Weetje.. Dat is 't soms dan krijg ik 'm niet omhoog, gebeurt niet vaak maar wel eens en dan is 't vreselijk dat ze niks bij mij (durft te) doen/doet. Ik heb d'r over gepraat maar ze vind het eng, en heeft tijd nodig dan is er niks dat ik kan doen neem ik aan hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef shewantsagentlemen het volgende:
8. Voor een man is gepijpt worden heeeeel belangrijk. Wanneer je niet kunt sexen door omstandigheden, is eeb blowjob krijgen makkelijker. Beide genieten ervan.
Ik heb mijn post aangepast. Bekijk em even.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef Quantie het volgende:
Ze heeft bij mij 0x iets gedaan, ik moet 't zelf dr in stoppen en alles doen. Wat zou jij in zo'n situatie, met zo'n vriendin doen eigenlijk?
Daar ben ik momenteel ook mee bezig, dat met hard spelen. Ik ga niks doen tot zij iets bij mij doet, nu gaan we alleen seks hebben geen voorspel niks.. Kijken hoe dit uit gaat pakken. Dat eerste heb ik echt geen zin in, haar vermaken en dan niks terugkrijgen, nah.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef shewantsagentlemen het volgende:
[..]
Ik heb mijn post aangepast. Bekijk em even.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Quantie het volgende:
Nee! Sex is zeker niet voor wat voor wat. Daar ben ik het met je over eens, maar ik vind wel dat het in evenwicht mag blijven. Ik heb dingen bij haar gedaan omdat ik nieuwsgierig was, wilde 't uitproberen was voor mij allemaal nieuw. Zag dat ze 't heel leuk vond, heerlijk vond ik 't eerlijk gezegd niet maar erna bleef ze vragen d'r naar wat ik erg vervelend begon te vinden. Sex is altijd win-win, maar voorspel is voor de ene partij genieten en de ander moet het werk doen. Ze heeft me wel eens verteld dat 't bij de jongen niet nodig is omdat penis altijd stijf word, maar bij haar wel nodig is omdat het 'nat' moet worden. Is bullshit toch?
Een evenwicht is fijn inderdaad en als je dat hebt bof je. Het is niet vanzelfsprekend in ieder geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Quantie het volgende:
Nee! Sex is zeker niet voor wat voor wat. Daar ben ik het met je over eens, maar ik vind wel dat het in evenwicht mag blijven. Ik heb dingen bij haar gedaan omdat ik nieuwsgierig was, wilde 't uitproberen was voor mij allemaal nieuw. Zag dat ze 't heel leuk vond, heerlijk vond ik 't eerlijk gezegd niet maar erna bleef ze vragen d'r naar wat ik erg vervelend begon te vinden. Sex is altijd win-win, maar voorspel is voor de ene partij genieten en de ander moet het werk doen. Ze heeft me wel eens verteld dat 't bij de jongen niet nodig is omdat penis altijd stijf word, maar bij haar wel nodig is omdat het 'nat' moet worden. Is bullshit toch?
Ik zou het niet weten!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:58 schreef Quantie het volgende:
Nou, bij ons is 't momenteel geen voorspel meer en gewoon direct sex. Daarna liggen in bed. Tweede potje vind ik moeilijk want dan gaat ie vaak niet omhoog, en dan denk ik eerlijk gezegd dat als zij iets bij mij zou doen dat 't me wel zou lukken of klopt dat niet?
Seks voor plezier en het lekkere gevoel, klaarkomen. Daar doen we 't allebei voor momenteel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een evenwicht is fijn inderdaad en als je dat hebt bof je. Het is niet vanzelfsprekend in ieder geval.
En nee ik vind niet dat voorspel voor de ene partij genieten is en voor de ander werken. De een ontvangt even en de ander geeft even. En dat wissel je het liefst af inderdaad. Maar geven kan ook heel lekker zijn, net als ontvangen.
Werken vind ik echt niet het goede woord als je fijne seks hebt.
En bij een jongen niet nodig is idd bullshit lol. Dan is seks uberhaupt niet nodig behalve om kinderen te verwekken.
Mee eens, ik geef d'r wat tijd.. Uitmaken omdat ze niet pijpt is erg extreem vind ik dan wel weer !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef SpecialK het volgende:
Zonder pijpen geen langdurige relatie wat mij betreft. Moet er ook niet om hoeven smeken.
Jij gaat liggen en dan zeg je: "zelfbediening" ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef SpecialK het volgende:
Zonder pijpen geen langdurige relatie wat mij betreft. Moet er ook niet om hoeven smeken.
Als je seks als werk ziet hoop ik dat je er geld mee verdient, anders is er iets goed mis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Quantie het volgende:
Het hoort er gewoon bij. Als dat al teveel moeite is dan kan ik mij niet voorstellen dat het erg lang spannend blijft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:03 schreef Quantie het volgende:
[..]
Mee eens, ik geef d'r wat tijd.. Uitmaken omdat ze niet pijpt is erg extreem vind ik dan wel weer !
Ik hoef niks te zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij gaat liggen en dan zeg je: "zelfbediening" ?
Bofbips!!quote:
Misschien. Maar ik kan mij eigenlijk geen reden bedenken voor vrouwen om het niet te doen? Ik bedoel.. Als de boel gewoon schoon is... Waarom niet? Je kan toch ook een banaan in je mond stoppen? Dat is dan wel OK? Waarom je van dit aspect van seksualiteit afsluiten?quote:
Ik begrijp je wel maar het is gewoon niet zo vanzelfsprekend. En sommige mensen kunnen geen banaan ver in hun mond stoppen omdat bijvoorbeeld kokhalsneigingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik kan mij eigenlijk geen reden bedenken voor vrouwen om het niet te doen? Ik bedoel.. Als de boel gewoon schoon is... Waarom niet? Je kan toch ook een banaan in je mond stoppen? Dat is dan wel OK? Waarom je van dit aspect van seksualiteit afsluiten?
Eens. Ik denk dat de TS het beste er over kan praten op een begripvolle en geduldige manier. Achterhalen wat haar er aan tegenzit en uitleggen dat het jou fijn lijkt en dat je bereid bent te doen wat zij als voorwaarden stelt, etc...En misschien dat ze na een aantal keer door gaat krijgen dat het eigenlijk best geil is om zoveel controle te hebben over haar vriendje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel maar het is gewoon niet zo vanzelfsprekend. En sommige mensen kunnen geen banaan ver in hun mond stoppen omdat bijvoorbeeld kokhalsneigingen.
Jij en ik kunnen het wel fijn vinden als ontvanger en gever maar dat geldt niet voor iedereen.
Zij is er in ieder geval nog niet aan toe, dat is duidelijk.
En daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eens. Ik denk dat de TS het beste er over kan praten op een begripvolle en geduldige manier. Achterhalen wat haar er aan tegenzit en uitleggen dat het jou fijn lijkt en dat je bereid bent te doen wat zij als voorwaarden stelt, etc...En misschien dat ze na een aantal keer door gaat krijgen dat het eigenlijk best geil is om zoveel controle te hebben over haar vriendje.
Dat, en al dan niet je conclusies trekken als het belangrijk genoeg voor je is is het enige wat je kan doen, TS.
Dit is echt een heel slecht idee... ik hoop dat je je dat inmiddels wel beseft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Quantie het volgende:
[..]
Daar ben ik momenteel ook mee bezig, dat met hard spelen. Ik ga niks doen tot zij iets bij mij doet, nu gaan we alleen seks hebben geen voorspel niks.. Kijken hoe dit uit gaat pakken. Dat eerste heb ik echt geen zin in, haar vermaken en dan niks terugkrijgen, nah.
Je weet het niet bij vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit is echt een heel slecht idee... ik hoop dat je je dat inmiddels wel beseft.
toch werkt het wel zo bij vrouwen, zelfs zonder de intentiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:40 schreef ondeugend het volgende:
Daarbij heb ik ook nog eens het gevoel dat TS wel de dingen bij haar doet om er wat voor terug te krijgen...
haar vermaken zonder er wat voor terug te krijgen en is het dus wel gebasseerd op voor wat, hoort wat.
En naar mijn mening kan dat nooit de juiste insteek zijn
Een relatie zonder pijpen is als tijdens patat zonder mayo eten niet gepijpt worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:30 schreef maickeltje het volgende:
Een relatie zonder pijpen is als patat zonder mayo.
Zeker waar, en van geven kan je ook prima genieten. Hoe leuk is het om de ander te zien genietenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar geven kan ook heel lekker zijn, net als ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |