quote:
quote:
Gast het is 1-0 en de eerste helft is nog niet eens omquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef F.M.D. het volgende:
als enige alle wedstrijden winnen in de poule en dan vervolgens in de halve eruit tegen nieuw-zeeland. typisch hollands, maar voorspelbaar.
Het is het hele toernooi al niet heel goed wat NL laat zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef ZwarteMaan het volgende:
tegen de fucking Kiwi's .. doe ff normaal NL - Naomi ga jij ff Sneijder na doen svp
Mijn god, dit is geen voetbal, je bent niet gelijk verloren bij 1-0quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef F.M.D. het volgende:
als enige alle wedstrijden winnen in de poule en dan vervolgens in de halve eruit tegen nieuw-zeeland. typisch hollands, maar voorspelbaar.
Halvequote:
Nivo idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wij zijn technisch zoveel beter dan dit Kiwi gebeuren .. al haal je 80% van je nivo win je dit gewoon
Herinner me Athene tegen die moffen nogquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wij zijn technisch zoveel beter dan dit Kiwi gebeuren .. al haal je 80% van je nivo win je dit gewoon
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Grammarnazialert whoop whoop!
Mag allebei he
maar geluk speelt ook een grote factor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef ZwarteMaan het volgende:
NOS vanavond weer BBC en eurosport en sport1quote:
Die heeft het gewoon niet... te gespannenquote:
Ja met een paardquote:
dat zei je eerder ook alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef TheArt het volgende:
Veldspel is een stuk minder dan bij de mannen. Dat ik dat ooit nog zou zeggen.
Eens ga weg met die nep sportquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paarden in het paardentopic graag.
Is rust hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:07 schreef vincerusso het volgende:
ja leuk en nu terug naar je hockey
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paarden in het paardentopic graag.
Mag ik aannemen ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Tweede helft zal gewoon uitgezonden worden neem ik aan?
Mensen vinden het ook irritant als ik het hier over Ajax en Feyenoord ga hebbenquote:
Nee de NOS moet nog reclame uitzenden!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Tweede helft zal gewoon uitgezonden worden neem ik aan?
Sorry, was even wat drinken aan 't halenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
TT kan aangepast worden.
Paumen is LOS!
Wat haat je op Kevin Strootman?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met je paardenbek in je UI hier?
O kut, dat is Kevin....
Raar inderdaad, zeker als je ziet wat ze in de plaats van het hockey uitzenden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag ik aannemen ja.
Snap echt niet dat ze het plan van Ned. 2 weer geschrapt hebben.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus wat zijn ze toch heerlijk he
Wat moeten we zeggen dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:16 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Iedereen is ff eten halen? Wat een rust :p
Helaas kan ze voor geen meter hockeyen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spareribsquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helaas kan ze voor geen meter hockeyen.
Een mod die actief isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, even meteen twee erin jassen gaarne.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[info]Ja, eten mag naar CUL dames en heren.[/info]
Ik was je voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
Topic in CUL openen: [OS] Wat eet jij tijdens de halve finale NL - NZL?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Voor mijn part! Hier Paumen even aanmoedigen gaarne!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Topic in CUL openen: [OS] Wat eet jij tijdens de halve finale NL - NZL?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Topic in CUL openen: [OS] Wat eet jij tijdens de halve finale NL - NZL?
Ik had verwacht dat ik extra OS mod mocht worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een held ben jij ookMrstylo 4 mod!
Waar staat SC dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk bij SC aan slowchat. Fokker for life
Forever alone...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk bij SC aan slowchat. Fokker for life
Dat heeft ze nog niet gedaan, dus zou er niet op rekenenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef ZwarteMaan het volgende:
gratis Sex voor Maartje vanavond in het dorp als ze deze maakt
Ja hoor, dat mag zeker wel, mits het een schot op het doel is.quote:
Genoeg vrouwen aanwezig?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef ZwarteMaan het volgende:
gratis Sex voor Maartje vanavond in het dorp als ze deze maakt
Ook als je slaat, dit ging niet over een SC.quote:
[typische man] Huh.. dan zal ik die wel eens bekeren! Ze heeft gewoon nooit een goede vent met een dikke piemel gehadquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Foto's en hot-or-not-gezeuk mogen in 't fototopic.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[typische man] Huh.. dan zal ik die wel eens bekeren! Ze heeft gewoon nooit een goede vent met een dikke piemel gehad
wat ben je strengquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Lijkt me wel, als een bal überhaupt niet hoog zou mogen, waarom zou het doel dan zo groot zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook als je slaat, dit ging niet over een SC.
[..]
[typische man] Huh.. dan zal ik die wel eens bekeren! Ze heeft gewoon nooit een goede vent met een dikke piemel gehad
Toch jammer dat er een extra mod bij is gekomen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Kommop, dit is een live topic, live commentaar![]()
Moeten we hier live elke speler benoemen die de bal heeft?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Kommop, dit is een live topic, live commentaar![]()
Graagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten we hier live elke speler benoemen die de bal heeft?
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje geiten is natuurlijk prima, maar kommop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |