quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dit lijkt wel de Sharapova van het TKD
Dus dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben ook weer aan het kijkenBMX is een individuele tijdrit voor plaatsing.. dat viel tegen dus.
Ik ben er helaas nooit aan begonnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dat.
Als ik kijk denk ik toch elke keer dat ik te vroeg met deze sport ben gestopt. Was er ook vrij goed in eigenlijk.
Hoe werkt het nieuwe systeem dan precies?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:30 schreef Caede het volgende:
Nieuwe rode kaart systeem vind ik wel goed bedacht!
Alleen lullig als je ongelijk hebt
Elke coach krijgt een blauwe of rode kaart. wanneer de speler bijvoorbeeld een punt maakt die niet word geteld mag deze worden ingezet, zodat die gasten achter de tafel beelden terug kijken en het punt alsnog tellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe werkt het nieuwe systeem dan precies?
Deze vind ik eigenlijk niet zo goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Caede het volgende:
geweldig die slowmotion beelden!
@ bakker, weetniet. meestal is het Korea die domineert
Egyptenaar had gewoon geluk met die hoofdtreffer, raakte alleen zn neus!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik eigenlijk niet zo goed.
Puntentelling =quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Was een goede pot, zat ff de kijken tussen de streams en gelijk maar ff een pot gekeken,
hoe werkt die puntentelling eigenlijk of beter gezegd al die gele en rode blokjes
ik zag ook een rode kaart ?
en de scheids die druk bezig met alles en nog wat
Aah kijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:55 schreef Caede het volgende:
[..]
Puntentelling =
gedraaide of voorwaartse trap 1 punt
Achterwaartse of spin dollyeo 2 punten
Hoofdtreffer naereo of dollyeo 3 punten
achterwaartse gedraaide trap ofwel panda/momdollyeo 4 punten
De rode en gele kaartjes zijn simpelweg straf. elke 2 gele kaarten geeft een rode kaart, elke rode kaart is een punt voor de tegenstander. bij 4 rode kaarten verlies je.
Voor die kaart van de scheids zie mijn post van vanmiddag in deze thread
Die Turk gaat hem wel verslaan denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jones is sérieus goed. Nu naar de finale. Zelfs in taekwondo Brits goud?
Het ging om Jones, niet om die vent.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die Turk gaat hem wel verslaan denk ik
Geen idee de stream ging er uit, golden punt denk ik?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef zarGon het volgende:
Hoe wordt er een winnaar gekozen als de match gelijk eindigt?
5-5 net tussen de Braziliaan en de Iraniėr. De winnaar bleek de Iraniėr te zijn. Op basis van wat is de winnaar benoemd?
Ja, voor zover ik zag zijn er eerst drie ronden. Win je in die drie ronden niet, is er de 4de ronde met de sudden death. Maar net eindigde die 4de ronde dus 5-5, zonder een winnaar dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Geen idee de stream ging er uit, golden punt denk ik?
De Iraniėr was wel beter dan de tegenstander, kwam net gelijk omdat de Braziliaan zo kaartje volgens mij inruilde voor een punt en daarna een vlugge trap naar het hoofd. Misschien ligt aan het kaartje want dan stond het 5-4?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:17 schreef zarGon het volgende:
Hm, op London 2012.com staat er SUP (win by superiority). Aan wat voor superioriteit moet ik denken?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |