Nice!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:52 schreef mschol het volgende:
morgen komt m'n eerste nasje binnen
Ik ben maar voor de duurdere nas variant gegaan.. (een WD My Book Live 3TB)
als ik die transfer snelheden las van een USB 2 connectie (50GB in 20-30min) en de kosten voor 3x usb3 controller (~35 euro) was die keuze redelijk makkelijk
uhh ding voldoet min of meer aan de verwachtingen: ik kan er custom rotzooi op installeren, de webserver misbruiken (al is dat inmiddels niet helemaal meer van toepassing nu ik bij versio een webhosting pakket heb)quote:Op woensdag 19 september 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice!
Ik zie het nut van een NAS voor mij nog niet echt in. Zal er later vast wel een nodig hebben, maar nu nog niet.
Any updates?
Leuk om te horen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh ding voldoet min of meer aan de verwachtingen: ik kan er custom rotzooi op installeren, de webserver misbruiken (al is dat inmiddels niet helemaal meer van toepassing nu ik bij versio een webhosting pakket heb)
qua snelheden: ik haal zo'n 40-50Mb/sec transfer snelheid..
ter vergelijking: PC <-> HTPC/server doet dit met ~90-120Mb/sec via dezelfde cheap ass sitecom igabitswitchje (alle lof voor dat ding, volgens mij 25 euro ofzo voor betaald)
Voor de rest ben ik er nog niet aan toegekomen om ervan te streamen ofzo, maar gezien de overdrachtssnelheid zal dat wel snor zitten..
over (nieuwe) aankopen gesproken: van de week stierf mij MX revolution (en mijn G5 is gehandicapt) muis alsnog na het fixen van de accu problemen, de linkermuisknop doet niks meer..
bekend probleem met de muis; garantie aanspreken (helaas ging dat niet meer bij mij)
Dus vandaag een nieuwe muis gescoord, de Performance MX; ook weer logitech.. die razers liggen mij niet lekker in de hand...
nog niet uitgeprobeerd, moest even iets aan huishouden gebeuren helaasch..
ik wil wel weer goeie ouwe tijden herleven: de MX700 die 6(!) jaar meeging voordat hij stopte met klikkenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk om te horen.
Succes met je nieuwe muis. Hopelijk is die een langer leven beschoren..
Mijn Logitech Cordless Click Plus! heb ik volgens mij sinds groep 8 van de basisschool. Werkt nog steeds perfect.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil wel weer goeie ouwe tijden herleven: de MX700 die 6(!) jaar meeging voordat hij stopte met klikken
Blijkt gewoon dat mijn hogeschool ook DreamSpark heeftquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neenee, Minox is wel gewoon in Windows. PC-Calc is nog in MS-DOS.
Heb ook al voorgesteld of dat niet kan worden voortgezet in een Excel oid, weet niet precies wat met PC-Calc gedaan wordt momenteel.
[..]
Inderdaad, ik vond die ook maar niks. Deze Fractal hebben ze volgens mij in een eerdere BBG wél gebruikt, vandaar deze keuze.
[..]
Hmm, ook alleen maar voor deze doelen? Die paar seconden / minuut dat Windows sneller opstart maakt niet zoveel uit opzich.
[..]
Ik heb via Microsoft DreamSpark een licentie (student).
[..]
Idd.. Wat gebruikt hij nog?
[..]
Of 4: MS-DOS niet meer gebruiken. Ik zal het voorstellen.
Heb hier een NAS zodat ik altijd bij mijn films/bestanden kan ook onderwegquote:Op woensdag 19 september 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice!
Ik zie het nut van een NAS voor mij nog niet echt in. Zal er later vast wel een nodig hebben, maar nu nog niet.
Any updates?
Ik heb hier een of andere Trustquote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn Logitech Cordless Click Plus! heb ik volgens mij sinds groep 8 van de basisschool. Werkt nog steeds perfect.
met wat voor gebruik?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn Logitech Cordless Click Plus! heb ik volgens mij sinds groep 8 van de basisschool. Werkt nog steeds perfect.
Ik gebruik hem bijna elke dag wanneer ik op de PC zit (dat is geen 2 uur kan ik je vertellenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
met wat voor gebruik?2 uurtjes per dag?
overigens deed gister mijn mx revolution het weer..
ik heb de andere muis toch maar opengemaakt, ik heb echt geen zin in gezeik..
wel jammer is dat er geadverteerd wordt met 10 programmeerbare knoppen,helaas zijn er 5 knoppen die niet applicatie specifiek toegewezen kunnen worden
Iemand?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Maar nu willen ze dus eigenlijk gewoon 2 gelijke schermen, dus klonen/dupliceren. Maar is dat überhaupt mogelijk met deze configuratie, verschillende aspectratio én resolutie? VGA-splitter misschien?
Lijkt er niet op namelijk...
Hmm, heb ik nooit kunnen vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik meende dat er altijd een photoshop topic was hier in DIG?
ik heb ooit ok hard moeten zoeken voor ik wat vond:quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik meende dat er altijd een photoshop topic was hier in DIG?
Dank je!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ooit ok hard moeten zoeken voor ik wat vond:
[Centraal] Photoshop - Vragen, tutorials en meer... #17
Haha, geweldig.quote:Op zondag 23 september 2012 13:36 schreef Iwanius het volgende:
![]()
Ik vermaak mij kostelijk met missers van Apple's nieuwe map programma.
En op Apple fansites als MacFreak en One Morething spreken ze van kleine foutjes die elk nieuw programma heeft en men ( niet Apple gebruikers) gewoon loopt te zoeken en te zeuren.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Was dit het iOS6-bashtopic?
http://portal.ovinnederland.nl/toon_artikel.php?artikel_id=3224
sir, you just made my dayquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Was dit het iOS6-bashtopic?
http://portal.ovinnederland.nl/toon_artikel.php?artikel_id=3224
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |