dat moet haast wel. maar jeetje zeg wat een vies ideequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef moussy het volgende:
[..]
waarschijnlijk kunnen ze het gewoon echt niet meer ophouden?
oeh, dat zeg je alsof het een stukje ervaring is! Ja?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me ook nog voorstellen dat je ineens een flinke aanval van buikloop krijgt tijdens zoiets, shit happens zeg maar.
echt wel, twee posts erboven!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:39 schreef danic het volgende:
Huh? Lady quote een reactie van simu en die zie ik helemaal niet als post
wat zal die man zich ongelukkig en vies voelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen. En dan toch doorrennen. Dan ben je echt een bikkel.
Nee, niet letterlijk, maar ik ben wel eens gaan wandelen omdat ik dacht dat het mis zou gaan anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:40 schreef moussy het volgende:
[..]
oeh, dat zeg je alsof het een stukje ervaring is! Ja?
misschien iets allergisch? ik heb er dit jaar ook echt onwijs veel last vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef -Spring het volgende:
N mailt net dat ie vanmiddag om 17 uur naar de dokter gaat. Z'n ogen zwellen helemaal op en jeuken verschrikkelijk.
Wat naar! Geen idee waarvan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef -Spring het volgende:
N mailt net dat ie vanmiddag om 17 uur naar de dokter gaat. Z'n ogen zwellen helemaal op en jeuken verschrikkelijk.
he bah, dat heb ik als de bomen pluizenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef -Spring het volgende:
Ik heb eens bij N's ouders in de gang gepoept. Toen kende ik 'm nog maar net. Z'n vader móet het gemerkt hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, niet letterlijk, maar ik ben wel eens gaan wandelen omdat ik dacht dat het mis zou gaan anders.En ik rende toen een minuut of 20.
in de gang gepoept? hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb eens bij N's ouders in de gang gepoept. Toen kende ik 'm nog maar net. Z'n vader móet het gemerkt hebben.
Geen idee van N's ogen. Hij heeft sowieso al weken last van een trillend ooglid en de laatste paar dagen van wat branderige ogen. Maar voorheen nooit eerder allergische klachten gehad.
Ja, echt gruwelijk om te zien. Ik snap ook niet waarom de leiding van zo'n event haar er niet uit haalt idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
o die heb ik pas nog zitten bekijken. wankelen, vallen, kruipen, opstaan en weer wankelen, vallen enz.
vreselijk om naar te kijken. waarom grijpt niemand in op zo'n moment?
Vertel ik nog wel een keer. Ben aan het werk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
in de gang gepoept? hoe krijg je dat nou voor elkaar?
volgens mij is je collega erger dan jijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vertel ik nog wel een keer. Ben aan het werk.
wat raar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |