Beste 20. Scores tellen mee voor de finaleronde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef ZwarteMaan het volgende:
Goed, het betere springwerk gaat weer beginnen - wat zijn de regels? beste 20 of 25 naar de finale? of MOET je foutloos zijn?
en in de slowmo, maar het paard ging daarna gewoon verder dus zal wel weinig hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Dat zag eng uit vanaf de achterkant
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Jan Smitje doet weer commentaar zo te horen...
Is dat niet Jeroen Dubbeldam? Waarom doet die eigenlijk niet mee? :/quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Jan Smitje doet weer commentaar zo te horen...
Dubbeldam is toch degene die in de studio zat, bij de voorbeschouwing, zeg maar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Is dat niet Jeroen Dubbeldam? Waarom doet die eigenlijk niet mee? :/
Ow kan ook, vb niet gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Dubbeldam is toch degene die in de studio zat bij de voorbeschouwing, zeg maar?
Nopequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Zijn er al Nederlanders geweest, schakel net in.
Die waterbak had bij Darwin gemoeten...survival of the fittestquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:24 schreef Jane het volgende:
Alle hindernissen zijn prachtig gemaakt, vind ik.
Maar ik vroeg me wel af of 'de waterbak' geen naam of thema heeft?
hier de startlijstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef horned_reaper het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de Nederlands in actie komen?
tofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef DeeBee het volgende:
Hey, De Sjiem in het 'uitlegfilmpje' van de BBC!
die waterbak ligt er ook zo lekker bij (kwa hoek)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef megamandy het volgende:
Mijn waterbaktrauma van de landenwedstrijd komt weer langzaam naar boven
Op basis van de stand na de GPS. De scores gaan op 0, maar de volgorde van de stand wordt behouden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:42 schreef Keauning het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wat de volgorde is, op basis van de prestaties in de Grand Prix Special?
Ok, maar eigenlijk maakt het geen reet uit of ze nu als eerste of als laatste moeten toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op basis van de stand na de GPS. De scores gaan op 0, maar de volgorde van de stand wordt behouden.
Nee, wellicht dat je weet waar de meeste fouten worden gemaakt ..maar goed ook dat gaat niet aangezien er 2 foutloze ritten in bij de 1e 5 ritten zatenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ok, maar eigenlijk maakt het geen reet uit of ze nu als eerste of als laatste moeten toch?
kijk hier ffquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Enig idee wanneer de Nederlanders moeten?
Over 8 beurten komt Schroder en de twee laatste beurten zijn voor de andere twee nederlanders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef freaky40 het volgende:
eerste NL over 7 na Jos - daarna 9e en 10e combinatie (laatste 2) na Gercoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Ja net als Bart Veldkamp, Eelco van der Geest en Rudi Carrell.quote:
In 1992quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
die Belg won Goud voor NL zelfs als ik het me goed herinner...
komt door het paard heb ik me laten vertellen of de eigenaar van het paard.. of wat het nou de fokker..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef slangpie het volgende:
klopt, reed eerder voor NL, en is toen naar belgie verhuist.
Ja het paard moest dezelfde nationaliteit hebben en toen vond hij in NL geen goed paard en in Belgie welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
komt door het paard heb ik me laten vertellen of de eigenaar van het paard.. of wat het nou de fokker..
of gewoon niet goed genoeg voor een plekje bij de beste 4 van NL ;-)
Ja, paardensport werd in Hongkong gereden, waren meerdere redenen voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Nober het volgende:
9de in Beijing Hongkong? Zoiets als Dorian won goud in Weymouth London?
Jupquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Nober het volgende:
Ja, paarden mochten 4 jaar geleden China niet in... dus zijn de paardenwedstrijden in Hongkong verredenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Nober het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef ZwarteMaan het volgende:
Team GB hierna.. hoop dat alles eraf dondert...
iedereen behalve GB mag Goud winnen - liefst NL - maar gun het Zwitserland, Canada of zelfs KSA ook ..quote:
Houtzager ;-)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Skelton de te kloppen man is vandaag...
ZIjn dat eigenlijk Britse juryleden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Ja, tuurlijk, deze keer bij de waterbak geen punten geven, wat toevallig...
Gezamelijk hebben ze zilver gewonnen dus kan best.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Keauning het volgende:
Hmm, dus dit onderdeel is voor de helft bepalend van je eindklassering. De Nederlanders maken gewoon dikke kans op een medaille lijkt me?
Ik denk het ook ja... chauvinisitsche eikelsquote:
Dat zouden Chinezen doen voor hun paarden, en dat zouden Nederlanders ook doen voor Nederlandse paardenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef ZwarteMaan het volgende:
en kijk die tijd... 78.xx nog wat .. dit hele parcours is voor die Britse paarden gemaakt
Ach, die kun je ook omkopen/chanteren natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Waarom maken ze er gewoon geen internationale juryleden van...
Die zat wel iets dikker op de lijn moet ik zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef TheArt het volgende:
Zo'n fout maakte Vrieling ook de afgelopen 2 dagen en die kreeg de strafpunten wel aangerekend
Er zijn wel eens wat paarden betrapt ja... vooral in Duitsland geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Zouden paarden ook doping kunnen gebruiken om goed te presteren? Het is wel opvallend dat de Britten zo goed presteren, ook met de paarden.
Ja in 2008 zijn er een paar paarden betrapt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Zouden paarden ook doping kunnen gebruiken om goed te presteren? Het is wel opvallend dat de Britten zo goed presteren, ook met de paarden.
Oude mannen, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef DeeBee het volgende:
Wat lopen die gasten ook telkens naar die lijn?! Je moet ook wel uit je doppen kijken bij de landing zelf al...sjongejonge...
En daardoor ging die gele lijn ook het water inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die zat wel iets dikker op de lijn moet ik zeggen.
1 punt voor tijdstrafquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:05 schreef Nober het volgende:
Een penalty van 5, dat zijn geen 5 seconden?
Tijd dat ie nu maar foutloos gaat rijden .. 3x idd al niet foutloos tot nu toequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet Houtzager en Van der Vleuten wel iets hoger in dan Schroder eigenlijk... die heeft nog niet foutloos gereden
2x toch? Barrage heeft hij niet gesprongenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:06 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Tijd dat ie nu maar foutloos gaat rijden .. 3x idd al niet foutloos tot nu toe
Nederlands podium volgorde maakt me niet uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet Houtzager en Van der Vleuten wel iets hoger in dan Schroder eigenlijk... die heeft nog niet foutloos gereden
Prima, ik niet. Knap dat je dat ziet trouwens, 1 seconde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef ZwarteMaan het volgende:
zat er dik
[..]
kon je halverwege al zien..
Minder nog zelfsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima, ik niet. Knap dat je dat ziet trouwens, 1 seconde.
hou het maar bij als je niet voor de 50 bij de waterbak bent geweest red je het niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima, ik niet. Knap dat je dat ziet trouwens, 1 seconde.
Eelco? Gercoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef ZwarteMaan het volgende:
Zo'n Brits paard is 6 seconden sneller dan Eelco's
[..]
hou het maar bij als je niet voor de 50 bij de waterbak bent geweest red je het niet...
Nou, deze ruiter zit op 54 bij de waterbak. We zullen zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
hou het maar bij als je niet voor de 50 bij de waterbak bent geweest red je het niet...
Net nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, deze ruiter zit op 54 bij de waterbak. We zullen zien.
scheel tniet veel, 53 bij de waterbak, en 0,64 te langaam ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
20 begreep ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef Nober het volgende:
Gerco is 6de en er staat een Q bij maar hoeveel gaan er door?
20quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef Nober het volgende:
20quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef Nober het volgende:
dus met 50 ben je veilig...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef slangpie het volgende:
[..]
scheel tniet veel, 53 bij de waterbak, en 0,64 te langaam ofzo.
Ja, maar met 52-53 ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
en gezien?
[..]
dus met 50 ben je veilig...
Ja, met 52 ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
en gezien?
[..]
dus met 50 ben je veilig...
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat ene strafpunt zal hem denk ik wel gaan nekken voor de barrage... ik zie wel ruiters tweemaal foutloos rondrijden... dus dan ben je al weg
Hello Sanctos zal wel winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:12 schreef roos85 het volgende:
Het lijkt me zo tof als Schroder goud wint met London
Maar er hoeft van de (nu) vier maar één opnieuw foutloos te rijdenquote:
en dan te bedenken dat de 1e GB combinatie een tijd van 78 reed...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef slangpie het volgende:
weer 53 bij de waterbak, en kleine tijdsoverschrijding.
tijd staat best krap..
Er zijn er vier met 0. Als er eentje nog een keer 0 rijdt is het goud al weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef slangpie het volgende:
die strafpunt zal nu nog geen probleem zijn, als ik de rest zie.
want? deze regel begrijp ik not..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn er vier met 0. Als er eentje nog een keer 0 rijdt is het goud al weg.
0+0 = 0quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:16 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
want? deze regel begrijp ik not..
Dat maakt verder niet zoveel uit, pas in de barrage gaat de tijd tellen. Alleen belangrijk dat je binnen de tijd blijft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat de 1e GB combinatie een tijd van 78 reed...
weet ik, alleen weet ik niet goed als je 82-83 rijdt hoe je dan 4-5 seconden dicht rijdt.. en iedereen weet dat de Britse paarden sneller zijn dan de menigequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet zoveel uit, pas in de barrage gaat de tijd tellen. Alleen belangrijk dat je binnen de tijd blijft.
1+0 moet normaal gesproken wel heel erg in de buurt komen. Het lijkt me niet dat er 5 of 6 twee keer nul houdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:19 schreef DeeBee het volgende:
Nu al meerderen met 0, dan is er een grote kans dat je voor een plak / goud wel 2 x 0 moet gaan springen ja...
Nee, maar als het er 2 of 3 zijn is het dus al over voor de plakken en die kans wordt nu wel aardig groot ondertussen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
1+0 moet normaal gesproken wel heel erg in de buurt komen. Het lijkt me niet dat er 5 of 6 twee keer nul houden
Barrage is wel anders omdat je dan echt voluit gaat, ook voor de tijd. Nu rijden ze wel met meer reserve..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
weet ik, alleen weet ik niet goed als je 82-83 rijdt hoe je dan 4-5 seconden dicht rijdt.. en iedereen weet dat de Britse paarden sneller zijn dan de menige
Zit er vast wel eentje bij die wel 2×0 springt en dan heb je dus geen goud meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
1+0 moet normaal gesproken wel heel erg in de buurt komen. Het lijkt me niet dat er 5 of 6 twee keer nul houden
Dat weet ik. Ik had het over de overige medailles.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef iGiorni het volgende:
[..]
Zit er vast wel eentje bij die wel 2×0 springt en dan heb je dus geen goud meer.
die '5' gaan het ook redden omdat er nog 5 combinaties zijn hiernaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:23 schreef DeeBee het volgende:
4 punten lijkt trouwens wel het maximale in de eerste ronde om nog door te gaan naar ronde 2.
Hopelijk springen Vrieling en Houtzager gewoon dubbel nul, Schröder ook en dan NL 1, 2 en 3.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik had het over de overige medailles.
Staan er nu 16 met 4 of minder punten. Dus als er dan nog 4 van de komende 5 bij rijden die dat ook doen, dan gaan de 5'jes niet mee (want het gaat om top-20).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:24 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
die '5' gaan het ook redden omdat er nog 5 combinaties zijn hierna
ja ik zie het nu ook - had even de gedeelde niet meegeteld...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Staan er nu 16 met 4 of minder punten. Dus als er dan nog 4 van de komende 5 bij rijden die dat ook doen, dan gaan de 5'jes niet mee (want het gaat om top-20).
Tijd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef kilon het volgende:
Wat nou als we straks 18 met 4 hebben. Hoe vullen ze het dan op?
De overige 2 met de minste punten (5) en snelste tijd. Denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef kilon het volgende:
kijken ze vast naar de tijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef kilon het volgende:
Dan gaan die met 5 ook door, ook al worden het er dan 22/23 of zo...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef kilon het volgende:
Mooie jinx, well done!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:29 schreef alors het volgende:
gewoon weer foutloos hoor, geluk is ook aan hun kant...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:29 schreef alors het volgende:
gewoon weer foutloos hoor, geluk is ook aan hun kant...
Straks, als Maikel en Marc goud en zilver hebben springen ze erin krijg je een goed beeld van die bak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil die waterbak ook nog wel eens zien
Het is geen Afghanistanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:28 schreef Nober het volgende:
Nou dat paard overleefd het suikerfeest niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |