Amerika (VS) is wel een erg groot land, met voor elk wat wils. Ga niet uit van wat je op TV ziet, of van een vakantie in Florida.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Natalie het volgende:
De kans zit er altijd in dat mijn man voor zijn werk tijdelijk naar het buitenland moet. Sta daar niet negatief tegenover. Hoop alleen wel dat het dan een beetje een leuk land wordt, want naar zoiets als Amerika krijg je me echt niet.
Nee, dat weet ik. (Wel goed dat je het aanstipt overigens)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Amerika (VS) is wel een erg groot land, met voor elk wat wils. Ga niet uit van wat je op TV ziet, of van een vakantie in Florida.
Wat mij betreft is het óf de honden gewoon uit de bebouwde kom, waar ze ook niet thuishoren eigenlijk, of gewoon iedere drol door de eigenaar met een plastic zakje laten opruimen. Ook 'in de bosjes' of 'in de natuur'. Die gore hondenschijt hoort ook niet daar. En dit afdwingen door zware boetes. Iedereen die buiten loopt met een hond moet verplicht zo'n zakje bij zich hebben, anders 200 euro boete.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat is wel aan het veranderen, je ziet steeds meer mensen met een zakje lopen bij het uitlaten. De hondenpoep op straat is in mijn beleving de afgelopen 20 jaar zeer sterk afgenomen.
Sowieso zouden honden uit binnenstedelijke gebieden geweerd moeten worden, maar dat is een andere discussie.
Je hebt eigenlijk geen flauw idee waar je het over hebt, hè ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Genoeg regios in Brazilie die helemaal niet zo crimineel zijn.
Santa Catarina of Rio Branco do Sul bijvoorbeeld.
Op z'n voordeur en ramen smeren lijkt me beterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een nette kinderen waren jullie. Die stront had door de brievenbus gemoeten.
Maar vertel je woont er dus je weet het beter als mij dat geloof ik meteen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk geen flauw idee waar je het over hebt, hè ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |