abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115297487
Hallo beste FOK!-ers

Dus Ik vroeg me af waarom de AIVD in Nederland zo beroerd is.

quote:
De AIVD arresteert mensen'

De AIVD is geen politiedienst, heeft geen bevoegdheden om mensen te arresteren, en AIVD'ers dragen geen wapens. Dit zijn taken van de politie. De AIVD staat voor de nationale veiligheid door tijdig dreigingen en risico’s te onderkennen die niet direct zichtbaar zijn. De AIVD signaleert, adviseert en mobiliseert anderen. Hiermee vervult de dienst zijn eigen rol in het netwerk van overheidsorganisaties die de veiligheid nationaal en internationaal beschermen.
'De AIVD heeft een ‘licence to kill’'

Soms wordt beweerd dat de AIVD verantwoordelijk zou zijn voor de dood van mensen. De AIVD doodt geen mensen en geeft ook geen opdracht daartoe. Bij zijn onderzoek zet de dienst bijzondere inlichtingenmiddelen in, zoals het volgen en observeren van mensen of het afluisteren van hun telefoon. Een eventuele arrestatie wordt door de politie uitgevoerd. De regels waaraan de AIVD zich moet houden, staan duidelijk omschreven in de wet.
oftwel ze kunnen niks. en Helemaal niks.
Het liefst meer rechten voor de mannen. En we moeten spioneren in het buitenland om mee te kunnen in de toekomst.
pi_115297985
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:38 schreef Thebest546 het volgende:
Hallo beste FOK!-ers

[..]

Het liefst meer rechten voor de mannen. En we moeten spioneren in het buitenland om mee te kunnen in de toekomst.
Waarom zouden ze meer rechten moeten hebben? Om jou te beschermen zodat jij een grotere bek kunt hebben zonder het risico te lopen dat iemand je daarvoor zal afstraffen?

Pffff.

Echt. Te veel mensen hier in Nederland vinden dat de overheid hun vrijheid van meningsuiting moet beschermen. Ze hebben de grootste bek van iedereen, lopen een partij uit hun nek te brallen waar je niet goed van wordt, maar als daar dan consequenties op volgen dan had de overheid ze ineens moeten beschermen en is het huilen.

Neem je eigen verantwoording. Wees je eigen leider. Of hou gewoon je bek.

Edit:

Ik bedoel dit in het algemeen. Niet voor jou specifiek, maar voor iedereen die hier meeleest, meer macht voor de overheid wil, en eigenlijk niet nadenkt voor hij zijn mening neerplempt.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:46:15 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_115297996
quote:
Hallo beste FOK!-ers

[..]

Blijkbaar snap je het doel van de AIVD niet. Het feit dat de AIVD bepaalde dingen niet doet, wil niet zeggen dat die in/door Nederland niet gedaan worden. Die worden namelijk wel gedaan, maar niet door de AIVD.

Jouw klacht komt overeen met klagen dat parkeerwachters niet worden ingezet als explosieven-ruimers in Afghanistan. Heel simpel, ze zijn er niet geschikt voor, ze zijn er niet voor getraind. Hoewel, dat zou eigenlijk een fantastisch idee zijn, een zooitje van dat tuig mijnen laten ruimen door ze gewoon hard door een mijnenveld te laten rennen ...
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_115298092
License to kill. :+

Om iemand te vermoorden heb je geen license to kill nodig.

Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je niet gepakt kun worden.
pi_115298100
Waarom is jouw Nederlands zo beroerd?

Pfrt.
pi_115298407
Overigens: een veiligheidsdienst die zelf mag schieten is een ONveiligheidsdienst. Schieten is inherent onveilig voor iedereen. Ook voor de schutter (want er wordt terug geschoten).
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:24:15 #7
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115375575
Volgens mij is de AIVD zo beroerd nog niet. Er was iets met een communistenleider ...
Moira. is tof. :7
pi_115376594
Volgens wiki

quote:
Today the AIVD is believed to be one of the most effective secret services of Europe, although there is little known about the AIVD.
Geen citaat.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:20:11 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115377387
De BVD, de voorganger van de AIVD zag kans te infiltreren in het Chinese politbureau.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:21:46 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_115377446
quote:
Hallo beste FOK!-ers

[..]

Ze kunnen denk ik veel meer als dat jij beseft. :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_115377700
quote:
Hallo beste FOK!-ers

[..]

Een geheime dienst waar je, overduidelijk, geen moer van weet is anders een prima geheime dienst ^O^ ^^
pi_115392285
Dus wat er op de site van de AIVD staat klopt niet????

En wat vinden jullie van de MIVD.

Zouden jullie daar we willen werken??
pi_115394283
De AIVD kan inderdaad niets. :') Anders zouden ze mij nu wel met mijn hoofd op het toetsenbord ra osdfJKVJHGCjvjkdhavsajhdvahlvASFKJKHDFSTFFFFFJKL;OJHGFRXT
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')