Het kan me eigenlijk werkelijk helemaal niets schelen (ik heb echt helemaal niets met deze generatie), maar het is wel leuk genoeg om de nacht mee door te komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als hij dat zegt geloof ik hem.
Betrouwbare jongen die TS.

True That.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk werkelijk helemaal niets schelen (ik heb echt helemaal niets met deze generatie), maar het is wel leuk genoeg om de nacht mee door te komen.

Geen idee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..].
En dat van FL-Freak en wietparkiet klopt? Nou ja, dit zal later op de dag besproken worden door de andere aanwezigen op de meet.

quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk werkelijk helemaal niets schelen (ik heb echt helemaal niets met deze generatie), maar het is wel leuk genoeg om de nacht mee door te komen.
 tis wel vermakelijk ja op dit tijdstip
  tis wel vermakelijk ja op dit tijdstip

Ditquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:38 schreef wietparkiet het volgende:
P_z heeft nieteens geblowd op de meet

Dusditquote:

Zijn ze nu nog samen?!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:11 schreef Tchock het volgende:
Het allerleukste is nog dat ze om 2 uur 's nachts terwijl ze samen zijn gaan FOK!ken om anderen te vertellen dat zij triest zijn. Wat

Jaquote:

quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
het is mijn vriendin die naast mij ligt en meeleest

Al heel de week volgens mij en ze openen topics onder elkaars naam wat schijt irritant begint te worden.quote:

Waaaaaaatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Al heel de week volgens mij en ze openen topics onder elkaars naam wat schijt irritant begint te worden.

En dan verwachten dat het een leuke avond wordt met normale mensen
 En dan verwachten dat het een leuke avond wordt met normale mensen  En is het nog een ONZ meet ook?
 En is het nog een ONZ meet ook?  

Dat was het ook maar mensen die niet zijn gekomen doen opeens achterlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:26 schreef 9611Niels het volgende:
FOK! meetsEn dan verwachten dat het een leuke avond wordt met normale mensen

Nachtbaggermeetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:26 schreef 9611Niels het volgende:
FOK! meetsEn dan verwachten dat het een leuke avond wordt met normale mensen

Is die homo ritmo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hh spreekt af met pb/ritmo
ze neuken elkaar
hh gaat naar een meet zonder pb
een apparaat laat een paar mensen denken dat er is geroddeld
users die er niet waren zijn boos op users die er wel waren omdat er volgens hen over hen geroddeld is

Inderdaad, beetje saaie bitchfight.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:09 schreef Charcot het volgende:
Hm. Ik kan dit niet serieus nemen. Alleen de OP was vermakelijk

Voor oogkankercellen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:09 schreef Charcot het volgende:
Hm. Ik kan dit niet serieus nemen. Alleen de OP was vermakelijk

Hmm hier krijg ik spontaan honger van en zin om een lijntje pep door mijn neusgat weg te tikkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:16 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
fuck yes je had een fatty wietparkiet diet alleen maar over eten had en een broodtrommel bij zich had met koude kroketten.
En van die snuivers

Koude kroketten snuiven is best populair tegenwoordig. Dus waar heeft TS het over.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hmm hier krijg ik spontaan honger van en zin om een lijntje pep door mijn neusgat weg te tikken

Ik ook. Dat stukje over honger danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hmm hier krijg ik spontaan honger van en zin om een lijntje pep door mijn neusgat weg te tikken

quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:11 schreef Charcot het volgende:
[..]
Het is zo willekeurig dat het gewoon grappig is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |