quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
We gaan er "EVEN" tussenuit.
Alleen bij de NOS.
Thanks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:23 schreef Oidipous het volgende:
Op Sporza wordt de wedstrijd ook uitgezonden.
Ben een sportliefhebber. Een halve finale op de spelen is dan smullen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:25 schreef Sasman het volgende:
[..]
Kwist niet dat jij zo'n grote basketbal liefhebber was.
En over Damien Hirst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Die Belgische commentator heeft het over schapen?
Vooral van de eerste 3 quarter's...Krijg je spontaan schrik van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:33 schreef DeeBee het volgende:
Zal de winnaar van Arg - USA wel angst inboezemen het vertoonde spel in deze wedstrijd!
Mwah, was al gespeeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:41 schreef tong80 het volgende:
Anders mis je even 2 cruciale vrije worpen.
Prima idd, heeft ook wat wedstrijden van de VS gedaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef Columbiafan het volgende:
Geweldige verslaggever dit, ook gewoon effe een chickie beoordelen tussen het basketbal door
Kdenk dat Argentinië toch sterker is dan Rusland. Maar het blijft natuurlijk niet te voorspellen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef Dos37 het volgende:
Zilver voor Spanje dus, strijdt om het brons gaat nog leuk worden.
Zwaar kansloos wat ze daar doen. Als je geen hele basketbalwedstrijd kunt uitzenden begin er dan ook verdomme niet aan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
We gaan er "EVEN" tussenuit.
Alleen bij de NOS.
Welke zenders zenden het uit ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu gaat zo beginnen. Hier is wel een stream.
http://nos.nl/os2012/
Zeker, ze waren er ook zichtbaar blij mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
usa goud geen verrassing maar frankrijk heeft het goed gedaan
Ik was al bijna aan het afkockenquote:
Vooral vrouwenwielrennen volgens mij, tijdens de tour was ie primaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef kilon het volgende:
Mart heeft het niet meer voor Wielrennen, maar hij geniet echt van het basketbal en dat blijkt uit zijn commentaar.
Joh.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naja, USA zal wel gewoon winnen.
Tja, ik ben voor Spanje, maar ik hoop niet eens.quote:
Ik kan het niet aanhorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Maver24 het volgende:
geweldig dat mart dit mag doen,
hij is groot basketbalfan
Gasol is ook niet slechtquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef kilon het volgende:
Navarro is ook de enige Spanjaard die wel mee kan met het niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |