En vanwaar die keuze? (ik heb er verder echt geen verstand van hoor, maar ben benieuwd naar je keuzequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja, anders kon ik donderdag niet vrij.
Ducati M1100 Evo
Beetje door postenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens nog zeven maanden. Moet lukken.
Je kunt het. Hup. Wat kan jou die baan nou schelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens nog zeven maanden. Moet lukken.
Ik vind hem mooi. En ik had een Suzuki maar wilde een Ducati.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En vanwaar die keuze? (ik heb er verder echt geen verstand van hoor, maar ben benieuwd naar je keuze)
Idd, kost alleen maar kostbare FOK!tijd. En wat levert het nou eigenlijk op?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt het. Hup. Wat kan jou die baan nou schelen.
P'cies. Kijk naar mij. Geen werk, geen studie.. maar wel FOK! en lijk ik ongelukkig? Nou? Nou?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, kost alleen maar kostbare FOK!tijd. En wat levert het nou eigenlijk op?
neuh, niet echt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
P'cies. Kijk naar mij. Geen werk, geen studie.. maar wel FOK! en lijk ik ongelukkig? Nou? Nou?
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
P'cies. Kijk naar mij. Geen werk, geen studie.. maar wel FOK! en lijk ik ongelukkig? Nou? Nou?
Da's wel een best verschilquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi. En ik had een Suzuki maar wilde een Ducati.
Af vanaf het begin maar een Suzuki is makkelijker rijden als je net begint.
Dus ik wist al dat ik over ging. Ik had een 600 en wilde meer. Alleen als ik voor een 800 zou gaan dan had meneer er minder plezier van (denk ik). Daarom maar meteen voor een 1100cc
Onzin, nergens goed voor. Heb je minder tijd om te FOK!ken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Word wel tijd dat ik weer 's een baan vind, overigens.![]()
Ik zoek natuurlijk wel een baan met FOK!mogelijkheid.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, nergens goed voor. Heb je minder tijd om te FOK!ken.
Die zijn uitverkocht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zoek natuurlijk wel een baan met FOK!mogelijkheid.
als het een beetje tegenzit ben je over een tijdje wellicht niet eens meer een burger van de eu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |