Spelen vol op de counter/snelle breaks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
Als ik kijk zie ik eigenlijk Argentinie alleen maar in de verdediging.
Zijn superieur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
Ze laten het gebeuren, GB wordt niet gevaarlijk, als ze al een keer vrij komenin de cirkel maaien ze net mis, en rolt de bal lullig over de achterlijn of zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
Argentinie.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Guard het volgende:
Nog maar eens de halve finale van NL op BBC1 in samenvatting
Ik vond Paumen best goed vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:23 schreef Drassss het volgende:
Eigenlijk was het een enorme zaadpot..
Heel stiekempjes misschien wel leuker dan onze meiden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef TheFastOne het volgende:
Die Nieuw-Zeelandse meisjes zagen er wel leuk uit
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heel stiekempjes misschien wel leuker dan onze meiden.
Ik denk dat de argentijnse nog leuker zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef TheFastOne het volgende:
Die Nieuw-Zeelandse meisjes zagen er wel leuk uit
Ja zaten een paar knappe meiden met beste ballen bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik denk dat de argentijnse nog leuker zijn
Ja, al vind ik die vaak nogal irritant doen. Vooral Aymar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik denk dat de argentijnse nog leuker zijn
Dat weet ik niet, maar ideaal is het natuurlijk nooit als je twee speelster met een relatie in een ploeg hebt. Dat is ook wel vrij uniek, coach en speelster komt nog weleens voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Paumen best goed vandaag
Ik heb wel het idee dat die relationele toestand binnen het team er toch voor zorgen dat het allemaal wat minder eenheid is dan 4 jaar geleden
Ik niet. Argentinië is een goede ploeg, laat daar geen misverstand over bestaan, maar het thuisvoordeel van de Engelsen had de Engelse meiden wel eens tot grote hoogten kunnen doen stijgen en het de Nederlandse miepjes moeilijker kunnen maken dan nu het geval is bij Argentinië.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef tong80 het volgende:
had liever de Britten in de finale gezien.
Plus dat het een mooie revanche is voor het WK 2010. Weliswaar zat er nog een CT tussen, maar dat is toch even wat anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:32 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ik niet. Argentinië is een goede ploeg, laat daar geen misverstand over bestaan, maar het thuisvoordeel van de Engelsen had de Engelse meiden wel eens tot grote hoogten kunnen doen stijgen en het de Nederlandse miepjes moeilijker kunnen maken dan nu het geval is bij Argentinië.
Huh? Ik bedoel in de finale. Sowieso zijn er veel meer Nederlanders dan Argentijnen in Londen, dunkt me.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Hehe de Britse vlag zit niet voor niets in die van Nieuw-Zeeland verwerkt
Ik was er even niet bijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Huh? Ik bedoel in de finale. Sowieso zijn er veel meer Nederlanders dan Argentijnen in Londen, dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |