Ja Jan, zij heeft maatje 47 nodig, deze past zij sowieso niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jan, kom op zeg. Daar kan je niets mee..
Aahja truequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jan, kom op zeg. Daar kan je niets mee..
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jaaa die is goed. Of werkschoenen, die vallen ook goed in de smaak
Klinkt lekker, afiyet olsunquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef xaban06 het volgende:
Straks maar eens een kapsalon en een turkse pizza bestellen
iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef Triggershot het volgende:
Na 15 minuten al volzitten zou verboden moeten worden, buuurp.
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
halfuurtje hier. Ga zo aan de aarbeien
Vast jij ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Eetsmakelijk voor degene die nog eten en uitbuikze voor de rest
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neenik ben een bewonderaar en ga wel meedoen misschien volgend jaar
Samen dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neenik ben een bewonderaar en ga wel meedoen misschien volgend jaar
Boh sowieso heb ik voor een dag al respect ;o dacht vroeger altijd dat water drinken wel mocht...maar helemaal niks gewoon. Echt bewondering ervoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Mensen die een maand lang kunnen vasten heb ik echt heel veel respect voor
Waarom harammmm omgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haraaaaaaaaaaaaam
Hij gaat met mij vasten, nohomo
Sowieso, beter kom je dan ook gelijk naar islamconferentie begin volgend jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben in leer bij klinker en zal.samen met haar vasten maar via dit topic dan ook met jou volgend jaar arcadia toch toch
Omg scaryquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
probeer het dit jaar voor 1 dagje dan Jan?
Of je bent gewoon eerlijk en zegt gewoon de waarheidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zeg gewoon dat je een meditatiedagje hebt.
Oowwquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:44 schreef Arcadia het volgende:
Er zijn ook witte maandagen door het jaar, 3 dagen per maand, als je die vast elke maand, is het alsof je een heel jaar hebt gevast
Haha dit wordt hem jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Of je bent gewoon eerlijk en zegt gewoon de waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |