De meeste grafieken laten zien dat het einde nabij isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:27 schreef Kandijfijn het volgende:
Crisissen voorspellen is dan ook dood-eenvoudig. De krediet-crisis was gewoon voorzien door veel mensen op FOK!. De huidige eurocrisis ook.
Het lastige is vooral het moment te voorspellen en hoe je er het meeste aan kan verdienen.
Het einde van wat? De huidige crisis? De huidige high? De huidige euro in dit model?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De meeste grafieken laten zien dat het einde nabij is
zie het eind van de internetbubble
Nee dat top van een bubblequote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het einde van wat? De huidige crisis? De huidige high? De huidige euro in dit model?
Oh? Doe die voorspellingen eens quoten dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:27 schreef Kandijfijn het volgende:
Crisissen voorspellen is dan ook dood-eenvoudig. De krediet-crisis was gewoon voorzien door veel mensen op FOK!. De huidige eurocrisis ook.
Hehe.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef SeLang het volgende:
Het is een fluitje van een cent om in 2012 een formule te maken waarmee je de crash van 1987, de top van de internetbubbel, de recessie van 2008 en de buy the dip in 2009 kunt voorspellen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef SeLang het volgende:
Het is een fluitje van een cent om in 2012 een formule te maken waarmee je de crash van 1987, de top van de internetbubbel, de recessie van 2008 en de buy the dip in 2009 kunt voorspellen.
ik weet niet of hij daadwerkelijk de crash van 87 of de top internetbubbel heeft voorspeld, hij had geen timestamped voorspellingen. hij zegt ook dat interventie van de fed zijn voorspellingen kunnen veranderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh? Doe die voorspellingen eens quoten dan?
Het is een natuurwet dat zo'n formule niet bestaat. En dat er altijd sukkels zijn die er toch in geloven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:08 schreef 123dudeguys het volgende:
Mijn vraag is meer denken jullie dat zo'n formule bestaat (dus als een natuurwet E=mc2)?
Haha, en waarom denk je. Als die formule werkt, waarom gebruikt hij hem zelf dan niet om miljarden mee te maken?quote:Hij wil trouwens niet zijn formule prijsgevenalleen voor meerdere miljarden zei hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat heel eng is, is dat er mensen zijn die dat soort bullshit geloven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:01 schreef 123dudeguys het volgende:
wat ikj wel zeker weet is dat hij het volgende heeft voorspeld en het is timestamped: in jan 2008 dat er in october 2008 mogelijk een recessie komt, july 2011 dat je moet verkopen, october 2011 is de bodem, long van october 2011 tot jan 2012 en short in jan 2012 (fout), mei 2012 moet je verkopen, jun 2012 de bodem
het is heel eng
Waar kunnen we dat wonder vinden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:08 schreef 123dudeguys het volgende:
Ik heb eerder dit jaar iemand gevonden op internet die een geheime formule heeft waarmee toppen en bodems zijn te voorspellen.
hij posts op een forum als fok. tenzij hij stiekem beheerder is van fok, vervalst hij niet de timestamps.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:48 schreef Akziom het volgende:
[..]
Wat heel eng is, is dat er mensen zijn die dat soort bullshit geloven.
Hoezo 'timestamped'. Alsof je dat niet met terugwerkende kracht kunt aanpassen
Wat iemand over het verleden 'voorspelt', of beweert in het verleden te hebben voorspeld, heb ik nu geen boodschap meer aan.
Het is nu 9 augustus 2012. Wat voorspelt je geheime magische formule voor de rest van dit jaar? Dan kijken we over een paar maanden nog even terug of er echt iets van klopt, of dat het toch slechts willekeurig gokwerk bleek (dus 50-50 kans op wel of niet uitkomen).
dat systeem is nu in verlies voor het jaar maar pas over 5 maanden weet ik of de forward test werkt. ik hou goede hoopquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:34 schreef Perrin het volgende:
Klinkt net zo veelbelovend als je 10% per jaar systeem?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:35 schreef Akziom het volgende:
[..]
Het is een natuurwet dat zo'n formule niet bestaat. En dat er altijd sukkels zijn die er toch in geloven.
Je kunt de toekomst niet voorspellen zonder hem te veranderen. Dus zelfs al zou zo'n formule bestaan (wat niet het geval is), dan zou hij direct niet meer geldig zijn zodra iemand hem wil toepassen.
[..]
Haha, en waarom denk je. Als die formule werkt, waarom gebruikt hij hem zelf dan niet om miljarden mee te maken?
De bekende advertentie in de krant: "Stuur me 10 euro en ik geef je dé manier om rijk te worden".
Antwoord:zoals ik zei hij zei het in zijn post meer als een grapje. ik denk niet dat hij ooit van plan is geweest te verkopen. hij heeft sinds 1980 niemand gekent die dezelfde formule heeft ontdekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
maar niemand hier gelooft er dus in ook al heeft hij 80% van zijn voorspellingen goed? en misschien is 100% goed maar hij zegt zelf dat zijn formule afhankelijk is van economische data van de FED, en die wordt soms gerevised waardoor voorspellingen anders kunnen uitvallen.
Short in jan 2012 en dan in mei verkopen? Je bent dan toch al short..?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:01 schreef 123dudeguys het volgende:
wat ikj wel zeker weet is dat hij het volgende heeft voorspeld en het is timestamped: in jan 2008 dat er in october 2008 mogelijk een recessie komt, july 2011 dat je moet verkopen, october 2011 is de bodem, long van october 2011 tot jan 2012 en short in jan 2012 (fout), mei 2012 moet je verkopen, jun 2012 de bodem
het is heel eng
ik ga dat niet vertellen, hij posts op internet al dus als ik vertel dan gaan jullie hem mailen en raakt hij misschien geirriteerd en stopt hij met posten. alhoewel ik vindt het raar waarom geeft iemand gratis voorspellingen weg van een formule die de markt voorspeld???quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Waar kunnen we dat wonder vinden?
Staat dat ook in die formule?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:06 schreef 123dudeguys het volgende:
dus als ik vertel dan gaan jullie hem mailen
soms snap ik zijn voorspellingen ook niet... maar hij zei in maart 2012 dat er in mei een daling zou komen gelijk aan de flashcrash in 2010, en laatste week apr 1e week mei zou je short moeten gaan en die daling ging tot eind juni. maar de bodem werdt al gezet in begin juni. maar short gaan in eerste week mei werkte wel goed. ik ging trouwens wel long begin juni omdat mijn capitulatie indicator (van iemand anders is technische analyse dus heeft niks met hem te maken) triggerde dus ik heb die rally toch niet gemist.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:04 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Short in jan 2012 en dan in mei verkopen? Je bent dan toch al short..?
Vanaf mei kwam er trouwens een stijging, dus dat was ook niet helemaal scherp, idem voor de bodem in juni.
Zou het toeval zijn dat hij - achteraf - vooral in het verleden goed blijkt te hebben gezeten denk je?
moeilijk te voorspellen zeg je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:52 schreef iamcj het volgende:
Stel je zelf een kudde schapen voor met van die hondjes er om heen. Of die kudde in beweging komt en in welke richting is afhankelijk van de positie van de hondjes en de reactie van 1 van de schapen waarvan de rest kiest dit te volgen. Op zich al onmogelijk om te voorspellen.
Echter daarnaast spelen nog vele andere factoren een rol. Iedere dag trekken de schapen een stukje verder omdat de boel is kaalgevreten. Het landschap is dus nooit hetzelfde. Daarnaast varieert het aantal schapen en het aantal hondjes. Het type hondjes kan iedere dag veranderen. Soms hebben de schapen honger, het is mooi of slecht weer, soms zijn er veel lammetjes.
Die meneer heeft een formule waarmee hij het moment kan voorspellen waarop er een roofdier uit de bosrand komt en hoe de schapen daar op zullen reageren. Soms jagen de honden hen weg, soms zijn de roofdieren met meer. Hebben de roofdieren veel of weinig honger? Welke soort is het. Hoeveel schapen hebben het roofdier misschien al gezien. Daarnaast hebben de schapen een geheugen, dus als ze 1 keer een nieuw roofdier hebben gezien reageren ze de volgende keer weer anders. Misschien is er wel helemaal geen roofdier en is de paniek voor niets.
Oneindig complex dus en stel je hebt de formule gevonden is hij alleen geschikt om het verleden mee te beschouwen en kan hij voor morgen waardeloos zijn. Bijvoorbeeld omdat de premier van Spanje heeft besloten tot een default. Knappe formule die dat kan voorspellen.
Verder zie ik ook graag het artikel waarop hij de exacte dag van de crash van 1987 voorspelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |