Ik zag vanochtend de herhaling. Had een totaal ander gevoel bij de uitzending dan eerder tijdens de spelen. Het was minder cynisch/negatief. De sporters kregen meer ruimte leek het wel. Ze konden/mochten uitspreken en hun verhaal afmaken. Kan incidenteel zijn geweest. Kan ook zo zijn dat ik het verkeerd zag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij doet #DeMart weinig anders tov pakweg een week geleden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:48 schreef IbanMayo het volgende:
Vanavond moet er weer een ministertje aan tafelSchippers
Verder Sven Kramer en Anky.
Niet alleen deze keer, doen ze altijd wel goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindliedje is in elk geval goed gekozen deze keer, heel fijn nummer.
Over het liedje bij het EK was ik anders ontevreden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen deze keer, doen ze altijd wel goed.
Hoewel dat best een aardig nummer en dus een aardige keuze wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over het liedje bij het EK was ik anders ontevreden.
Kzeg tog die Mart lees mee hieroquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend de herhaling. Had een totaal ander gevoel bij de uitzending dan eerder tijdens de spelen. Het was minder cynisch/negatief. De sporters kregen meer ruimte leek het wel. Ze konden/mochten uitspreken en hun verhaal afmaken. Kan incidenteel zijn geweest. Kan ook zo zijn dat ik het verkeerd zag.
Is leuk bij eurosport. Onder de funny-filmpjes zit altijd geweldige muziek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen deze keer, doen ze altijd wel goed.
Whatts!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is leuk bij eurosport. Onder de funny-filmpjes zit altijd geweldige muziek.
Zit een echte muziekliefhebber.
Emmer zand leeggevroten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef bfx het volgende:
Kunnen we weer lekker Mart-bashen![]()
Telkens weer dezelfde afgezaagde grap maken, ook al zegt Mart het niet.
Elke zin proberen belachelijk te maken, ook al is daar niks mis mee.
"Nederland heeft één koningin".
Ja Mart, geen twee![]()
Harharharharharharharhahar
Het blijft leuk!
mwahquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Wat een mooi meisje die Lubbers ofzoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |