Zeg, nou is de OP nog niet correctquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
Afhaalchinees: Baghdatis, Benneteau
APK: Baghdatis, Fish
BeamofLight: Tomic, Isner
BobW: Tomic, Fish
Bruce117: Tomic, Fish
danusz1986: Baghdatis, Isner
FedExpress: Tomic, Benneteau
franklop: Baghdatis, Isner
Karrel_Laaglawaai: Tomic, Kukushkin, F. Mayer
luckass: Chardy, Benneteau
mickael79: Tomic, Benneteau
Mykonos: Tomic, Benneteau
rhubarb: Baghdatis, Isner
Salamando: Baghdatis, Querrey
Snakehead85: Tomic, Benneteau
sporttv: Baghdatis, Isner
Szura: Baghdatis, Isner
Tim86: Baghdatis, Fish
wimderon: Baghdatis, Isner
XL: Baghdatis, Fish, Nishikori
* OUT
Pick 1:
Alovenac: Seppi
Ambrosius: Seppi
Anonymousz: Seppi
Crocmaz: Seppi
de_boswachter: Seppi
Gremen: Seppi
intel: Seppi
norich: Seppi
Reya: Seppi
TheGeneral: Seppi
VerdwaasdeVogel: Seppi
Pick 2:
borisz: Tomic, ---
Vaduz: Ebden, Dancevic
Wel weinig ruimtequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef FedExpress het volgende:
Is het gezellig in de Duitse trein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp de live scores in de gaten houden! Als ik het goed heb beginnen de wedstrijden voor pick 5 niet vóór 21:00, dus tussen 20:00 en 21:00 is er ongetwijfeld meer bekend over de winnaars van de vorige ronde. Alleen Raonic is overigens alvast door na opgave door Murray.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:36 schreef mickael79 het volgende:
Zag gisteren in de atp app ook de hele avond dat er niet gespeeld werd.
Dubbels zijn ergens in de nacht afgewerkt denk ik.
Hoe gaan we nu verder?
Oh, dat is waar ook. Ik ging niet met de Duitse trein mee.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ook. Ik ging niet met de Duitse trein mee.
Hmm, dan maar Pick 6: Gasquet
Op hoop van zegen!
quote:
Was al een uur bezig en Gasquet had de eerste set al gewonnen.quote:
quote:
Het is regentijd, Cupidoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het zou wellicht mogelijk kunnen zijn dat ik de rest van de week wat minder toegang heb tot internet. Ik zit hier in Phuket lekker de hele dag te FOK!en in een internetcafé, maar Phno Pen Hai (mijn Thaise exportbruid(egom?)) zit te zeuren dat ik ook af en toe naar buiten moet. Ze zijn ook overal hetzelfde...
Indien ik de zon trotseer, zouden jullie je dan een beetje netjes willen gedragen?
Hou je er scharrels op na? Of hoe is het met D'nBowa?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het zou wellicht mogelijk kunnen zijn dat ik de rest van de week wat minder toegang heb tot internet. Ik zit hier in Phuket lekker de hele dag te FOK!en in een internetcafé, maar Phno Pen Hai (mijn Thaise exportbruid(egom?)) zit te zeuren dat ik ook af en toe naar buiten moet. Ze zijn ook overal hetzelfde...
Indien ik de zon trotseer, zouden jullie je dan een beetje netjes willen gedragen?
Ah, of ik let even totaal niet op tegen welke Mayer er gespeeld gaat wordenquote:
Scherp opgemerkt, jij zou een goeie voor de organisatie zijn! Alphen komt dan te vervallen, moet nog even kijken wat we daar verder mee doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:42 schreef mickael79 het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
In het schema op pagina 1 staat dat Alphen begint op 12/9, maar volgens de website http://www.teaninternational.nl/ is het toernooi van 1 t/m 9 september. Overlappend met US Open dus.
Ja en het toernooi ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef luckass het volgende:
Tijd om weer eens te shinen. Beginnen we op maandag?
Oke, ik kijk voortaan maar eerst naar de OOP, dan naar de draw voor ik iemand kiesquote:
Wat ben je nu aan het doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oke, ik kijk voortaan maar eerst naar de OOP, dan naar de draw voor ik iemand kies
Pick 2: Karlovic
Ah, ik zie het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
switchen, want Melzer speelt niet
Dat dacht ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
Ik dacht (ook?) dat vandaag gewoon de rechter helft van het schema helemaal aan de beurt was en de linker helft gister (en al klaar zou zijn).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |