://wij.nl/magazines
Das ook wat trouwens voor mensen die 'm kopen :o.

En wat een verhaal José. Ik las je verhaal toen volgens mij toen ik net zwanger was. Ik heb er m'n hele zwangerschap aan gedacht :@. En nog steeds krijg ik er een weeïg gevoel van.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_115346911
Lisa is vandaag 3 maandjes wat gaat het toch snel!!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_115347119
Thnx Fee en mangostine :)
pi_115347920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Sam1993 het volgende:
Lisa is vandaag 3 maandjes wat gaat het toch snel!!
Sam voorzichtige jompel voor jullie.
En gezien wij een datumtweeling hebben, hier ook een 3e vermaandag. Dat werd gevierd met een lekker dagje keuvelen met oma, die daar zichtbaar van genoten heeft
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115350715
Gelukkig maar Jose81

O+ jompels voor tinu's en sam's mini's en voor TJ's mini :)

Vind het moeilijk om positieve dingen te posten zo na nanadu's nieuws, heb er de hele dag over nagedacht.. Vind het erg

Vandaag draaide S van haar rug naar haar buik & ze kan ook weer terug! O+
En ze moest lachen, echt lachenlachen daar schrok ze weer van en moest ze huilen :9
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:43:47 #20
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115350736
Sam en Tinu, Gefeliciteerd met de 3 maanden van de kids ! Gaat idd snel *O*

Wij jonge ouders blad heb ik ook gelezen, indrukwekkend idd. Fijn dat het nu iig weer goed gaat!

En TJ, leuk dat Rayen je nu overal kruipend volgt! Lijkt me zo grappig om dat ook weer mee te maken met Cristel O+

Ze heeft vandaag trouwens niet echt veel gedronken bedacht ik me net......06.30, 12.30, 15.30 fruit, en 19.00 een halve fles... dus 2,5 fles :{
pi_115351843
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef Zoë23 het volgende:
Gelukkig maar Jose81

O+ jompels voor tinu's en sam's mini's en voor TJ's mini :)

Vind het moeilijk om positieve dingen te posten zo na nanadu's nieuws, heb er de hele dag over nagedacht.. Vind het erg

Vandaag draaide S van haar rug naar haar buik & ze kan ook weer terug! O+
En ze moest lachen, echt lachenlachen daar schrok ze weer van en moest ze huilen :9
Dat was voor mij niet anders. Ik durfde dit ook niet eerder neer te zetten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:05:32 #22
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115352043
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Dat was voor mij niet anders. Ik durfde dit ook niet eerder neer te zetten.
hier hetzelfde eigenlijk, maarja...t is ook vrij 'raar' om ineens te gaan zeuren over niet slapende, kotsende kinderen...terwijl iemand super erg nieuws te horen heeft gekregen
pi_115352619
Ja sorry dat ik dan er zo tussenkwam. het is ook heel erg nieuws.

Tinuviel jij ook gefeliciteerd met je kleintje!

Tj super van het kruipen!

Lisa is sinds 2 dagen in overleg met het cb over naar 4 flessen met 5 uur ertussen en ze doet het echt super! Slaapt ook beter nu en smorges een uur langer!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_115352885
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef PureEvil het volgende:

[..]

hier hetzelfde eigenlijk, maarja...t is ook vrij 'raar' om ineens te gaan zeuren over niet slapende, kotsende kinderen...terwijl iemand super erg nieuws te horen heeft gekregen
Ja,. :( bwuh.. Vind het echt verschrikkelijk
pi_115354153
Dat ja. Ik baal dat Daan al een paar dagen al rond of voor 6 uur happy wakker is. Maar dat liever dan dit vreselijke nieuws..

Verder is Daan ook gewoon een blij ei, dus heb sowieso niet zoveel te klagen
pi_115355410
Woow, ik lees hier met enige regelmaat mee omdat er vanuit het Zwangertopic regelmatig nieuwe aanwas komt in dit topic. En ik toch benieuwd ben naar hoe jullie het ervaren.

En dan lees ik dit enorm slechte nieuws over Nanadu -O-
Wat in en in triest ... Jezus, geen woorden voor. Ben er echt helemaal beduusd van, mede doordat het lot nu min of meer al vast staat :{

Nanadu, ik kan mij voorstellen dat jij nu totaal andere dingen aan je hoofd hebt. Maar mocht je dit lezen: Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen bij alles :*
pi_115357484
Nanadu en bluuf, wat een enorm.verdrietig nieuws. Moest t even laten bezinken. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Alle woorden zeggen niet wat ik wil zeggen. Tis gewoon niet te bevatten, hoe kan je wereld op zn kop gezet worden.
Heel veel sterkte! :*
pi_115358049
Zo maar even een nieuw bericht voor ander nieuws.
Las over rollende en kruipende kindjes *O*
En vermaanddagen *O*

Oh en ik weet dat ze zeggen dat t niet kan, maar volgens mij lacht mijn dochter. Echt meerdere keren vandaag he, als je tegen dr kletst.
Nou was dr grote broer ook zo snel, althans met 3 weken. Maar aangezien ze een week later dan.hem geboren is is t ongeveer even snel.
Ik ben bang dat deze net zo kort baby blijft als dr broer... Als k zie hoe helder en wijs ze is. Sowieso is ze aardig beweeglijk al.
Gekke baby's heb ik O+
pi_115358352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo maar even een nieuw bericht voor ander nieuws.
Las over rollende en kruipende kindjes *O*
En vermaanddagen *O*

Oh en ik weet dat ze zeggen dat t niet kan, maar volgens mij lacht mijn dochter. Echt meerdere keren vandaag he, als je tegen dr kletst.
Nou was dr grote broer ook zo snel, althans met 3 weken. Maar aangezien ze een week later dan.hem geboren is is t ongeveer even snel.
Ik ben bang dat deze net zo kort baby blijft als dr broer... Als k zie hoe helder en wijs ze is. Sowieso is ze aardig beweeglijk al.
Gekke baby's heb ik O+
O+ lief
S lachtte ook al snel & vandaag een echte lach/giechel. Vind haar allang geen minibaby meer maar ben ook trots op haar dat ze al zoveel kan.
Ben blij dat ik het advies van hier had opgevolgd toen ik het erover had dat S veel bij me wilde liggen knuffelen&slapen en ik weinig kon. Advies was van genieten :)Heb er van genoten en gelukkig maar.. Want nu wil ze zitten, rollen, 'kletsen' en niet echt meer bij me liggen :9 het gaat zo snel! Maar elke fase is ook weer genieten
pi_115360462
Moet je idd doen! Gaat zo onwijs hard.
Floris was met 2,5 maand aan t rollen en denk dat deze dame m na gaat doen. Als k dr op dr zij leg in dr bed dan ligt ze, als ze nog niet diep genoeg slaapt, heel snel op dr rug.
Stiekem hoop k dat ze alles op dr gemak gaat doen, mn laatste baby :D
Groeien doet ze al veel te hard!

Merk dat k zelf ook beetje teveel doe trouwens :') vandaag had k een beetje last van mn bekkenbodemspieren (denk ik :')). Dat is allemaal toch een beetje verzwakt nog en met wandelen ging t pijn doen. Gelukkig hielp rusten wel erbij. Morgen dus maar lekker thuis hangen dus :D
Ook wel fijn dat mn moeder komt helpen. Scheelt toch wel wat kwa tillen van de peuter. Merk dat die 13 kilo opeens veel is naast zn zusje *lol*
pi_115367095
Even een vraagje...

Onze zoon van bijna 2 en een halve maand heeft nu al 3 keer gehad dat zijn armpje helemaal slap is.
Ikzelf heb het nog nooit gezien, maar mijn vriendin heeft het 2 x gezien, dat was 1 x rechts 1x links. Duurt niet langer als een minuut.

Maar mijn moeder kwam vandaag en zei ineens wat is er met zijn armpje? Daarna was het weer over want ikzelf zag het niet.

Begin me nu wel een beetje ongerust te maken.
Voor de rest beweegt hij veel met zijn armen, is ook sterk en knijpt ook in mijn vingers.
Moet ik me zorgen gaan maken voor een spierziekte of Erbse parese??
Of heeft iemand dit ook weleens meegemaakt???
pi_115369400
Ik heb het niet meegemaakt gelukkig, maar ik zou zeker morgen een afspraak met de arts maken!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:08:36 #33
250838 Fee-nix
pi_115370519
Schattig Sonnetje! Wat een snellerds heb jij!

Handheld: nog nooit meegemaakt. Ik zou idd de dokter bellen, hoor!

En dat het allemaal zo snel gaat :Y . Mijn mannetje is alweer 6 maanden vandaag!! *O* Hoe kan een half jaar voorbij vliegen! En wat een heerlijk mannetje is het O+ . En zulke leuke broertjes O+ . Ik ben echt helemaal verliefd op mijn gezinnetje!

Fotospam-tijd! -en weg-

[ Bericht 56% gewijzigd door Fee-nix op 10-08-2012 17:10:44 ]
pi_115370609
Ik vond t ook lastig om blije dingen te posten bij t vreselijke nieuws van nanadu...

Dus nu maar: Pietje kan zich vooruit bewegen! Hij wa er echt bewust op aan t oefenen, zo lief. Hij trekt zich nog wel echt vooruit met zijn armen, en af en toe wat hulp van een voet, maar t is een begin. En hij kan echt schateren, ook zooo lief!
pi_115371623
Fee, wat een heerlijk ventje O+ en 6 maanden alweer! :o

Bleie, nog even en je rent er de hele dag achteraan ;)

Ik vind het ook moeilijk om hier weer 'gewoon' door te schrijven, het nieuws van Nanadu hakt er echt wel in.. Zeker als ik naar mijn mini kijk, wat moet dat moeilijk zijn..

Ik heb nog een vraag, wij willen graag aan de gang met baby gebaren, maar hoe pak ik dit het beste aan? Zijn er nog tips qua boeken of cursussen (omgeving 078)? Of is er toevallig een topic over hier? Het lijkt me zo fijn om te doen!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:16:56 #36
250838 Fee-nix
pi_115371862
Ik denk dat niemand het gemakkelijk vindt om weer 'gewoon' te gaan posten.... Ik twijfelde ook echt wel even over mijn fotospam... Maarja toen zag ik dat er al weer een aantal 'normale' posts waren... En toch voelt het bijna oneerbiedig ofzo. Ik moet er ook nog heel vaak aan denken. Het komt voor ons allemaal ook zo dichtbij omdat we allemaal moeder zijn. Het is gewoon een nachtmerrie.

Dank Marjolijntje :). Wbt babygebaren: je kunt al wel beginnen, maar vanaf een maand of 8 zijn baby's pas motorisch gezien in staat om terug te gaan gebaren. Dus je kunt er ook voor kiezen om nog even te wachten. Er zijn erg leuke dvd's te krijgen (voorproefje op youtube: max en lotte babygebaren, was een tip van Gerberaatje). En er zijn ook genoeg boeken. Zelf heb ik deze: http://www.bol.com/nl/p/babygebaren/1001004006414130/
Ik vind m erg leuk en duidelijk.
pi_115372293
Thanks Fee! Dan hebben we nog even :P Kan het boek op het feestdagen verlanglijstje! DVD ga ik ook even uitzoeken :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:36:38 #38
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115372405
Werken boeken dan net zo handig als een dvd? Want dan zie je de beweging natuurlijk niet echt....Lijkt me lastiger. ?

Gisteren deed mn man ineens ook het gebaar voor 'melk' tegen onze dochter :o Mn nichtje was er ook, dus die lag helemaal in een deuk (en ik ook, want dat verwachtte ik niet :P)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:40:17 #39
250838 Fee-nix
pi_115372505
PE, in een boek staat veel uitleg en achtergrondinformatie en tips hoe je het beste kunt beginnen (hoeveel gebaren, het soort gebaren) dat vond ik wel handig. Het is inderdaad wel ietsjes lastiger om vanaf een plaatje te zien hoe een gebaar precies moet, maar dan kun je op deze site kijken:
http://www.gebarencentrum.nl/woordenboek.asp?color=y&idrelease=39
Als je daar een woord in typt, is er heel vaak (niet altijd) een filmpje van dat gebaar.
pi_115373156
Fee, een half jaar alweer!! *G* Mooie fotospam!

Tinu & Sam, nog een verlate jompel voor jullie 3e vermaanddag *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:17:28 #41
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115373421
Oh schandalig....vergeet ik helemaal te reageren op je foto's :@
Wat een heerlijk manneke heb je toch! O+ O+ O+ en hij lijkt al zo groot :o :o :o :o
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:33:53 #42
250838 Fee-nix
pi_115373841
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:17 schreef PureEvil het volgende:
Oh schandalig....vergeet ik helemaal te reageren op je foto's :@
Wat een heerlijk manneke heb je toch! O+ O+ O+ en hij lijkt al zo groot :o :o :o :o
Ja shame on you :P. Dank je :D. Ja hij wordt ook zo grooooot, haha. Maar als ie dan zo lekker tegen me aan ligt te knuffelen (het is de grootste knuffelkont die je maar kan bedenken) is ie ook nog steeds wel heel klein hoor O+ .
pi_115374346
Fee gefeliciteerd, 6 maanden alweer. Leuke foto's en wat was hij al groot toen hij uit je buik kwam :o !

Ik ben ook nog steeds diep onder de indruk van Nanadu's nieuws. Sowies is er deze week veel op ons afgekomen. Merk dan omschakelen naar de vakantie ook wat moeilijker gaat. Maar goed, maakt ook niet uit.

En Midas rolt nu ook met zijn slaapzak aan in bed }:|
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:54:46 #44
250838 Fee-nix
pi_115374436
Kyara, hij was ook mega toen hij uit m'n buik kwam ;). Op die foto zie je idd heel goed z'n spekkies! 4660 gram, he.

Ik kan me voorstellen dat jouw hoofd helemaal niet echt naar vakantie staat. Ik hoop dat jullie wel lekker kunnen genieten! Misschien juist heerlijk om ff helemaal uit je vertrouwde omgeving te zijn. En je hebt nu ook nog geen enorme buik ofzo, dus op zich is het wel een fijn moment in de zwangerschap, denk ik.
pi_115374950
Haha, Fee dat weegt de mijne nu ongeveer met 8 weken :D :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115374986
De mijne is nog niet eens zo zwaar, die heeft pas net de 4 kilo aangeraakt ;)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:17:17 #47
250838 Fee-nix
pi_115375277
:@ Ik heb ook nog steeds geen idee hoe het kan, haha! Ik ben zelf slank, mijn man is slank (wel meer aanleg om dik te worden) en ik dacht dat ik niet veel meer gegeten had dan bij de zw.schap van mijn oudste (en die was 3645 gram). Dus het was echt een verrassing! Ook voor de gyn, die had 'm totaal niet zien aankomen, hihi. In het begin moest ik er ook echt aan wennen, zo van 'ik? een grote baby?!'. En ik vind van die mini mini babietjes zo schattig! Maar wat blijkt: hij is gewoon de liefste en knuffelbaarste baby ooit ;).
pi_115375872
Wat een schatje fee! *O* 6mnd alweer!

En shit :X m'n lief heeft de oven aangezet en de magnetronsterilisator zat er nog in. Doei kolf en flesjes :( vanmiddag nieuwe kopen dus..
pi_115376296
Kwam me hier melden met mijn Nena, maar wat een vreselijk nieuws hier zeg.
nanadu en famillie heel veel sterkte! Ik wens jullie nog vele mooie momenten toe en wie weet toch een verbetering.

Nouja, de kraamhulp is net weg en komt niet meer terug, ons nieuwe leven begint nu echt. Alles gaat goed met Nena, ze is net zoals haar broer een baby die weinig huilt en hopelijk blijft dat zo :)

Dit is d'r!

En wat leuk om weer in het babietjestopic te zijn zeg!
pi_115376458
Wat een schatje Troeta O+
En, welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')