4 keer ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef Coelho het volgende:
2x geel is rood en rood is een punt voor de tegenstander. 3 of 4 keer rood is klaar.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Wat was dit einde?!
Die laatste tegentreffer was wel slordig...
Ligt aan de plaats van de treffer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:31 schreef Coelho het volgende:
Niet te begrijpen, die Egyptenaar trapt en wordt niet geteld, Mollet trapt terug en krijgt een punt.
Ja, het luistert wel nauw. Ik snap er ook niet alles van, maar die trap van de Egyptenaar was 'in de dekking' van Mollet, die blokt hem nog half met z'n arm / hand. Daarna trapte Mollet met z'n andere been 'vrij' in de zijkant (= scoringszone) van die Egyptenaar en dat is dan wel een treffer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:31 schreef Coelho het volgende:
Niet te begrijpen, die Egyptenaar trapt en wordt niet geteld, Mollet trapt terug en krijgt een punt.
Telt alleen buik en hoofd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt aan de plaats van de treffer.
Vroeger had je nog wel eens van die infographics in de krant. Helaas ben ik die al lang niet meer tegengekomen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:33 schreef Felixa het volgende:
Ik hoop dat de NOS nog met een tutorial komt vandaag!
Daar heb je je uitlegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:31 schreef Coelho het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar heb je je uitlegImpact moet groot genoeg zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |