Ik denk eerlijk gezegd dat dat een foutje was van degene die de score bijhield, want vlak daarna ging ie ook weer terug.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:50 schreef Remzz het volgende:
Ik vond het vooral raar dat die Egyptenaar van 7 naar 6 ging.
Als je tegenstander inderdaad in de finale komt mag je het opnieuw proberen voor brons.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
De herkansingen hier werken trouwens anders als bij het judo als ik het goed begrijp (beetje zoals het vroeger bij judo was).
Stel Tommy verliest zijn volgende wedstrijd van de Armeniėr, dan moet hij in de herkansing tegen de Canadees omdat die in de 1e ronde verloor van die Armeniėr. Maar als Tommy wint, dan moet de Egyptenaar waar hij net van won tegen de Armeniėr.
Het gaat er als je verliest dus om of degene waarvan je verloor zijn volgende wedstrijd wel of niet wint.
Dan klopte het dus niet wat ik zei.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Als je tegenstander inderdaad in de finale komt mag je het opnieuw proberen voor brons.
Systeem is logisch toch? Alleen iemand die verliest van de finalisten hoort bij de 'best of the rest'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan klopte het dus niet wat ik zei.
Slecht systeem imo, mensen die in de 1e ronde werden uitgeschakeld door een finalist mogen door terwijl als je in de kwartfinale verliest van iemand die niet de finale haalt dan lig je er zelf ook uit.
Mogen ze van mij wel veranderen net als judo het veranderd heeft.
Ik vind dit systeem beter. Het maakt hier niet uit in welk ronde je een finalist treft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
Iemand die in de kwartfinale verliest heeft een wedstrijd gewonnen, die heeft naar mijn mening meer recht op een herkansing dan iemand die gelijk verliest.
Wat je tegenstander uiteindelijk doet vind ik helemaal niet zo interessant. Ik vind de aanpassing bij judo zeer geslaagd.
Dan kun je net zo goed de verliezers van de SF gewoon door laten gaan voor brons tegen elkaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
Iemand die in de kwartfinale verliest heeft een wedstrijd gewonnen, die heeft naar mijn mening meer recht op een herkansing dan iemand die gelijk verliest.
Wat je tegenstander uiteindelijk doet in de rest van het toernooi vind ik helemaal niet zo interessant, want daar heb je zelf geen invloed op. Ik vind de aanpassing bij judo zeer geslaagd.
Dat ben ik niet met je eens. Als je een tweestrijd hebt is de uitkomst altijd afhankelijk van de prestatie van die twee mensen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Bij judo maakt het niet uit dat je iemand treft die toevallig nog wint of verliest verder, maar gaat het puur en alleen om je eigen prestaties.
Waaat! had lopez toch minimaal in de finale geschatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef Doler12 het volgende:
Wat Lopez en Karami zijn nu al uitgeschakeld?
Eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik vind dit systeem beter. Het maakt hier niet uit in welk ronde je een finalist treft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |