Je phrasing is goed, dat is iets wat je moeilijk kunt leren. Sommige bends zijn inderaad minder,maar dat kun je gewoon nailen door het vaker te spelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vond het opzich nog wel meevallen, er zitten een paar uitschieters bij ja...
Maar het is voor een coverbandje zeg maar... dus even kijken hoe en wat.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke valse solo, d'r zit geen zuivere bend tussen)... Ik zou hem niet opsturen.
Hij zit ook nog in een bandje met een gitarist die ook weer rare dingen aan zijn gitaar heeft hangen...quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij zit ook nog in een bandje met een gitarist die ook weer rare dingen aan zijn gitaar heeft hangen...
Gewoon vaker gitaar spelen, en die solo maar even opschrijven en gaan oefenen dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:06 schreef starla het volgende:
[..]
Je phrasing is goed, dat is iets wat je moeilijk kunt leren. Sommige bends zijn inderaad minder,maar dat kun je gewoon nailen door het vaker te spelen.
Dat is ziekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:20 schreef brother52 het volgende:
Ineens heb je zin in een modprojectje...
Die in Rotterdam?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje vloeken in de kerk hier voor sommige mensen maar voorlopig ben ik werkzaam voor de Feedback
Hebben ze tenminste fatsoenlijk personeelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje vloeken in de kerk hier voor sommige mensen maar voorlopig ben ik werkzaam voor de Feedback
Whehe, mag nu niemand meer iets negatiefs zeggen over Feedback?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
+1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef The_Dean het volgende:
Kan jij dan die waardeloze website eens updaten?
-Menn0-?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier toevallig mensen nog behoefte aan een overstap van gitaar naar DJ ?
[TK] Hercules RMX DJ Controller
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Nah die heeft al een CDJ set geloof ik
Vind best duur nog heb zelf een traktor staanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier toevallig mensen nog behoefte aan een overstap van gitaar naar DJ ?
[TK] Hercules RMX DJ Controller
Fabrieken in Korea zijn gewoon facking gezellig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Die folder ook, hebben ze even twee regels om je interesse te wekken in een produkt, lees je iets als:
Deze gitaar is gebouwd in het altijd gezellige Korea, waardoor ze in de prijs konden knippen. Hard scheuren voor een zacht prijsje!
Wat moet je daar mee? Serieus, vraag dat eens na daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |