Lieve schat, dan had je een Mercedes moeten hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kan zo een blauw kenteken op mijn auto zetten, ik sjouw wat af met oudjes (en soms ook ietsie fout, remember?
Die ken ik wel "i love it when a plan comes together", toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]![]()
Vooral die laatste! Beste serie ooit
Ja, ze duiken een schuur in, daar staat toevallig een lasapparaat, een shovel, paar ton staal, wat draad en hup, er komt een compleet pantservoertuig uitgereden. Even in een uurtje bij mekaar gebakken. McGyver, eat your heart out.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]![]()
Vooral die laatste! Beste serie ooit
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die ken ik wel "i love it when a plan comes together", toch?
Ik heb wél 4 deuren, zij het dat de achterbank al 4 weken naar beneden ligt ivm met ale werkzaamheden hier en de hele auto één grote zooibak is, 12 rondjes stort en nog paar meer te gaan dus feitelijk heb in nu slechts één meehijsplaats. Ach ja, die is vandaag wel benutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lieve schat, dan had je een Mercedes moeten hebben
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die ken ik wel "i love it when a plan comes together", toch?
Maar Murdock: die is echt briljant!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
[..]
Ja, ze duiken een schuur in, daar staat toevallig een lasapparaat, een shovel, paar ton staal, wat draad en hup, er komt een compleet pantservoertuig uitgereden. Even in een uurtje bij mekaar gebakken. McGyver, eat your heart out.
Uhu sesamstraat, de fabeltjeskrant, Swiebertje, pipo de clown, laurel and hardy...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:22 schreef Rucky het volgende:
Gelukkig had ik in mijn jeugd betere tv-series.
Dit is een mooiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lieve schat, dan had je een Mercedes moeten hebben
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Uhu sesamstraat, de fabeltjeskrant, Swiebertje, pipo de clown, laurel and hardy...
Die ken ik ook allemaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Uhu sesamstraat, de fabeltjeskrant, Swiebertje, pipo de clown, laurel and hardy...
Vorig jaar zag ik het op RTL7 nog wel eens voorbij komenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Inlognaam het volgende:
Vroeger was alles beter... totdat the A-team verscheen
Geloof dat ie nu niet meer herhaalt wordt toch?
Oh, jawel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Toch gaat er niks boven een echte MACK , KP
quote:
Het zal wel weer een beste modderpoel geweest zijn op het circuit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:42 schreef dolfina-chica het volgende:
ik vond het jammer dat regende met truckstar
Pommetje Horlepiep ook. Die woonde bij mij in de straat.quote:
(maar ik ben dan ook een cultuurbaraar hè)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, jawel.
[ afbeelding ]
Kwalitatief beter en rijdt veel fijner. En ik vind hem mooier.
Ik vond het jammerder dat truckstar in Assen isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:42 schreef dolfina-chica het volgende:
ik vond het jammer dat regende met truckstar
tsssssssssssssssssssssssssssssssss!!! egoïstquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vond het jammerder dat truckstar in Assen is
Verder: MAC![]()
Gewoon, prachtig ontwerp. Groot en lomp. Amerikaans en protserig.
Vind het jammer dat je ze nooit in Nederland ziet rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |