Maar zo ver laat ik het niet komen! Dit is de eerste keer dat deze gast iets gezegd heeft, als hij het nog een keer probeert is het ganz vorbei! Ik kan namelijk wèl echt goed voor mezelf opkomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
OK
Hoop dat jouw TC de ernst van deze situatie inziet en die vent er ook echt op aan gaat spreken.
Sorry dat ik zo van leer trok Selestha, maar dit soort dingen kan ik niet hebben. Dan ga ik boos worden (reden is dat mijn ex sexueel geïntimideerd is en bijna verkracht is omdat haar baas daar niks mee deed) .
OK danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Maar zo ver laat ik het niet komen! Dit is de eerste keer dat deze gast iets gezegd heeft, als hij het nog een keer probeert is het ganz vorbei! Ik kan namelijk wèl echt goed voor mezelf opkomen
Je hebt gelijk hoor, ik ben ook kwaad! Maar ik geef hem eerst nog het voordeel van de twijfel, dat hij gewoon een lompe boer is. Want de afgelopen 8 maanden heeft hij zich gewoon normaal gedragen en hij ging niet door nadat ik zei geen interesse te hebben in zijn ''aanbod''
Ik was niet anders van planquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
OK dan
Maar hou de vinger aan de pols
verstandige meidquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik was niet anders van planDit is de eerste keer, maar ik heb nu al een melding gemaakt. Ik zit niet te wachten om zo'n verhaal als je ex te worden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
verstandige meid
Anyway, nu ff naar de Chinees
Als je maar weet dat jij het risico loopt voor diefstal e.d. in dat geval omdat je het bent overeengekomen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef Blistering het volgende:
Ach, wij hebben een vaste bezorgster in de wijk. Die kent ons gelukkig, dus af en toe als we niet thuis zijn dan doet ze het pakket in een plastic zak en legt ze 't achter het huis. Prima oplossing.
Klagen bij Apple, bij TNT heeft geen zin omdat je ontvanger bent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef CoExist het volgende:
Nouja, dit is nou niet echt een woonwijk waar men elkaars papier kliko in kijkt ofzo. Het is wel een wijk waarbij de buren elkaars kliko's bij de straat zetten. Zeker in vakantie tijd dus dan is het weg pakketje.
Het betreft trouwens een pakket van de Apple Store waarbij ik zo'n ¤ 5,- aan verzendkosten moest betalen. Vind het daarom ronduit belachelijk dat ik hier voor als een zwerver in een kliko moet klimmen...
Via welke weg kan ik een klacht indienen?
VI ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef gers het volgende:
[..]
Klagen bij Apple, bij TNT heeft geen zin omdat je ontvanger bent.
Owja VI
Schei uit! De tassen werden er superzwaar van!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Herfstblad het volgende:
Die VI (Voetbal International gok ik zo ;-)) was erg. Man, wat was die seizoensgids dik!
Hier leek het zowaar eens een daldag.
Ik had ze gister gelukkig al voor 2 wijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Schei uit! De tassen werden er superzwaar van!
Hier een echte piekdag, nou ja, klein piekdagje dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |