Tja, tis maar goed dat het barbecue is dan he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:18 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Barbekju ziet er echt veel beter uit dan bbq, BBQ is echt een kut woord om te zien zeg.
Gewoon doenquote:
Shaniqua ofzo heet je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dan is mijn naam niet meer compleet
Onterechte klacht![]()
Jij hebt vast een heel hoog IKquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:23 schreef Swaggmon het volgende:
^alle q's hierboven kunnen makkelijk vervangen worden door k
Kue?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:23 schreef Swaggmon het volgende:
^alle q's hierboven kunnen makkelijk vervangen worden door k
is engels, dus het nederlands = ei-kyu zit er ook veel leuker uit dan IQ.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt vast een heel hoog IK.
Nee, dat staat buitengewoon infantiel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
is engels, dus het nederlands = ei-kyu zit er ook veel leuker uit dan IQ.
Dat post ik netquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik zoek nog een meisjesnaam beginnend met een Q, suggesties?
Quinty!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Q-Tquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Quasimodoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Quincyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Qax, Zequex, Qoriexe, Xenoq, Qoxy.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zeker niet, anders is het bijna onmogelijk voor alle kakkerburgers om een originele opvallende naam te verzinnen voor hun kindjes, de x is er nog maar de q moet blijven, denk aan de kakkerburgers!!
Quincy Trustfull?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Qax, Zequex, Qoriexe, Xenoq, Qoxy.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:29 schreef Woffel het volgende:
Klachtbrief is één woord mocht je deze schrijven..
Maar dat je niet gewoon toegeeft dat je de q niet kan leggen bij Wordfeud³
Oh.:')quote:
Aanstellerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:18 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Barbekju ziet er echt veel beter uit dan bbq, BBQ is echt een kut woord om te zien zeg.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:29 schreef Woffel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:33 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Qut topique
Hier alle woorden met een QBeginnend met een Q bedoel je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:33 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Qut topique
Hier alle woorden met een QNiet echt veel nee. Daarbij komt na de q ook nog een u waardoor het gewoon nutteloos is. Q doet gewoon pijn om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we hebben een wannabe sherlock hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:29 schreef Woffel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
swagquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |