abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115271861
Heyhoi,

heb nu een tijdje een relatie. M'n allereerste, vriendin is 2 jaar jonger en is beetje bang met aanraken. Vind het erg vervelend omdat ik wel van alles bij haar heb gedaan.. Ik kan haar natuurlijk niet dwingen om dingen bij me te doen maar ik denk zelf dat ik ook wel voorspel verdien. M'n vraag gaat nu naar jullie FOK!'ers;

Op schaal van 1 tot 10, hoe belangrijk is pijpen in een relatie?
ik ben niet goed met kompjoeter!
pi_115271907
3
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:27:15 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_115271923
Een zesje of iets dergelijks. Leuk meegenomen, bijna een pre. Maar net geen achtje.
pi_115271998
8. Voor een man is gepijpt worden heeeeel belangrijk. Wanneer je niet kunt sexen door omstandigheden, is eeb blowjob krijgen makkelijker. Beide genieten ervan.
pi_115272146
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef shewantsagentlemen het volgende:
8. Voor een man is gepijpt worden heeeeel belangrijk. Wanneer je niet kunt sexen door omstandigheden, is eeb blowjob krijgen makkelijker. Beide genieten ervan.
Weetje.. Dat is 't soms dan krijg ik 'm niet omhoog, gebeurt niet vaak maar wel eens en dan is 't vreselijk dat ze niks bij mij (durft te) doen/doet. Ik heb d'r over gepraat maar ze vind het eng, en heeft tijd nodig dan is er niks dat ik kan doen neem ik aan he
pi_115272299
Ik denk dat tijd belangrijk is.
Als je haar vaker zal bevredigen des te meer ze gewend zal raken aan jou en ze vaker jou terug zal bevredigen.

Anders moet je et een keer hard spelen. Jij bevredigt haar niet als zij jou ook niet bevredigt. Relatie en seks moet in evenwicht blijven. Anders geniet je er niet van
pi_115272457
Ze heeft bij mij 0x iets gedaan, ik moet 't zelf dr in stoppen en alles doen. Wat zou jij in zo'n situatie, met zo'n vriendin doen eigenlijk?
pi_115272536
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef Quantie het volgende:
Ze heeft bij mij 0x iets gedaan, ik moet 't zelf dr in stoppen en alles doen. Wat zou jij in zo'n situatie, met zo'n vriendin doen eigenlijk?
Ik heb mijn post aangepast. Bekijk em even.
pi_115272645
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef shewantsagentlemen het volgende:

[..]

Ik heb mijn post aangepast. Bekijk em even.
Daar ben ik momenteel ook mee bezig, dat met hard spelen. Ik ga niks doen tot zij iets bij mij doet, nu gaan we alleen seks hebben geen voorspel niks.. Kijken hoe dit uit gaat pakken. Dat eerste heb ik echt geen zin in, haar vermaken en dan niks terugkrijgen, nah.
pi_115272857
Mee eens. Met alle respect. Zij draagt niet de lasten maar krijgt wel de lusten. Dit ga je niet lang volhouden.

Als praten al niet helpt, dan moet je echt een beslissing nemen over jullie relatie. Er moet iets gebeuren van haar kant.

Good luck bro! :)
pi_115272908
Hartstikke dank voor je raad man, gewoon tijd geven dus.
pi_115273135
Rare vraag misschien hoe oud is ze?

Het eng vinden vind ik altijd zo'n kinderachtige smoes, kom op zeg!
pi_115273297
Seks is niet voor wat, hoort wat.

Kennelijk is het voor jou wel belangrijk.
Geduld is vaak een schone zaak.

Ik hoop dat je zelf ook geen dingen doet die je niet lekker vindt? Bijvoorbeeld omdat je er graag pijpen voor in return wilt?

Zo ja, stop er maar mee dan
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_115273302
Je moet er natuurlijk wel eerst over praten en niet zomaar ineens niets meer bij haar doen zonder dat je hebt verteld waarom. En inderdaad, over welke leeftijden gaat het nu, en heeft zij eerdere ervaring voor jou?
pi_115273437
Nee! Sex is zeker niet voor wat voor wat. Daar ben ik het met je over eens, maar ik vind wel dat het in evenwicht mag blijven. Ik heb dingen bij haar gedaan omdat ik nieuwsgierig was, wilde 't uitproberen was voor mij allemaal nieuw. Zag dat ze 't heel leuk vond, heerlijk vond ik 't eerlijk gezegd niet maar erna bleef ze vragen d'r naar wat ik erg vervelend begon te vinden. Sex is altijd win-win, maar voorspel is voor de ene partij genieten en de ander moet het werk doen. Ze heeft me wel eens verteld dat 't bij de jongen niet nodig is omdat penis altijd stijf word, maar bij haar wel nodig is omdat het 'nat' moet worden. Is bullshit toch?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:55:55 #16
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_115273569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Quantie het volgende:
Nee! Sex is zeker niet voor wat voor wat. Daar ben ik het met je over eens, maar ik vind wel dat het in evenwicht mag blijven. Ik heb dingen bij haar gedaan omdat ik nieuwsgierig was, wilde 't uitproberen was voor mij allemaal nieuw. Zag dat ze 't heel leuk vond, heerlijk vond ik 't eerlijk gezegd niet maar erna bleef ze vragen d'r naar wat ik erg vervelend begon te vinden. Sex is altijd win-win, maar voorspel is voor de ene partij genieten en de ander moet het werk doen. Ze heeft me wel eens verteld dat 't bij de jongen niet nodig is omdat penis altijd stijf word, maar bij haar wel nodig is omdat het 'nat' moet worden. Is bullshit toch?
8)7

Behoorlijk.
pi_115273595
quote:
Een evenwicht is fijn inderdaad en als je dat hebt bof je. Het is niet vanzelfsprekend in ieder geval.

En nee ik vind niet dat voorspel voor de ene partij genieten is en voor de ander werken. De een ontvangt even en de ander geeft even. En dat wissel je het liefst af inderdaad. Maar geven kan ook heel lekker zijn, net als ontvangen.

Werken vind ik echt niet het goede woord als je fijne seks hebt.

En bij een jongen niet nodig is idd bullshit lol. Dan is seks uberhaupt niet nodig behalve om kinderen te verwekken.
pi_115273673
Nou, bij ons is 't momenteel geen voorspel meer en gewoon direct sex. Daarna liggen in bed. Tweede potje vind ik moeilijk want dan gaat ie vaak niet omhoog, en dan denk ik eerlijk gezegd dat als zij iets bij mij zou doen dat 't me wel zou lukken of klopt dat niet?
pi_115273743
Mijn vrouw heeft meer ruimte in d'r kut.
pi_115273753
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:58 schreef Quantie het volgende:
Nou, bij ons is 't momenteel geen voorspel meer en gewoon direct sex. Daarna liggen in bed. Tweede potje vind ik moeilijk want dan gaat ie vaak niet omhoog, en dan denk ik eerlijk gezegd dat als zij iets bij mij zou doen dat 't me wel zou lukken of klopt dat niet?
Ik zou het niet weten! ;)
pi_115273806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Een evenwicht is fijn inderdaad en als je dat hebt bof je. Het is niet vanzelfsprekend in ieder geval.

En nee ik vind niet dat voorspel voor de ene partij genieten is en voor de ander werken. De een ontvangt even en de ander geeft even. En dat wissel je het liefst af inderdaad. Maar geven kan ook heel lekker zijn, net als ontvangen.

Werken vind ik echt niet het goede woord als je fijne seks hebt.

En bij een jongen niet nodig is idd bullshit lol. Dan is seks uberhaupt niet nodig behalve om kinderen te verwekken.
Seks voor plezier en het lekkere gevoel, klaarkomen. Daar doen we 't allebei voor momenteel.
pi_115273811
Mijn lul is wat te groot voor d'r mond.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:01:57 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115273813
Zonder pijpen geen langdurige relatie wat mij betreft. Moet er ook niet om hoeven smeken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_115273874
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef SpecialK het volgende:
Zonder pijpen geen langdurige relatie wat mij betreft. Moet er ook niet om hoeven smeken.
Mee eens, ik geef d'r wat tijd.. Uitmaken omdat ze niet pijpt is erg extreem vind ik dan wel weer !
pi_115273909
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef SpecialK het volgende:
Jij gaat liggen en dan zeg je: "zelfbediening" ?
pi_115274002
quote:
Als je seks als werk ziet hoop ik dat je er geld mee verdient, anders is er iets goed mis.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:06:53 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115274022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:03 schreef Quantie het volgende:

[..]

Mee eens, ik geef d'r wat tijd.. Uitmaken omdat ze niet pijpt is erg extreem vind ik dan wel weer !
Het hoort er gewoon bij. Als dat al teveel moeite is dan kan ik mij niet voorstellen dat het erg lang spannend blijft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:07:53 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115274070
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef sig000 het volgende:

[..]

Jij gaat liggen en dan zeg je: "zelfbediening" ?
Ik hoef niks te zeggen. :Y
pi_115274101
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Bofbips!!
pi_115274140
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niet elke vrouw snapt dat. ;)
pi_115274316
Voor enkelen erg belangrijk en anderen niet dus. 't zijn vaak de dames die 't minder belangrijk vinden he?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:17:33 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115274432
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Bofbips!!
Misschien. Maar ik kan mij eigenlijk geen reden bedenken voor vrouwen om het niet te doen? Ik bedoel.. Als de boel gewoon schoon is... Waarom niet? Je kan toch ook een banaan in je mond stoppen? Dat is dan wel OK? Waarom je van dit aspect van seksualiteit afsluiten?
pi_115274614
Ik sta volledig achter je.. Hoop dat het bij ons niet al te lang zal duren!
pi_115274837
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Misschien. Maar ik kan mij eigenlijk geen reden bedenken voor vrouwen om het niet te doen? Ik bedoel.. Als de boel gewoon schoon is... Waarom niet? Je kan toch ook een banaan in je mond stoppen? Dat is dan wel OK? Waarom je van dit aspect van seksualiteit afsluiten?
Ik begrijp je wel maar het is gewoon niet zo vanzelfsprekend. En sommige mensen kunnen geen banaan ver in hun mond stoppen omdat bijvoorbeeld kokhalsneigingen.

Jij en ik kunnen het wel fijn vinden als ontvanger en gever maar dat geldt niet voor iedereen.
Zij is er in ieder geval nog niet aan toe, dat is duidelijk.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:40:02 #35
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115275098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel maar het is gewoon niet zo vanzelfsprekend. En sommige mensen kunnen geen banaan ver in hun mond stoppen omdat bijvoorbeeld kokhalsneigingen.

Jij en ik kunnen het wel fijn vinden als ontvanger en gever maar dat geldt niet voor iedereen.
Zij is er in ieder geval nog niet aan toe, dat is duidelijk.
Eens. Ik denk dat de TS het beste er over kan praten op een begripvolle en geduldige manier. Achterhalen wat haar er aan tegenzit en uitleggen dat het jou fijn lijkt en dat je bereid bent te doen wat zij als voorwaarden stelt, etc...En misschien dat ze na een aantal keer door gaat krijgen dat het eigenlijk best geil is om zoveel controle te hebben over haar vriendje.

Dat, en al dan niet je conclusies trekken als het belangrijk genoeg voor je is is het enige wat je kan doen, TS.
pi_115275137
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Eens. Ik denk dat de TS het beste er over kan praten op een begripvolle en geduldige manier. Achterhalen wat haar er aan tegenzit en uitleggen dat het jou fijn lijkt en dat je bereid bent te doen wat zij als voorwaarden stelt, etc...En misschien dat ze na een aantal keer door gaat krijgen dat het eigenlijk best geil is om zoveel controle te hebben over haar vriendje.

Dat, en al dan niet je conclusies trekken als het belangrijk genoeg voor je is is het enige wat je kan doen, TS.
En daar sluit ik me helemaal bij aan. :)
pi_115275190
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Quantie het volgende:

[..]

Daar ben ik momenteel ook mee bezig, dat met hard spelen. Ik ga niks doen tot zij iets bij mij doet, nu gaan we alleen seks hebben geen voorspel niks.. Kijken hoe dit uit gaat pakken. Dat eerste heb ik echt geen zin in, haar vermaken en dan niks terugkrijgen, nah.
Dit is echt een heel slecht idee... ik hoop dat je je dat inmiddels wel beseft.
pi_115276036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:43 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dit is echt een heel slecht idee... ik hoop dat je je dat inmiddels wel beseft.
Je weet het niet bij vrouwen?
pi_115276147
Misschien werkt het maar het is een vuil spel
Ik (vrouw) zo hem kwalijk nemen dat er zo een spel met me gespeeld is.

Zo zijn wij ;)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 02:37:20 #40
230788 n8n
Pragmatisch
pi_115276157
10

en met liefde
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_115276189
Daarbij heb ik ook nog eens het gevoel dat TS wel de dingen bij haar doet om er wat voor terug te krijgen...
haar vermaken zonder er wat voor terug te krijgen en is het dus wel gebasseerd op voor wat, hoort wat.

En naar mijn mening kan dat nooit de juiste insteek zijn
  woensdag 8 augustus 2012 @ 02:41:22 #42
230788 n8n
Pragmatisch
pi_115276194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 02:40 schreef ondeugend het volgende:
Daarbij heb ik ook nog eens het gevoel dat TS wel de dingen bij haar doet om er wat voor terug te krijgen...
haar vermaken zonder er wat voor terug te krijgen en is het dus wel gebasseerd op voor wat, hoort wat.

En naar mijn mening kan dat nooit de juiste insteek zijn
toch werkt het wel zo bij vrouwen, zelfs zonder de intentie
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_115277508
Dat is zeer belangrijk. Sommige vrouwen hebben pijpen tot kunst verheven. Het 'hoort' er gewoon bij en dan moet het van 2 kanten komen. Dat gelul over niet slikken is ook waardeloos. Op die manier breken ze je hoogtepunt abrupt af.

Het is me opgevallen in de loop der jaren dat het vaak vrouwen zijn die zelf amper genieten van het leven. Van die probleemgevallen omdat ze bijna niets lusten. Het ontbijt overslaan omdat ze geen trek hebben en niets wegkrijgen. Daar zit gewoon onvoldoende energie en levenslust in om iets serieus mee te beginnen.

Ergo, niet pijpen? Opmieteren met zo'n griet.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 07:30:55 #44
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_115277528
Een relatie zonder pijpen is als patat zonder mayo.
pi_115278086
Om eerlijk te zijn vind ik pijpen op zich niet echt fantastisch. Toch hoort het erbij. Ik zal je zeggen waarom. Als een meisje mij niet in haar mond wil nemen, mist er voor mij is. Ik vind het ontzettend geil als ze me in haar mond neemt. Gewoon het feit dat ze dat niet, niet omdat het nou zo lekker voelt. Als ik mag komen in haar mond, nog beter. Als ze dat niet wil dan is ze blijkbaar te tam voor me.

Ik zal je zeggen: ik heb eens een meisje gehad dat alles wilde doen behalve pijpen. Haar mond was voor haar man, zei ze! (Ze was getrouwd) Toen wist ik meteen waar ik aan toe was. Nou, sindsdien wil ik geen meisje meer dat me niet pijpt. Dan is het over.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_115278484
Gezeik rondom seks heb ik geen zin meer in, dus als dat niet opschiet laat dan maar.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:17:07 #47
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115278510
Ik vind gepijpt worden in een relatie belangrijker dan pijpen.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:22:26 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115278623
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 07:30 schreef maickeltje het volgende:
Een relatie zonder pijpen is als patat zonder mayo.
Een relatie zonder pijpen is als tijdens patat zonder mayo eten niet gepijpt worden.
pi_115279316
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Maar geven kan ook heel lekker zijn, net als ontvangen.

Zeker waar, en van geven kan je ook prima genieten. Hoe leuk is het om de ander te zien genieten ^O^.
Maar altijd alleen maar geven is ook niks, daar zou ik niet tegen kunnen.

@ vraag van TS
Zeker wel rond de 8. Het zou toch jammer zijn als er op dat gebied niet zoveel gebeurt.
Bij een kortstondig gebeuren zoals een ONS maakt het me niet zoveel uit, maar in een relatie vind ik het (persoonlijk) belangrijk dat je seksueel op een lijn zit.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_115279372
Ik vraag me wel af of er een reden is dat ze 'bang' is voor aanraken. Heb je daar al eens (goed) met haar over gepraat TS? Is het puur en alleen de onervarenheid?
..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')