Maar die was dan ook geniaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn favoriet is nog Band of Brothers
Tot halvewege gezien.quote:
Dus Dexter is zowel de rechercheur als de seriemoordenaar als ik het allemaal goed begrijp?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dexter is echt geweldig. Maar je moet ervan houden. Van CSI en psycho shit![]()
I love it
Sort ofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus Dexter is zowel de rechercheur als de seriemoordenaar als ik het allemaal goed begrijp?
quote:
Je had geen zin meer en dat gevoel was ineens weg. Kennelijk heb jij het vermogen om zoiets van je af te zetten. Ik kan dat niet.quote:
Ik doelde op het kledingtopicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je had geen zin meer en dat gevoel was ineens weg. Kennelijk heb jij het vermogen om zoiets van je af te zetten. Ik kan dat niet.
ja, ik was ze verdomme net aan het lezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig hebben ze al m'n mooie trollpost verwijderd.
Jammer hè.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik was ze verdomme net aan het lezen
en ik mag over een kwartier ongeveer weg, dus zin hoeft er niet echt meer te komenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat vermoeden had ik al.
Ach, ik ben gewend om te falen.
zat ze eerder niet bij het viva forum?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer hè.
Zeer matige mod, die Mirjam. Lijkt me een typische Libelle-kut in de overgang.
Nog even Facebooken op de wc in de baas z'n tijd!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en ik mag over een kwartier ongeveer weg, dus zin hoeft er niet echt meer te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |