quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:07 schreef Guard het volgende:
Een flits op NOS idd
Natuurlijk heb ik de stream weer aanstaan
Precies hetzelfde hieroquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef Guard het volgende:
Wel lastig met dat kut Britse publiek, iedere keer gillen als een dolle met een britse aan de bal... Ik snel weer kijken of ik iets mis daar, en dan mis je dus bijna een halve finale 200m bij het atletiek
Ik vraag me af of het ingehuurde Nederlanders zijn of zo. Ik kan me namelijk niks voorstellen bij Britse dweilorkesten.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen slachtoffers: http://www.nzherald.co.nz(...)=1&objectid=10825678
Zou mooi zijn, maar lang geen appeltje/eitjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Winnen van dé grote concurrent in de finale en dan goud pakken, veel beter kan het niet natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een lastige hoogte voor een keeper.. moeilijk moeilijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef Guard het volgende:
Hmm die eerste goal zag er toch best houdbaar uit...
Die gaan nog kaarten krijgen ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Guard het volgende:
Richardson loopt me toch te mekkeren zeg
Die 2-0 voorsprong gaan ze toch niet meer uit handen geven joh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef Drassss het volgende:
Allemaal nog iets te vroeg.. nog even afwachten
Geen idee. Britten zitten er nu beter in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Rosario het volgende:
[..]
Die 2-0 voorsprong gaan ze toch niet meer uit handen geven joh.
Bij de 0-2 werden ook al wat opmerkingen gemaakt die ik vrij hard vond. Die vrouwelijke commentator is niet echt heel subtiel of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Guard het volgende:
LOL Die commentator de BBC houdt zich ook niet in
"Why, what's the point in going back, when there's space on the left"
Dat was toch ook knullig, gewoon ophouden omdat je denkt dat de bal achter is...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Bij de 0-2 werden ook al wat opmerkingen gemaakt die ik vrij hard vond. Die vrouwelijke commentator is niet echt heel subtiel of zo.
Die zijn er helaas bijna niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat was toch ook knullig, gewoon ophouden omdat je denkt dat de bal achter is...
Vrouwke is heel objectief, kijkt niet door een gekleurde bril en zegt gewoon waar het op staat, kan ik wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |