Eens, al vind ik 'onze jongens' wel een hoog Oranje/OS gehalte hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:48 schreef adhalomylife het volgende:
Ik vind dit een mooie topictitel.
Bedankt, een hele nacht over geslapen. Ik word er zelf ook een beetje emotioneel van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:48 schreef adhalomylife het volgende:
Ik vind dit een mooie topictitel.
Feyenoord boys, je weetsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens, al vind ik 'onze jongens' wel een hoog Oranje/OS gehalte hebben.
Nee, we stromen in @ 4e voorronde. Vrijdag is de loting.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef Nozem. het volgende:
Wat moeten we nu weer voor voorronde spelen dan voor de EL.
Zijn we niet automatisch gekwalificeerd voor de poulfase?
En ook een beetje gayquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef satecl het volgende:
'Trots op de Boyzzz' is dan weer een beetje Joods..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt weer genoeg dat het van Groen Geel Hart TV komt. Die Hagenezen hebben het te druk met Ajax dan met hun eigen clubje dat weer moet aanmodderen dit jaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
EL kent sowieso geen doorstroming zonder voorrondes naar de groepsfase meer. Enkel wat bekerwinnaars van de grote landen zijn direct geplaatst toch?
Ik heb wel meer niet gegeven maar goede mogelijke steekpasses gezien in die wedstrijd...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef Sejt het volgende:
Ik zat nog even een (Ukraiense) samenvatting te kijken op m'n werk en één actie viel me op wat betreft Immers - net 20 seconden voor zijn levensgrote kans op 3-4 meter voor het doel.
Fernandez zakt terug, krijgt de bal en speelt 'm naar Leerdam. Fernandez maakt een loopactie diep, Leerdam ziet het niet of durft het niet aan met veel Kiev spelers voor hem en speelt breed op Immers. Dan is het camerastandpunt zo, dat je precies de steekpass ziet, die Immers hád kunnen maken!
Er ligt ruimte tussen de rechtsback van Kiev en de centrale verdediger die aan de binnenkant van Fernandez meeloopt. Een bal met vaart van Immers had Fernandez kunnen lanceren en hem een 100% scoringskant kunnen geven. Dat Immers zelf daarna een grote kans krijgt moeten we even vergeten.
Daar blijkt gewoon uit dat Immers het óf niet ziet óf niet aandurft. Zoiets leer je niet, dus ik heb er een hard hoofd in dat hij niet de 10 is die we zo graag zouden willen zien.
Tottenham toch alleen maar omdat de CL door hun neus is geboord?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Atletico Madrid, Tottenham, Bayer Leverkusen, Napoli, Lyon, Academica, Rubin Kazan.
Ik zie het plaatje niet, maar ik merk aan de omschrijving dat het wel wat meer dan een 'beetje' gay is...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, Als 4e, en Leverkusen is in Duitsland als 5e van de ranglijst gekomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tottenham toch alleen maar omdat de CL door hun neus is geboord?
Het enige dat ik dacht te hebben onthouden is dat wij Arsenal kunnen loten, maar zelfs dat weet ik niet meer zeker...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
EL kent sowieso geen doorstroming zonder voorrondes naar de groepsfase meer. Enkel wat bekerwinnaars van de grote landen zijn direct geplaatst toch?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Alleen clubs uit Nederland kunnen we niet loten.
[..]
[..]
quote:Topclubs krijgen miljoenen extra uit tv-deal
RIJSWIJK - De lucratieve overeenkomst tussen Fox International en de Eredivisie Media en Marketing CV levert vooral de Nederlandse topclubs veel extra inkomsten op.
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en FC Twente kunnen de komende twaalf jaar gemiddeld ongeveer 5 tot 5,5 miljoen euro meer tegemoet zien aan media-inkomsten uit de eredivisie.
De topclubs hebben zich tijdens de onderhandelingen sterk gemaakt voor een evenwichtige verdeelsleutel, gebaseerd op imago, de omvang van de onderneming en prestaties uit het verleden.
Een club als PSV kreeg op basis van het oude model ongeveer 4 miljoen euro aan media-inkomsten uit de eredivisie.
Komend seizoen komt daar al 3,5 miljoen euro bij, dat niet in de begroting is opgenomen. Dat bedrag neemt de jaren daarna alleen maar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |