SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Wat een bengel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Esses weer 2 keer in de OP
Dat onvolgroeide core'tje is daar ook niet op berekend hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:57 schreef BredeBradda het volgende:
Op 1 hand trekt m'n core het niet meer
Wijnand op nummer één, Esses nog steeds dubbel in de OP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Eigenlijk best enge gedachte, een Esses kloontjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit komt Esses op een reprimande te staan wat mij betreft
Twee Essessenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk best enge gedachte, een Esses kloontje
Niet veel geloof ik. Geen rellen of zoquote:
2 sams?quote:
Twee Esses in de OPquote:
Issie ook. Maar rubje is weer essesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dus Esses = Rubjequote:
Die is van voor mijn actieve lurk tijd denk ik. Zegt mij niets.quote:
Hij heeft vast ook een RSS feed of zo (esses).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De spytool van Esses staat vanavond weer roodlgoeiend
Esses
Wie? Oh Esses.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook een RSS feed of zo (esses).
Ja. Esses heeft een bloedangst voor kabouters. Dus jij kan zijn kloon niet zijn.quote:
En ik ben vanavond in zo'n goede bui dus ook voor jou even een Mattquote:
Where the hell is Essesquote:
Dat komt omdat Esses zelf een smurf isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja. Esses heeft een bloedangst voor kabouters. Dus jij kan zijn kloon niet zijn.
Galtfactory was een kloon van rubje. Ondersteunde hem in al zijn wilde online heksenjachten, en andersom was Galtfactory als zogenaamde ex-KCT'er rubje's grootste idool. Die 2 hielden hele gesprekken met elkaar, totdat iemand (AchJa?) erachter kwam dat beide accounts van dezelfde persoon waren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is van voor mijn actieve lurk tijd denk ik. Zegt mij niets.
Onbekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ah, thanks. Ik heb namelijk geen zin om iets van 250 SC's terug te lezen dus ben blij met deze samenvattingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Galtfactory was een kloon van rubje. Ondersteunde hem in al zijn wilde online heksenjachten, en andersom was Galtfactory als zogenaamde ex-KCT'er rubje's grootste idool. Die 2 hielden hele gesprekken met elkaar, totdat iemand (AchJa?) erachter kwam dat beide accounts van dezelfde persoon waren.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Royyy het volgende:
Is Esses niet onderweg naar de ladyboys in Thailand?
Vent ging ook mensen prive stalken enshit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, thanks. Ik heb namelijk geen zin om iets van 250 SC's terug te lezen dus ben blij met deze samenvatting
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Schild het volgende:
Een van die twee UI van Esses moet 026Remco zijn, hij heeft alleen geen UI en daarom komt volgens mij automatisch de UI van Esses.
http://www.fokkingstats.com/026Remco/
De narcist. (esses dan)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Schild het volgende:
Een van die twee UI van Esses moet 026Remco zijn, hij heeft alleen geen UI en daarom komt volgens mij automatisch de UI van Esses.
Echt wat voor Esses.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vent ging ook mensen prive stalken enshit.
Ow, dan denk ik aan een ander persoon, maar die is pas 15 jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vent ging ook mensen prive stalken enshit.
Uitleg?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan denk ik aan een ander persoon, maar die is pas 15 jaar.
Wat kinderachtig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:10 schreef Thaboel het volgende:
IEDEREEN DE UI VAN ESSES GAAN GEBRUIKEN!
Verhip, je zou best eens gelijk kunnen hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Schild het volgende:
Is hier al eerder voorbij gekomen.quote:
quote:
Niets, er worden wat herinneringen uit de oude doos opgehaald, en we hebben het over UI's en zoquote:
Ohquote:
Esses is minder belangrijk dan een muisje?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Doe ik niet aan mee
Ik verwissel mijn muisje alleen maar voor vakantie muisje en patriotisch muisje
Ow en ik heb ook nog kerstmuisje
HOI!quote:
Vanuit een muisjes oogpunt van zelfbehoudquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Esses is minder belangrijk dan een muisje?
Hoi, u is een jaar te laat.quote:
Ik hou deze UI.quote:
Idem, door deze UI lijk ik wijs.quote:
Scheelt bij jou idd een slok op een borrelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Idem, door deze UI lijk ik wijs.
quote:
Jij krijgt morgen géén biertje van mij, en ik laat ER je rustig met een 040 shirt de Zeedijk af wandelenquote:
Ik doe lekker een normaal shirtje aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij krijgt morgen géén biertje van mij, en ik laat ER je rustig met een 040 shirt de Zeedijk af wandelen![]()
Waar is Essesquote:
Twee laserguns voor dit idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef Schild het volgende:
En nu nog allemaal onbegrijpelijke en vage posts maken en het is sprekend Esses.
Vertaling?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef BredeBradda het volgende:
Ik boekte 'n gister hard in m'n waggie. CV90 der Marechaussee bradda!
Nou kijk een magnetron is eigenlijk heel slecht. Blablabla microgolven blablabla slecht voor je ballen blablabla.quote:
Ik reed gister in mijn auto. CV90 van de marechasseu broeder.quote:
Niet iedereen over een kam scheren hè.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Waarom heeft iedereen opeens de godverdomme Esses UI..
Frituur voldoet prima, die kan ik ook mooi in de kofferbak meenemen als ik parkeerbonnen ga schrijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nou kijk een magnetron is eigenlijk heel slecht. Blablabla microgolven blablabla slecht voor je ballen blablabla.
Ik raad een keramische pan aan.
Ow, dus staatskas spekkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik reed gister in mijn auto. CV90 van de marechasseu broeder.
Ok ok, afgezien van een paar mensen die geen kuddegedrag vertonen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet iedereen over een kam scheren hè.
LOL, ik zat echt even te zoeken wanneer ik die post gemaakt had.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nou kijk een magnetron is eigenlijk heel slecht. Blablabla microgolven blablabla slecht voor je ballen blablabla.
Ik raad een keramische pan aan.
Jij kent genoeg antillianen om het te vertalen zekerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik reed gister in mijn auto. CV90 van de marechasseu broeder.
Nu ben ik klaar met je. Doei.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Frituur voldoet prima, die kan ik ook mooi in de kofferbak meenemen als ik parkeerbonnen ga schrijven.
Paar topics terugquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:26 schreef Schild het volgende:
[..]
LOL, ik zat echt even te zoeken wanneer ik die post gemaakt had.![]()
quote:
Haha, antillianen ga ik eigenlijk niet mee om. Voorderest zijn alle werelddelen wel aanwezig in m'n vrienden groep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:26 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jij kent genoeg antillianen om het te vertalen zekerbegrijpelijk begrijpelijk..
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:26 schreef Schild het volgende:
[..]
LOL, ik zat echt even te zoeken wanneer ik die post gemaakt had.![]()
Je bedoelt dat je gaat fappen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef Schild het volgende:
Ga ook nog even sporten, 2500 doen denk ik.
Wel een hele Esses discussie gehad in 3 posts.quote:
Wie is Essesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wel een hele Esses discussie gehad in 3 posts.
Ga eerst even in het wetboek opzoeken wat dat betekent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, een magnetron is toch ook geen braadpan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je gaat fappen?
Dan veranderen wij gewoon mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
Ik denk dat Esses d'r UI gaat veranderen
Oja, Esses. Die vrouw die bonnen schrijft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga eerst even in het wetboek opzoeken wat dat betekent.
Ow, * gooit boekje pienter wegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga eerst even in het wetboek opzoeken wat dat betekent.
Vrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, Esses. Die vrouw die bonnen schrijft.
doe ook de Esses UIquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, Esses. Die vrouw die bonnen schrijft.
Ok. Ook klaar met jou.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Royyy het volgende:
[..]
Volgens art.7304 WvS paragraaf 45 regel 5 komt dat neer op stalken, is verboden.
Ow f**k te vroeg gesproken dusquote:
Wel een leuke snapshot voor Esses foboquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Schild het volgende:
Esses zal trots op ons zijn, eindelijke staat ie weer 1e.
Nee, precies. Maar een baksteen is ook geen auto bovendien tikt een aardappel niet als een klok op drugs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Schild het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, een magnetron is toch ook geen braadpan.
Landverrader, voor de krijgsraad ermeequote:
Stuur hem naar Halt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Landverrader, voor de krijgsraad ermee
Je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Schild het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Landverrader, voor de krijgsraad ermee
Mag die het wetboek als straf leren kennen. Die Esses hem voorleestquote:
En 4, 5 ,8, 12, 13, 18 en 21stequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Schild het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nou dan, maar alles wat ik hier post valt wel onder de Social Media code van de baas, en op eigen titel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, precies. Maar een baksteen is ook geen auto bovendien tikt een aardappel niet als een klok op drugs.
Jij bent daarentegen wel geschikt voor Haltquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Mag die het wetboek als straf leren kennen. Die Esses hem voorleest
Ontken het nou maar niet, je bent eigenlijk gewoon een kloon van BredeBradda jongetjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar ben ik toch wat te oud voor
quote:
quote:
Uitermate.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij bent daarentegen wel geschikt voor Halt
ik VIND het een top idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
En door al die zelfde UI's quote ik ook nog de verkeerde
[..]
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, iedereen weer uitgespeeld? Kunnen we dan weer terug gaan tot onze normale UI's?
superieur aan welke minderheid?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Nu zijn we superieur aan de rest!
Hoe is het met jou en je teddybeer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Soms is het hier net een godverdomme zandbak waarin 15 kleuters tegelijk aan 't spelen zijn ...
Ik heb dan nog de leeftijd om kleuter te doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Soms is het hier net een godverdomme zandbak waarin 15 kleuters tegelijk aan 't spelen zijn ...
En normaal speel je vrolijk mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik heb dan nog de leeftijd om kleuter te doen.
Ik heb hem al met explosieven geriggedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en je teddybeer?
Alle niet-Essessen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
superieur aan welke minderheid?
MIVD leest u mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik heb dan nog de leeftijd om kleuter te doen.
quote:
We are legion.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan heb je 99% van de NL bevolking wel te pakken denk ik
Negatory.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Schild het volgende:
Sam al e-mail terug gehad van veiligheidsonderzoeken?
Uniek plaatjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze nemen ze ons niet meer af
[ afbeelding ]
De MIVD heeft je klonen ontdenktquote:
Afgaande op zijn posts af en toe meent ie dat inderdaad volgens mijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan heb je 99% van de NL bevolking wel te pakken denk ik
Nah, nog even niet. Ben mij nog door de Kleine geschiedenis van de Grote Oorlog heen aan het lezenquote:
Nee, dat was de plaatselijke zwerver.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij is een keer op de kermis in Tiel geweest.
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Afgaande op zijn posts af en toe meent ie dat inderdaad volgens mij
Fuck ben ik hem net misgelopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij is een keer op de kermis in Tiel geweest.
Het is vast niet een goed teken dat ik nog geen mail terug hebquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Schild het volgende:
Sam al e-mail terug gehad van veiligheidsonderzoeken?
Zou wat zijn als je geweigerd wordt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is vast niet een goed teken dat ik nog geen mail terug heb.
Nope, jouw zus.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je geweigerd wordt.
Hoe lang is je VO al in behandeling?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is vast niet een goed teken dat ik nog geen mail terug heb.
Whehe, ja. Iemand die 0.0 strafblad heeft, nog nooit in aanraking is gekomen met justitie, etc. die op het VO geweigerd wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je geweigerd wordt.
Kan je nog op familie banden worden geweigerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, ja. Iemand die 0.0 strafblad heeft, nog nooit in aanraking is gekomen met justitie, etc. die op het VO geweigerd wordt. Dan shit ik mijn pants denk ik
.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef Schild het volgende:
[..]
Daar moet serieus iets mis gegaan zijn, hoelang loopt dat nu al?
Vanaf 20 april, en ik zou (dat hoorde ik toen in Amsterdam ten tijde van m'n keuring) half Juni een telefoontje krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe lang is je VO al in behandeling?
Ja klopt, maar dat zijn ook geen terroristen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan je nog op familie banden worden geweigerd.
Idem, totdat ze je FOK! profiel tegenkomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, ja. Iemand die 0.0 strafblad heeft, nog nooit in aanraking is gekomen met justitie, etc. die op het VO geweigerd wordt. Dan shit ik mijn pants denk ik
.
Niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat zijn ook geen terroristen.
Nouja, sommige mensen vinden IDF militairen ook terroristen. Maarja, daar verschillen de meningen over he Nibb-it..quote:
Ik heb een oom van mijn moeder die wel wat heeft, iets speciaals , prive shitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan je nog op familie banden worden geweigerd.
Vooral die Golani's. Da's tuig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, sommige mensen vinden IDF militairen ook terroristen. Maarja, daar verschillen de meningen over he Nibb-it..
WAT EEN KWALITEITSUSERquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Met wat voor een gezicht zal de onderzoeker de FOK! berichten van Sammetje lezen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
WAT EEN KWALITEITSUSER
[ afbeelding ]
Hahaha, ik loldequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
WAT EEN KWALITEITSUSER
[ afbeelding ]
Maak je maar niet druk. Als ze jou kennis op militaire liedjes zien wordt je meteen aangenomen.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
WAT EEN KWALITEITSUSER
[ afbeelding ]
Sam kent tenminste zijn militaire marsen, iets waar jij nog wat over kan lerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk. Als ze jou kennis op militaire liedjes zien wordt je meteen aangenomen.
Ik zing ze welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sam kent tenminste zijn militaire marsen, iets waar jij nog wat over kan leren
Daar is de veva dan ook voor!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sam kent tenminste zijn militaire marsen, iets waar jij nog wat over kan leren
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sam kent tenminste zijn militaire liedjes, iets waar jij nog wat over kan leren
Je hebt de Esses legion gemistquote:
De server is gecrahssedquote:
MILITAIRE MARSEN GODVERDOMME!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk. Als ze jou kennis op militaire liedjes zien wordt je meteen aangenomen.
Pateto/petatoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
MILITAIRE MARSEN GODVERDOMME!
quote:
Verschil tussen liedje:quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verschil tussen liedje:
en mars:
Uhnehnuss toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is het Engelse woord voor ananas ananas of ananas?
"Wats die verschil a zemmel?"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
MILITAIRE MARSEN GODVERDOMME!
PaynEppalquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verschil tussen liedje:
en mars:
Ga eerst even opzoeken wat dat betekent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
"Wats die verschil a zemmel?"
Quote uit PowNews, alle rechten voorbehouden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je hebt het mooiste gemist
Sorry, ik zit in de kroeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je hebt de Esses legion gemist
Zoutje, alsjeblieft, je eigen UI weer, ik mis de Inglorious Bastardquote:
Geen excuusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik zit in de kroeg.
Vind je Frank de Boer niet leuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoutje, alsjeblieft, je eigen UI weer, ik mis de Inglorious Bastard
Jawelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vind je Frank de Boer niet leuk?
Een overload aan Esses!quote:Systeemnotificatie
09-08-2012 @ 00:00:01
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:01 schreef m.k het volgende:
* m.k komt terug van het strand, loop de [def] deur binnen
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:01 schreef m.k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welluke ding?quote:
Is beter te pruimen dan de gebroertjes Witschgesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vind je Frank de Boer niet leuk?
die ding in damskoquote:
[ afbeelding ]
damsko?quote:
A dam?quote:
Dat is toch dinsdag pas?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
15:00 @ Grote Markt Nijmegen
De bloem van onze jeugd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Damsko Kraaiennest zuid oost represent snap je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Met beertje om zn lul.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja dinsdag, Sam is er ook
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:07 schreef m.k het volgende:
Ja ik bedoelde dus de abodefmeetBespreek dat lekker in ABO dan johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kan 'ie niet inquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bespreek dat lekker in ABO dan joh
Ik niet, moet werkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja dinsdag, Sam is er ook
quote:
Ahum, m.k. heeft geen sterretje dus mag niet in ABO. Ik drink liever morgen een biertje dan M.K. van een tijdelijk sterretje te voorzienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bespreek dat lekker in ABO dan joh
Het is u gegund, uwe ABO-heidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, m.k. heeft geen sterretje dus mag niet in ABO. Ik drink liever morgen een biertje dan M.K. van een tijdelijk sterretje te voorzien
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Schild het volgende:
Wat zou die de Boer nu zeggen op jouw UI....
Vast iets poëtisch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Schild het volgende:
Hij zegt het toch echtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef Schild het volgende:
[..]
Nee joh, lijkt er helemaal niet op.
Was het maar suchs a partyquote:
Inglorious Bastardquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Schild het volgende:
Dat gaat waarschijnlijk alsnog Esses zelf zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:23 schreef Royyy het volgende:
Degene die de volgende SC aanmaakt moet wel even het screenshot met alle Essessen in de OP plakken
En heeft vast wel iets in het script gebouwt waardoor hij dubbel aanwezig blijft in de OP, bij voorkeur op 1quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Esses is echt al lang wegdie heeft zometeen een hele SC gemist
quote:
Post dan ook wat meer onzinquote:
Blauw. ik moet Esses wel zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wie ben jij? ik herken je UI niet.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:27 schreef Schild het volgende:
Nibb haal even die pasfoto van jouw als UI weg.
OK, dan moet je zorgen dat je de lapo krijgt, of als een ander de lapo heeft snel zijn en eerder openenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |