abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2012 @ 19:49:07 #151
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_115920645
Wat me echt opvalt aan die profielen is dat ( die ) gevangenen echt extreem mooie zinnen maken. Belachelijk gewoon. Zelfs de meest hardcore-gangster schrijft zelfs na een beroerte James Joyce, Tolstoj en Hermans bij elkaar nog onder de tafel! Zie je Nederlands bajes-tuig al zinnen neerplempen als:

I’m an outgoing guy who likes to meet new people regardless of my predicament. of: It is my deepest wish that this brief profile gives you a spark of curiosity. of: I’m also a great listener, energetic, spontaneous and I believe a woman with a beautiful personality and a big heart is someone every man should treasure.? Aldus de heer DeWayne Ellis.

Echt heel apart dit!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_115921096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:49 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Wat me echt opvalt aan die profielen is dat ( die ) gevangenen echt extreem mooie zinnen maken. Belachelijk gewoon. Zelfs de meest hardcore-gangster schrijft zelfs na een beroerte James Joyce, Tolstoj en Hermans bij elkaar nog onder de tafel! Zie je Nederlands bajes-tuig al zinnen neerplempen als:

I’m an outgoing guy who likes to meet new people regardless of my predicament. of: It is my deepest wish that this brief profile gives you a spark of curiosity. of: I’m also a great listener, energetic, spontaneous and I believe a woman with a beautiful personality and a big heart is someone every man should treasure.? Aldus de heer DeWayne Ellis.

Echt heel apart dit!
Beetje wantrouwen? :P
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:01:40 #153
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_115921146
quote:

Echt heel apart dit!
Ook nog geen spelfout of kromme zin kunnen ontdekken, nee. Ik vind het ook vreemd.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:04:43 #154
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_115921251
Ik denk dat ze wel hulp krijgen. Misschien een berg standaardzinnen? :P
Ook heb ik gelezen dat profielen ook door familieleden geplaatst kunnen zijn.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:05:31 #155
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_115921290
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Beetje wantrouwen? :P
Nou, niet per sé! Als je bijvoorbeeld naar rap battles kijkt zie je ook dat in die 'gemeenschap' kleurrijk en metaforisch taalgebruik niet ongewoon is. En volgens mij is een statige manier van spreken in de VS veel geaccepteerder dan hier, zeker in de lagere klassen valt dat op. Om de één of andere reden kunnen veel donkere, vrij laageschoolde, Amerikanen heel goed overweg met hele moeilijke woorden.

Maar toch sluit ik de mogelijkheid niet uit dat iemand ze flink ( op weg ) geholpen heeft! ;)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:16:47 #156
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115921801
quote:

Echt heel apart dit!
Misschien dat iemand de spelling controleert voordat het online komt ;)
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:25:20 #157
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115922171
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:16 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Misschien dat iemand de spelling controleert voordat het online komt ;)
Spelling controleren is wat anders dan zulke zinnen schrijven :D Of denk je dat iemand "yo dawg" veranderd in "to whom it may concern"? :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_115931540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Spelling controleren is wat anders dan zulke zinnen schrijven :D Of denk je dat iemand "yo dawg" veranderd in "to whom it may concern"? :')
_O-
anonieme razernist
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:14:58 #159
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_115931850
Nog steeds geen brief terug :(
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_115932770
quote:

Echt heel apart dit!
Ik zie niet wat hier bijzonder aan is, dat er voor jou als persoon waarvan de moedertaal geen engels is "moeilijke" woorden tussen staan betekend nog niet dat het daar hetzelfde is.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Psy-freak het volgende:
Nog steeds geen brief terug :(
Heb geduld, van wat ik op dat forum heb gelezen kan het soms wel even duren, ligt ook aan de instelling waar ze zitten, en daarbij komt ook nog eens dat een brief naar Nederland nog wel eens enige tijd overheen kan gaan vanuit de VS.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:41:22 #161
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_115933181
quote:
Ik zie niet wat hier bijzonder aan is, dat er voor jou als persoon waarvan de moedertaal geen engels is "moeilijke" woorden tussen staan betekend nog niet dat het daar hetzelfde is.
Het gaat ook niet echt over de moeilijkheid van de woorden. Maar meer dat het zulke nette zinnen zijn.
vergelijk: It is my deepest wish that this brief profile gives you a spark of curiosity. met: ey, yo wassup dawg. Yo real talk. When u just wanna know sumtin just aks bout' it fo real cuz. Of iets dergelijks :P Het is gewoon alsof het allemaal intellectuelen zijn die opgesloten zitten! (8>

Neem nou het volgende heerschap: Charles Ellis. Zit vast voor verboden wapenbezit.

In life there are no certainties, just opportunities. And with that being said I would like to take this opportunity to introduce myself. My name is Charles Ellis II and I am a 30 year young, Black American from Boston, Massachusetts. Trapped in an unjust system, it is my on-going goal to get my conviction overturned. As my family and I continue to file appeals and fight this mis-justice placed upon me, I look to the future with bright eyes and high hopes.

Dat had Obama zo kunnen zeggen!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:44:36 #162
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_115933344
Hopelijk wil iemand ook een brief posten die hij heeft gekregen van een gevangene!
Dan zien we ook meteen zien of ze wel echt zo goed kunnen spellen als op de website :)
pi_115934345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Het gaat ook niet echt over de moeilijkheid van de woorden. Maar meer dat het zulke nette zinnen zijn.
vergelijk: It is my deepest wish that this brief profile gives you a spark of curiosity. met: ey, yo wassup dawg. Yo real talk. When u just wanna know sumtin just aks bout' it fo real cuz. Of iets dergelijks :P Het is gewoon alsof het allemaal intellectuelen zijn die opgesloten zitten! (8>

Neem nou het volgende heerschap: Charles Ellis. Zit vast voor verboden wapenbezit.

In life there are no certainties, just opportunities. And with that being said I would like to take this opportunity to introduce myself. My name is Charles Ellis II and I am a 30 year young, Black American from Boston, Massachusetts. Trapped in an unjust system, it is my on-going goal to get my conviction overturned. As my family and I continue to file appeals and fight this mis-justice placed upon me, I look to the future with bright eyes and high hopes.

Dat had Obama zo kunnen zeggen!
Je overdrijft. 'a spark of curiosity' is een cliché en een behoorlijk slechte. '[whatever] year(sic) young' is kinderachtig en in het Engels spreek je over 'jaren oud' niet 'jaar oud' zoals in het Nederlands.

Het is verre van perfect en waarschijnlijk vindt je dit gewoon mooi voor gevangenen... Je houdt er echter geen rekening mee dat gevangenen weinig te doen hebben behalve sporten en lezen...
“An interesting thing is a good thing.”
pi_115936549
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]
ey, yo wassup dawg. Yo real talk. When u just wanna know sumtin just aks bout' it fo real cuz. Of iets dergelijks :P Het is gewoon alsof het allemaal intellectuelen zijn die opgesloten zitten! (8>
Met "gangster doen" kom je nog steeds nergens als je in de bak zit, behalve dan een tijdje afzonderlijk zitten.

Niet alle gevangenen zijn dom, net zoals dat niet alle gevangenen uit wijken als Compton komen. Natuurlijk, er zullen er wel een paar tussen zitten die met hulp van een ander met de buitenwereld communiceren omdat ze analfabeet zijn en er zijn er ook vast wel een paar die anders gaan schrijven als de briefwisseling op gang is, maar ik verwacht echt niet dat er van die figuren tussen zitten die ineens OG brieven gaan schrijven, dit is geen Law & Order.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_115937039
De echte gangsters met connecties etc. schrijven natuurlijk ook minder. Er zullen vaste heel veel types zoals hierboven beschreven zitten, maar hebben die veel behoefte aan een penpal? Natuurlijk wel een paar en die zijn misschien zo slim om te begrijpen dat het schrijven van zulke dingen weinig oplevert. Waarom zouden ze met een zelfde soort mens willen schrijven als waarmee ze dagelijks omringd worden?
(ook maar een mogelijke verklaring)
anonieme razernist
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:55:17 #166
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_115941454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef MrBaas het volgende:
Hopelijk wil iemand ook een brief posten die hij heeft gekregen van een gevangene!
Dan zien we ook meteen zien of ze wel echt zo goed kunnen spellen als op de website :)
Ik hoop het niet. Zoiets is toch vertrouwelijk.
Dat ze in de gevangenis waarschijnlijk gelezen worden alvorens te verzenden is al erg genoeg.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_115944177
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:55 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Zoiets is toch vertrouwelijk.
Dat ze in de gevangenis waarschijnlijk gelezen worden alvorens te verzenden is al erg genoeg.
Dit keer 100.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:01:26 #168
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115962519
http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-573154 Voor wie met een Amish wil schrijven :7
pi_115966388
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:01 schreef Maraca het volgende:
http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-573154 Voor wie met een Amish wil schrijven :7
http://www.timesreporter.(...)nced-in-wife-s-death

Hij heeft al 2 keer gebroken met de Amish :N
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:35:38 #170
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115966772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

http://www.timesreporter.(...)nced-in-wife-s-death

Hij heeft al 2 keer gebroken met de Amish :N
En dan zichzelf voorstellen als een "Amish" nou ja zeg! }:| :P

Zit trouwens een beetje op dat forum te neuzen. Wow.. wat zitten daar voor mensen op. Las zinnen als "er zijn ergere dingen dan moord" en "mensen die in death row zitten zijn geen monsters, het is niet alsof ze iets verschrikkelijks hebben gedaan." Wtf _O-
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:04:35 #171
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_115968549
"Er zijn ergere dingen dan moord" haha, die moet ik onthouden voor als ik straks advocaat ben! Ik weet alleen niet wat ik dan als voorbeeld moet noemen. Misschien iemand super erg martelen en dan juist bewust in leven houden, naja laten we er maar niet over doorgaan :P
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:35:43 #172
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_115996596
Iemand anders er al over uit of ze gaan schrijven naar Amerika? Ik ben nog even aan het neuzen voor een geschikte kandidaat :P
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:39:45 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115998417
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:35 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Iemand anders er al over uit of ze gaan schrijven naar Amerika? Ik ben nog even aan het neuzen voor een geschikte kandidaat :P
Ga het zelf niet doen, maar als ik het zou doen zou het deze worden: http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-234661
pi_115999663
Sowieso, op dat forum lijkt zo'n beetje iedereen wel een romantische relatie met haar penpal te hebben, of er op zijn minst verliefd op te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door gelestipjes op 25-08-2012 20:26:18 ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:35:19 #175
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_116006410
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef gelestipjes het volgende:
Sowieso, op dat forum lijkt zo'n beetje iedereen wel een romantische relatie met haar penpal te hebben, of er op zijn minst verliefd op te zijn.
Welk>?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')