SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Wat een bengel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Esses weer 2 keer in de OP
Dat onvolgroeide core'tje is daar ook niet op berekend hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:57 schreef BredeBradda het volgende:
Op 1 hand trekt m'n core het niet meer
Wijnand op nummer één, Esses nog steeds dubbel in de OP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Eigenlijk best enge gedachte, een Esses kloontjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit komt Esses op een reprimande te staan wat mij betreft
Twee Essessenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk best enge gedachte, een Esses kloontje
Niet veel geloof ik. Geen rellen of zoquote:
2 sams?quote:
Twee Esses in de OPquote:
Issie ook. Maar rubje is weer essesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dus Esses = Rubjequote:
Die is van voor mijn actieve lurk tijd denk ik. Zegt mij niets.quote:
Hij heeft vast ook een RSS feed of zo (esses).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De spytool van Esses staat vanavond weer roodlgoeiend
Esses
Wie? Oh Esses.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook een RSS feed of zo (esses).
Ja. Esses heeft een bloedangst voor kabouters. Dus jij kan zijn kloon niet zijn.quote:
En ik ben vanavond in zo'n goede bui dus ook voor jou even een Mattquote:
Where the hell is Essesquote:
Dat komt omdat Esses zelf een smurf isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja. Esses heeft een bloedangst voor kabouters. Dus jij kan zijn kloon niet zijn.
Galtfactory was een kloon van rubje. Ondersteunde hem in al zijn wilde online heksenjachten, en andersom was Galtfactory als zogenaamde ex-KCT'er rubje's grootste idool. Die 2 hielden hele gesprekken met elkaar, totdat iemand (AchJa?) erachter kwam dat beide accounts van dezelfde persoon waren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is van voor mijn actieve lurk tijd denk ik. Zegt mij niets.
Onbekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ah, thanks. Ik heb namelijk geen zin om iets van 250 SC's terug te lezen dus ben blij met deze samenvattingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Galtfactory was een kloon van rubje. Ondersteunde hem in al zijn wilde online heksenjachten, en andersom was Galtfactory als zogenaamde ex-KCT'er rubje's grootste idool. Die 2 hielden hele gesprekken met elkaar, totdat iemand (AchJa?) erachter kwam dat beide accounts van dezelfde persoon waren.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Royyy het volgende:
Is Esses niet onderweg naar de ladyboys in Thailand?
Vent ging ook mensen prive stalken enshit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, thanks. Ik heb namelijk geen zin om iets van 250 SC's terug te lezen dus ben blij met deze samenvatting
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Schild het volgende:
Een van die twee UI van Esses moet 026Remco zijn, hij heeft alleen geen UI en daarom komt volgens mij automatisch de UI van Esses.
http://www.fokkingstats.com/026Remco/
De narcist. (esses dan)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Schild het volgende:
Een van die twee UI van Esses moet 026Remco zijn, hij heeft alleen geen UI en daarom komt volgens mij automatisch de UI van Esses.
http://www.fokkingstats.com/026Remco/
Echt wat voor Esses.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vent ging ook mensen prive stalken enshit.
Ow, dan denk ik aan een ander persoon, maar die is pas 15 jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vent ging ook mensen prive stalken enshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |