quote:
quote:
Da's een behoorlijke valse solo, d'r zit geen zuivere bend tussen)... Ik zou hem niet opsturen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:19 schreef Braddie het volgende:
Stay With Me by Bradley Van Dijk 1
Mijn eigen solo op Stay With Me van The Faces, met zelfgemaakte backingtrack.
Laat a.u.b horen wat julie er van vinden, ik wil hem namelijk gaan opsturen naar een vriend van me.. (We doen een solo contest)
Thanks!
Vond het opzich nog wel meevallen, er zitten een paar uitschieters bij ja...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke valse solo, d'r zit geen zuivere bend tussen)... Ik zou hem niet opsturen.
Je phrasing is goed, dat is iets wat je moeilijk kunt leren. Sommige bends zijn inderaad minder,maar dat kun je gewoon nailen door het vaker te spelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vond het opzich nog wel meevallen, er zitten een paar uitschieters bij ja...
Maar het is voor een coverbandje zeg maar... dus even kijken hoe en wat.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke valse solo, d'r zit geen zuivere bend tussen)... Ik zou hem niet opsturen.
Hij zit ook nog in een bandje met een gitarist die ook weer rare dingen aan zijn gitaar heeft hangen...quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij zit ook nog in een bandje met een gitarist die ook weer rare dingen aan zijn gitaar heeft hangen...
Gewoon vaker gitaar spelen, en die solo maar even opschrijven en gaan oefenen dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:06 schreef starla het volgende:
[..]
Je phrasing is goed, dat is iets wat je moeilijk kunt leren. Sommige bends zijn inderaad minder,maar dat kun je gewoon nailen door het vaker te spelen.
Dat is ziekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:20 schreef brother52 het volgende:
Ineens heb je zin in een modprojectje...
Die in Rotterdam?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje vloeken in de kerk hier voor sommige mensen maar voorlopig ben ik werkzaam voor de Feedback
Hebben ze tenminste fatsoenlijk personeelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje vloeken in de kerk hier voor sommige mensen maar voorlopig ben ik werkzaam voor de Feedback
Whehe, mag nu niemand meer iets negatiefs zeggen over Feedback?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
+1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef The_Dean het volgende:
Kan jij dan die waardeloze website eens updaten?
-Menn0-?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier toevallig mensen nog behoefte aan een overstap van gitaar naar DJ ?
[TK] Hercules RMX DJ Controller
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Nah die heeft al een CDJ set geloof ik
Vind best duur nog heb zelf een traktor staanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier toevallig mensen nog behoefte aan een overstap van gitaar naar DJ ?
[TK] Hercules RMX DJ Controller
Fabrieken in Korea zijn gewoon facking gezellig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Die folder ook, hebben ze even twee regels om je interesse te wekken in een produkt, lees je iets als:
Deze gitaar is gebouwd in het altijd gezellige Korea, waardoor ze in de prijs konden knippen. Hard scheuren voor een zacht prijsje!
Wat moet je daar mee? Serieus, vraag dat eens na daar.
Tot morgenquote:
Dat natuurlijk!, Ik sta er ook wel voor, zeker! Het is weer eens wat anders en dat vind ik ook wel wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:18 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt jezelf opgegeven, dus moet je er ook voor staan
Ben zelf ook benieuwd, lijkt me wel tof, ik kan wel redelijk bassen(MIts het geen ingewikkelde Queen lijntjes zijn) Dus ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd man, bassen is wel cool!
Al gebeld met de posterij?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd man, bassen is wel cool!
Ze zijn hem aan het zoekenquote:
Lijkt me dat je beter via UPS kan verzenden dan via UPC...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:23 schreef The_Dean het volgende:
Ja, volgende keer lekker de DHL of UPC.
Heb altijd de neiging UPS te typen. Ik durf te wedden dat deze baas wel zijn werk doet
[ afbeelding ]
Dunlop guitar polish 65quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:10 schreef Aresdreams het volgende:
wat is goed spul om mijn body en achterkant van mijn hals mee schoon te maken?
Binnenkort eens naar kijken, hoe te gebruiken? er op spuiten en dan uitwrijven met een doek orso?quote:
Yep. Met bijvoorbeeld zo'n microvezeldinges...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Binnenkort eens naar kijken, hoe te gebruiken? er op spuiten en dan uitwrijven met een doek orso?
mooi, zie dat op mijn nieuwe gitaar wat vuiligheid opbouwt op de lak, dus daar moet ik iets aan doen, vind ik zelf dan...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep. Met bijvoorbeeld zo'n microvezeldinges...
Joh, ik kan ook geen Queenlijntjes, maar dit is een bewuste keuzequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben zelf ook benieuwd, lijkt me wel tof, ik kan wel redelijk bassen(MIts het geen ingewikkelde Queen lijntjes zijn) Dus ik ben ook wel benieuwd.
Hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Joh, ik kan ook geen Queenlijntjes, maar dit is een bewuste keuze.
De rock n' roll is wel mineur eigenlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
HahaIk bedoelde meer qua hoe ingewikkeld ze zijn, ze houden wel op bij het standard majeur werk zeg maar
(Alles wat daar tussen ligt, kwint/kwart, rock n roll achtig etc etc enfin, je begrijpt het wel
)
Dat heb ik dus met de baslijn van A Kind Of Magic(Die groove is rot..)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De rock n' roll is wel mineur eigenlijk. Wat ik soms nog steeds pittig vind is Iron Maiden. Niet zozeer wat Steve speelt, maar de snelheid ervan, damn.
Deze speel ik graag, maar heb hem nog net niet perfect:
Alles lukt wel, alleen het stukje net na 3:46 vind ik lastig. Krijg de groove niet goed. Blijven oefenen.
Wat een bazen blijven het toch ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De rock n' roll is wel mineur eigenlijk. Wat ik soms nog steeds pittig vind is Iron Maiden. Niet zozeer wat Steve speelt, maar de snelheid ervan, damn.
Deze speel ik graag, maar heb hem nog net niet perfect:
Alles lukt wel, alleen het stukje net na 3:46 vind ik lastig. Krijg de groove niet goed. Blijven oefenen.
Of veren bijplaatsen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef stefanhaan het volgende:
Net bij Let's Play geweest, vriendelijke kerel. Goed uitgelegd hoe een tremolo systeem af te stellen
Koste me totaal ook maar 20 euro.
Enigste wel idd is dat er bij een dikkere set snaren dan 0.010 dat de 2 veren dan vervangen moeten worden voor 2 sterkere veren.
Kan bij een Edge II brug helaas nietquote:
Juist niet, hij blijft perfect in stemming eenmaal afgesteld. Alleen vanuit de fabrikant zitten er vrij zwakke veren in. En standaard een 0.009 setje. En heb er nu 0.011 op liggen.quote:
Jij hebt tenminste op dit moment iets om op te spelen.. ik heb hier een Les Paul staan zonder snaren en zonder elementen (Die moeten nog steeds vervangen worden)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:22 schreef Cynic het volgende:
Ik krijg voor mijn gevoel al een tijdje niks fatsoenlijks meer uit de vingers. Volgens mij moet ik nodig iets nieuws kopen.
Je hebt maar 1 gitaar? Ik ben een gitaar van het niveau "hey, hij kan een akkoord vinden" en heb er hier al 4 liggen... Binnenkort een 5e erbijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste op dit moment iets om op te spelen.. ik heb hier een Les Paul staan zonder snaren en zonder elementen (Die moeten nog steeds vervangen worden)
Wat zijn de consequenties?... dinsdag worden de elementen er in gezet (en krijgt hij dus ook nieuwe snaren, en een afstelbeurt)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zou em niet te lang zonder snaren laten staan.
Zo was ik 1,5 jaar geleden... toen kon ik echt ámper spelen en toen had ik een Maya Les Paul, een Motion Les Paul, een Squier Bullet, een Crafter Strat, en een Brian May Red Special, en 2 verdwaalde acoustische gitarenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 gitaar? Ik ben een gitaar van het niveau "hey, hij kan een akkoord vinden" en heb er hier al 4 liggen... Binnenkort een 5e erbij
Over de 5e gesproken... Ik was gisteren bij Reichbach in Kampen. Op een paar gitaren gespeeld en de gitaar die er uit sprong was er één van Adam Black Guitars. Helaas het model niet onthouden, dus ik kan niet specifiek naar revies zoeken, maar ik denk dat het om deze, of deze gaat (slecht geheugen).
Ding kost 299 bij Reichenbach, wat mij genoeg geld over laat houden voor eventuele verbeteringen. De review die ik aanhaal heeft het over een wat minder element in de gitaar, dus die kan (financieel iig) vervangen worden.
Mijn vraag is: wat weten en vinden jullie van Adam Black Guitars?
Mijn gitaren hebben allemaal een doel. Spaanse, voor het geluid. Western, voor het geluid (maar daar is de nek van aan het scheuren, was dan ook maar 50 euro). Andere Western ter vervanging van de kapotte (geleende Ibanez van een vriend). Brian May Red Special voor het electrische werk en opnames. Binnenkort dus een electro-akoestische voor het geluid en de opnames.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo was ik 1,5 jaar geleden... toen kon ik echt ámper spelen en toen had ik een Maya Les Paul, een Motion Les Paul, een Squier Bullet, een Crafter Strat, en een Brian May Red Special, en 2 verdwaalde acoustische gitaren
Mócht je de Brian May Red Special weg doen moet je het zeggen, ik zoeg nog een solo gitaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn gitaren hebben allemaal een doel. Spaanse, voor het geluid. Western, voor het geluid (maar daar is de nek van aan het scheuren, was dan ook maar 50 euro). Andere Western ter vervanging van de kapotte (geleende Ibanez van een vriend). Brian May Red Special voor het electrische werk en opnames. Binnenkort dus een electro-akoestische voor het geluid en de opnames.
Het is een Burns en no way dat die weg gaat voor minder dan de nieuwprijs van de nieuwe seriequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mócht je de Brian May Red Special weg doen moet je het zeggen, ik zoeg nog een solo gitaar.
Ik heb de Les Paul voor de slagjes, en had de Strat voor de solo`s, maar nu ik geen strat meer heb naja.... soleren gaat minder op de Les Paul
Dus 698 dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is een Burns en no way dat die weg gaat voor minder dan de nieuwprijs van de nieuwe serie.
Ik had een Brian May Guitars, maar dat schijnt gewoon een burns te zijn onder een andere naamquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is een Burns en no way dat die weg gaat voor minder dan de nieuwprijs van de nieuwe serie.
Vaassenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dus 698 dus
waar woon je trouwens? als we toch een keer gaan jammen of iets (I.v.m baswerk)
Maar is wel anders gebouwd en lijkt nog meerquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had een Brian May Guitars, maar dat schijnt gewoon een burns te zijn onder een andere naam
Vaassen, waar ligt dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaassen
[..]
Maar is wel anders gebouwd en lijkt nog meer
http://maps.google.nlquote:
Dit is ook maar wat ik heb gelezen online, maar here goes... Het schijnt dat Brian May niet helemaal tevreden was over de bouwkwaliteit van de Burns serie (om over de Guilds maar helemaal te zwijgenquote:Anders gebouwd? en lijkt nog meerDe Brian May Guitars of de Burns? Die BMG klonk namelijk echt exact als de RS en ik heb ook wel eens gehoord dat die Burns in het hoge gebied meer een Les Paul sound heeft ..
Maar goed wat daar waar van is.
Ahh, dat wist ik nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://maps.google.nl![]()
[..]
Dit is ook maar wat ik heb gelezen online, maar here goes... Het schijnt dat Brian May niet helemaal tevreden was over de bouwkwaliteit van de Burns serie (om over de Guilds maar helemaal te zwijgen). Hierop is het productieproces aangepast aan de eisen van de doctor.
Hij lijkt meer simpelweg door andere accenten. Witte switches, een halve maan scratchplate bij de brug, etc. Detail werk dus.
Ik heb al jaren geen LP meer gespeeld, noch heb ik een fatsoenlijke versterker hier staan, dus daar kan ik niet over oordelen. Op de Vox Deacy Amp klinkt alles zo'n beetje... Tja... Maar dat is dan ook een voorversterkertje en niet bedoeld als eindversterker.
Da's wel wat lastiger met de RS, vanwege al die switch standenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh, dat wist ik nietOp de Deacy Amp klinkt alles Queen....
Speelde er een tijdje terug overheen met een Ibanez Prestige en ik had instant die Bohrap Rock tone..
Mwa, de solo bijvoorbeeld zijn de neck en middle positie uit phase, en in phase is het de hardrock tone "So you think you can stone me etc"quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's wel wat lastiger met de RS, vanwege al die switch standen.
Da's idd een geweldige feature ja... Wereldgitaren, zowel de RS als BMGquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa, de solo bijvoorbeeld zijn de neck en middle positie uit phase, en in phase is het de hardrock tone "So you think you can stone me etc"
Het is even wennen ja maar ach, Het vette van de BM Vond/Vind ik dat hij echt als élk mogelijke bekende gitaar kan klinken, zonder z`n eigen karakter te verliezen.
Vorig jaar vroegen vrienden aan me of ik een Telecaster had, terwijl ik al die sounds gewoon deed met wat pick-up settings op de Brian May (Hij kan enorm twangy klinken)
Ja super nice van die BMGquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's idd een geweldige feature ja... Wereldgitaren, zowel de RS als BMG
Imo klinkt er niets beter dan een Red Special op een AC30quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja super nice van die BMGTuurlijk een echte Tele klinkt beter, maar hij benadert de sound wel, er zijn......18? verschillende mogelijkheden qua sounds geloof ik ? (En tel daar ook maar bij op de verschillende distortions/overdrives/amp models in je versterker)
MehHet gaat weer kriebelen, maar een keyboard is hogere proiriteit
Haha, daar valt niet over te twistenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo klinkt er niets beter dan een Red Special op een AC30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |