Tantaluskwellingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:42 schreef Tally het volgende:
Mijn nieuwe motor staat klaar om opgehaald te worden
Alleen kan het pas volgende week. Kan geen vrij krijgen
Ja. En in het weekend geen oppasquote:
Slecht geregeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. En in het weekend geen oppasDus ja... *zucht* Donderdag pas.
Want maandag moet ik ook werken(normaal niet).
Mja, anders kon ik donderdag niet vrij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht geregeld
Wat heb je gekocht?
Ik ben er ook heel blij meequote:
Die auto's, busjes en vrachtwagen zaten goed in elkaar ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:48 schreef Kluts het volgende:
Jezus, collega heeft dinsdag een ongeluk gehad op de A12 en we dachten dat ze zowat niks had, maar dat lijkt toch tegen te vallen. En als je die foto's ziet schrik je je helemaal de tering.
Ze heeft echt geluk gehad dat haar motorblok uit de auto geslingerd was, anders was ze ws. dood geweest. Echt doodeng man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Die auto's, busjes en vrachtwagen zaten goed in elkaar ja.
Jeetjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:48 schreef Kluts het volgende:
Jezus, collega heeft dinsdag een ongeluk gehad op de A12 en we dachten dat ze zowat niks had, maar dat lijkt toch tegen te vallen. En als je die foto's ziet schrik je je helemaal de tering.
Daar bij Waterbergquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:48 schreef Kluts het volgende:
Je had zeker je groot licht aan hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik reed gelukkig net de andere kant op
Of spookrijdsterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Je had zeker je groot licht aan he
Ik ook niet hoor, ik kwam vanmorgen op kantoor (was gister vrij) en toen hoorde ik het ineens.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2003 19:48 schreef qbus het volgende:
Wel gek als de users dit over 10 jaar ergens uit de archieven plukken.
Hallo jongens!
Hoe is het daar in 2013 ?
huuu!! wat moet jij zo dicht bij mij in de buurtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik reed gelukkig net de andere kant op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |