heyah mama?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:14 schreef nietzman het volgende:
Spuit11 geeft ook modder.
Zet dan hun eerste liedjes eens op.
Ik ben blij dat ik niet jouw vriend ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:10 schreef x-Lily het volgende:
Handjes draaien handjes draaien -» Ze zingen over het bevredigen van hun vriendjes?
K3 - Doe maarquote:
Dan moet je dat luisteren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:17 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Vind Djumbo eigenlijk gaver hoor..
Ielquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
K3 - Doe maar
Zeg nu toch niet dat ik jou niet verwen.
Je krijgt miljoenen zoenen van mij.
Ik voel me goed als ik dicht bij jou ben.
Maar je wil meer - Dan samen uitgaan.
Je wil meer - Dan hand in hand gaan.
Jij wil meer - Je kijkt me zo lief aan.
Doe maar.
Een klein beetje langzaam.
Ik voel me nog niet klaar.
Om de grote stap te wagen.
Doe maar.
Ik vind het leuk om bij jou te komen.
Als je me vasthoudt voel ik me zo vrij.
Ik spreek je naam in m'n stoutste dromen.
Maar jij wil meer.
Dan naar de film gaan.
Jij wil meer.
Dan aan mijn deur staan.
Jij wil meer.
Je raakt me zo zacht aan.
Doe maar.
Hee even dimmenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:24 schreef x-Lily het volgende:
Weet ook niet wat ik hiervan moet denken...
Je hebt het orgasme net ontdekt en ziet overeenkomsten. Dat moet je ervan denken. Meisjes van voor de puberteit hebben een romantisch beeld over de hele heisa rond vriendjes, ze wanen in een prinsessenwereld. Zo maakt het dan ook niks uit wat men in een tekst plempt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:24 schreef x-Lily het volgende:
Weet ook niet wat ik hiervan moet denken...
Dat zingen ze nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Vergeet "hokus pokus dikke dokus" niet.
wel 'iedereen kan toveren' dat is OF ze steken een toverstok in de vagina OF ze hebben het over een kleine piemel die met zo'n penis-enlargement dinges groter wordtquote:
Bedankt nu kan ik ook dat liedje niet meer normaal luisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
wel 'iedereen kan toveren' dat is OF ze steken een toverstok in de vagina OF ze hebben het over een kleine piemel die met zo'n penis-enlargement dinges groter wordt
Ja wat, ik open dit topic nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:28 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Bedankt nu kan ik ook dat liedje niet meer normaal luisteren
HAHAHHAHAHAHAHA dat viel me eigenlijk nog nooit opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:39 schreef DzjieDub het volgende:
TS heeft gelijk... in "De Liefdeskapitein" zingen ze heel duidelijk "Met jouw hand in mijn bikini" (alhoewel volgens de lyrics "Met jouw handdoek en bikini" gezongen wordt).
NO WAYquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
K3 - Doe maar
Zeg nu toch niet dat ik jou niet verwen.
Je krijgt miljoenen zoenen van mij.
Ik voel me goed als ik dicht bij jou ben.
Maar je wil meer - Dan samen uitgaan.
Je wil meer - Dan hand in hand gaan.
Jij wil meer - Je kijkt me zo lief aan.
Doe maar.
Doe maar.
Ik vind het leuk om bij jou te komen.
Als je me vasthoudt voel ik me zo vrij.
Ik spreek je naam in m'n stoutste dromen.
Maar jij wil meer.
Dan naar de film gaan.
Jij wil meer.
Dan aan mijn deur staan.
Jij wil meer.
Je raakt me zo zacht aan.
Doe maar.
De jeugd wordt niet alleen door Disney geïndoctrineerd, daar was laatst ook al een topic over.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:10 schreef x-Lily het volgende:
Het is laat en het is vakantie. Tijd voor Youtube in bed. =]
Ik besluit K3 te luisteren.
Handjes draaien handjes draaien -» Ze zingen over het bevredigen van hun vriendjes?
Lollypopland -» Pardon? Gaat dit over penissen?
Liefste Maxima waar kan ik zo'n mooie kerel als (...) -» Dus ze gaan ook nog vreemd?
En ik maar denken dat kinderliedjes lief en onschuldig zijn.
nu zit dat nr in mn kop, gvdquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
wel 'iedereen kan toveren' dat is OF ze steken een toverstok in de vagina OF ze hebben het over een kleine piemel die met zo'n penis-enlargement dinges groter wordt
Dat heet prikkeldraad geloof ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Draai jij met je handjes als je aan het aftrekken bent dan?
Die Gert deed het ook vooral voor z'n eigen plezier. Hij heeft de helft al gedaan, niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Aloria het volgende:
Heb ooit eens iets op tv gezien over dit, weet je waarom k3 altijd van die leuke schattige KORTE rokjes aan heeft ?
Nou ?
Zo dat de pappa's ook kunnen genieten van de show, dit was de hele motivatie van Gert, de kinderen en de pappa's "mannen" allebei een plezier doen. De mamma's hadden toch wel plezier als de kindertjes het leuk vinden.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:14 schreef zarGon het volgende:
Het wordt tijd dat jij in de kiem wordt gesmoord.
Dus Gertjuh heeft 1,5 dames gedaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:23 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die Gert deed het ook vooral voor z'n eigen plezier. Hij heeft de helft al gedaan, niet?
Josje heeft toch die andere blonde vervangen een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Dus Gertjuh heeft 1,5 dames gedaan?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat is toch oud nieuws?
Teksten als:"Doe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes." en meer van dat soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |