1 miljoenmiljard gulden jongen. Da's flink. Weet niet wat dit betekend voor de televisiegelden waar de clubs altijd zo over klagen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus rechten Eredivisie verkocht aan Murdochwat kansloos weer
Eredivisie voor 51 % in handen van een Australische gekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
1 miljoenmiljard gulden jongen. Da's flink. Weet niet wat dit betekend voor de televisiegelden waar de clubs altijd zo over klagen.
Het zal financieel wel een verbetering zijn maar ik vind het een heel lang contract en Murdoch zal het er voor de kijkers niet goedkoper op makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
1 miljoenmiljard gulden jongen. Da's flink. Weet niet wat dit betekend voor de televisiegelden waar de clubs altijd zo over klagen.
Beter brak in de baas z'n tijd was het toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:35 schreef Happel het volgende:
Damn, toch niet zoveel moeten zuipen gisteren.
Hij heeft ook de Bundesliga al, vraag me af welke verdeelsleutel er wordt gehanteerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal financieel wel een verbetering zijn maar ik vind het een heel lang contract en Murdoch zal het er voor de kijkers niet goedkoper op maken
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eredivisie voor 51 % in handen van een Australische gek
Begrijp ik, maar ik denk dat de Eredivisie NV en de clubs hier geen nee tegen hebben kunnen zeggen. Maar het zal wel zo zijn dat er betaald moet worden door het volk. Wanneer ik daar Duits en Engels voetbal bij krijg, ben ik best bereid meer te betalen dan voor EL. Kijk mijn pa heeft nu geen EL, omdat hij het mooier vindt om naar het buitenlands voetbal te kijken. De samenvattingen van de eredivisie kun je toch overal terugkijken. Die van Barcelona - Real of ManU - Arsenal niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal financieel wel een verbetering zijn maar ik vind het een heel lang contract en Murdoch zal het er voor de kijkers niet goedkoper op maken
Zeker. Gaat niet veel gebeuren vandaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij zit met een flinke kater op het werk?
Laat staan beter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hogere salaris verbetert wel de concurrentiepositie in de ere. Maar ik zou er toch niet echt blij mee zijn...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat staan beter.
Bovendien hebben je als NL club weinig aan het geld. Het is nog steeds niks vergeleken met het buitenland en nationaal betekend het alleen dat de salarissen van de spelers omhoog gaan. Hoera.
Vind ik toch wel weinigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:52 schreef Lange_Lans het volgende:
8M per jaar dus voor de topclubs. Daar schaar ik dan PSV, Ajax en Feyenoord onder.
http://www.telegraaf.nl/t(...)voor_topclubs__.html
Als het om geld gaat kun je het aan Tiny over laten.
Ik had ook wat meer in gedachte. Maar als je het in verhouding zet met andere competities dan klopt het wel. Ik denk niet dat het heel interessant is om de eredivisie in Engeland en Duitsland uit te zenden. De investering in andere landen verdiend zich terug door de rechten weer aan het buitenland te slijten. In Nederland denk ik dat we een redelijk flink maandbedrag gaan betalen en dat we daar ook wat buitenlandse competities voor gaan krijgen. Zo gaat Murdoch en zijn imperium een monopoly positie creëren in voetballand. En dat is eigenlijk nooit goed.quote:
Dan moet je het niet kopen, als het gross van de mensen het niet koopt gaat de prijs wel omlaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had ook wat meer in gedachte. Maar als je het in verhouding zet met andere competities dan klopt het wel. Ik denk niet dat het heel interessant is om de eredivisie in Engeland en Duitsland uit te zenden. De investering in andere landen verdiend zich terug door de rechten weer aan het buitenland te slijten. In Nederland denk ik dat we een redelijk flink maandbedrag gaan betalen en dat we daar ook wat buitenlandse competities voor gaan krijgen. Zo gaat Murdoch en zijn imperium een monopoly positie creëren in voetballand. En dat is eigenlijk nooit goed.
Wat ik snap is dat de topclubs (Ajax, PSV, Feijenoord en blijkbaar ook Twente, hoe die munsterman het flikt ik weet het niet) hun inkomsten uit televisierechten zien verdubbelen de komende twaalf jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen. Ik snap er geen flikker van met die TV-Rechten zooi van de Eredivisie. Jullie wel?
En Ous naar Ajax
Een ander bedrijf heeft gewoon de rechten gekocht voor de komende 12 jaar.. ze betalen de clubs veel meer geld, het zal achter een andere decoder komen. Prijs gaat wss omhoog, het is afwachten of/wat ze nog meer gaan bieden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen. Ik snap er geen flikker van met die TV-Rechten zooi van de Eredivisie. Jullie wel?
En Ous naar Ajax
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:17 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Wat ik snap is dat de topclubs (Ajax, PSV, Feijenoord en blijkbaar ook Twente, hoe die munsterman het flikt ik weet het niet) hun inkomsten uit televisierechten zien verdubbelen de komende twaalf jaar.
Bedankt voor de verhelderingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een ander bedrijf heeft gewoon de rechten gekocht voor de komende 12 jaar.. ze betalen de clubs veel meer geld, het zal achter een andere decoder komen. Prijs gaat wss omhoog, het is afwachten of/wat ze nog meer gaan bieden.
En is Feyenoord dus even arm als voor de overnamequote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:20 schreef adhalomylife het volgende:
Om een idee te geven. Feijenoord gaat nu het eerste jaar al van 4.5 miljoen naar 7.8 miljoen inkomsten las ik in de geruchtenstroom.
Dat bedrag loopt op van 60 miljoen per jaar (nu) naar 100 miljoen per jaar (toekomst). Dat bedrag kan dus uiteindelijk uitkomen rond de 13 miljoen (rond 2025).
Dit geldt voor eigenlijk hde hele top.
Wees niet verbaasd als we wedstrijden op Amerikaanse tijdstippen gaan afspelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
[..]
Bedankt voor de verheldering![]()
Hebben we gezien met EL. Dat kost steeds meer. Begon met een tientje en kost nu minimaal anderhalf keer zo veel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je het niet kopen, als het gross van de mensen het niet koopt gaat de prijs wel omlaag.
Ja dat zei ik ook al met het spreiden van wedstrijden. Hoelaat zou dat zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wees niet verbaasd als we wedstrijden op Amerikaanse tijdstippen gaan afspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |