Weetje.. Dat is 't soms dan krijg ik 'm niet omhoog, gebeurt niet vaak maar wel eens en dan is 't vreselijk dat ze niks bij mij (durft te) doen/doet. Ik heb d'r over gepraat maar ze vind het eng, en heeft tijd nodig dan is er niks dat ik kan doen neem ik aan hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef shewantsagentlemen het volgende:
8. Voor een man is gepijpt worden heeeeel belangrijk. Wanneer je niet kunt sexen door omstandigheden, is eeb blowjob krijgen makkelijker. Beide genieten ervan.
Ik heb mijn post aangepast. Bekijk em even.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef Quantie het volgende:
Ze heeft bij mij 0x iets gedaan, ik moet 't zelf dr in stoppen en alles doen. Wat zou jij in zo'n situatie, met zo'n vriendin doen eigenlijk?
Daar ben ik momenteel ook mee bezig, dat met hard spelen. Ik ga niks doen tot zij iets bij mij doet, nu gaan we alleen seks hebben geen voorspel niks.. Kijken hoe dit uit gaat pakken. Dat eerste heb ik echt geen zin in, haar vermaken en dan niks terugkrijgen, nah.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef shewantsagentlemen het volgende:
[..]
Ik heb mijn post aangepast. Bekijk em even.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Quantie het volgende:
Nee! Sex is zeker niet voor wat voor wat. Daar ben ik het met je over eens, maar ik vind wel dat het in evenwicht mag blijven. Ik heb dingen bij haar gedaan omdat ik nieuwsgierig was, wilde 't uitproberen was voor mij allemaal nieuw. Zag dat ze 't heel leuk vond, heerlijk vond ik 't eerlijk gezegd niet maar erna bleef ze vragen d'r naar wat ik erg vervelend begon te vinden. Sex is altijd win-win, maar voorspel is voor de ene partij genieten en de ander moet het werk doen. Ze heeft me wel eens verteld dat 't bij de jongen niet nodig is omdat penis altijd stijf word, maar bij haar wel nodig is omdat het 'nat' moet worden. Is bullshit toch?
Een evenwicht is fijn inderdaad en als je dat hebt bof je. Het is niet vanzelfsprekend in ieder geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Quantie het volgende:
Nee! Sex is zeker niet voor wat voor wat. Daar ben ik het met je over eens, maar ik vind wel dat het in evenwicht mag blijven. Ik heb dingen bij haar gedaan omdat ik nieuwsgierig was, wilde 't uitproberen was voor mij allemaal nieuw. Zag dat ze 't heel leuk vond, heerlijk vond ik 't eerlijk gezegd niet maar erna bleef ze vragen d'r naar wat ik erg vervelend begon te vinden. Sex is altijd win-win, maar voorspel is voor de ene partij genieten en de ander moet het werk doen. Ze heeft me wel eens verteld dat 't bij de jongen niet nodig is omdat penis altijd stijf word, maar bij haar wel nodig is omdat het 'nat' moet worden. Is bullshit toch?
Ik zou het niet weten!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:58 schreef Quantie het volgende:
Nou, bij ons is 't momenteel geen voorspel meer en gewoon direct sex. Daarna liggen in bed. Tweede potje vind ik moeilijk want dan gaat ie vaak niet omhoog, en dan denk ik eerlijk gezegd dat als zij iets bij mij zou doen dat 't me wel zou lukken of klopt dat niet?
Seks voor plezier en het lekkere gevoel, klaarkomen. Daar doen we 't allebei voor momenteel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een evenwicht is fijn inderdaad en als je dat hebt bof je. Het is niet vanzelfsprekend in ieder geval.
En nee ik vind niet dat voorspel voor de ene partij genieten is en voor de ander werken. De een ontvangt even en de ander geeft even. En dat wissel je het liefst af inderdaad. Maar geven kan ook heel lekker zijn, net als ontvangen.
Werken vind ik echt niet het goede woord als je fijne seks hebt.
En bij een jongen niet nodig is idd bullshit lol. Dan is seks uberhaupt niet nodig behalve om kinderen te verwekken.
Mee eens, ik geef d'r wat tijd.. Uitmaken omdat ze niet pijpt is erg extreem vind ik dan wel weer !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef SpecialK het volgende:
Zonder pijpen geen langdurige relatie wat mij betreft. Moet er ook niet om hoeven smeken.
Jij gaat liggen en dan zeg je: "zelfbediening" ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef SpecialK het volgende:
Zonder pijpen geen langdurige relatie wat mij betreft. Moet er ook niet om hoeven smeken.
Als je seks als werk ziet hoop ik dat je er geld mee verdient, anders is er iets goed mis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Quantie het volgende:
Het hoort er gewoon bij. Als dat al teveel moeite is dan kan ik mij niet voorstellen dat het erg lang spannend blijft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:03 schreef Quantie het volgende:
[..]
Mee eens, ik geef d'r wat tijd.. Uitmaken omdat ze niet pijpt is erg extreem vind ik dan wel weer !
Ik hoef niks te zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij gaat liggen en dan zeg je: "zelfbediening" ?
Bofbips!!quote:
Misschien. Maar ik kan mij eigenlijk geen reden bedenken voor vrouwen om het niet te doen? Ik bedoel.. Als de boel gewoon schoon is... Waarom niet? Je kan toch ook een banaan in je mond stoppen? Dat is dan wel OK? Waarom je van dit aspect van seksualiteit afsluiten?quote:
Ik begrijp je wel maar het is gewoon niet zo vanzelfsprekend. En sommige mensen kunnen geen banaan ver in hun mond stoppen omdat bijvoorbeeld kokhalsneigingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik kan mij eigenlijk geen reden bedenken voor vrouwen om het niet te doen? Ik bedoel.. Als de boel gewoon schoon is... Waarom niet? Je kan toch ook een banaan in je mond stoppen? Dat is dan wel OK? Waarom je van dit aspect van seksualiteit afsluiten?
Eens. Ik denk dat de TS het beste er over kan praten op een begripvolle en geduldige manier. Achterhalen wat haar er aan tegenzit en uitleggen dat het jou fijn lijkt en dat je bereid bent te doen wat zij als voorwaarden stelt, etc...En misschien dat ze na een aantal keer door gaat krijgen dat het eigenlijk best geil is om zoveel controle te hebben over haar vriendje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel maar het is gewoon niet zo vanzelfsprekend. En sommige mensen kunnen geen banaan ver in hun mond stoppen omdat bijvoorbeeld kokhalsneigingen.
Jij en ik kunnen het wel fijn vinden als ontvanger en gever maar dat geldt niet voor iedereen.
Zij is er in ieder geval nog niet aan toe, dat is duidelijk.
En daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eens. Ik denk dat de TS het beste er over kan praten op een begripvolle en geduldige manier. Achterhalen wat haar er aan tegenzit en uitleggen dat het jou fijn lijkt en dat je bereid bent te doen wat zij als voorwaarden stelt, etc...En misschien dat ze na een aantal keer door gaat krijgen dat het eigenlijk best geil is om zoveel controle te hebben over haar vriendje.
Dat, en al dan niet je conclusies trekken als het belangrijk genoeg voor je is is het enige wat je kan doen, TS.
Dit is echt een heel slecht idee... ik hoop dat je je dat inmiddels wel beseft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Quantie het volgende:
[..]
Daar ben ik momenteel ook mee bezig, dat met hard spelen. Ik ga niks doen tot zij iets bij mij doet, nu gaan we alleen seks hebben geen voorspel niks.. Kijken hoe dit uit gaat pakken. Dat eerste heb ik echt geen zin in, haar vermaken en dan niks terugkrijgen, nah.
Je weet het niet bij vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit is echt een heel slecht idee... ik hoop dat je je dat inmiddels wel beseft.
toch werkt het wel zo bij vrouwen, zelfs zonder de intentiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:40 schreef ondeugend het volgende:
Daarbij heb ik ook nog eens het gevoel dat TS wel de dingen bij haar doet om er wat voor terug te krijgen...
haar vermaken zonder er wat voor terug te krijgen en is het dus wel gebasseerd op voor wat, hoort wat.
En naar mijn mening kan dat nooit de juiste insteek zijn
Een relatie zonder pijpen is als tijdens patat zonder mayo eten niet gepijpt worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:30 schreef maickeltje het volgende:
Een relatie zonder pijpen is als patat zonder mayo.
Zeker waar, en van geven kan je ook prima genieten. Hoe leuk is het om de ander te zien genietenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar geven kan ook heel lekker zijn, net als ontvangen.
Mee eens, koehandelseks is geen goeie seks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:40 schreef ondeugend het volgende:
Daarbij heb ik ook nog eens het gevoel dat TS wel de dingen bij haar doet om er wat voor terug te krijgen...
haar vermaken zonder er wat voor terug te krijgen en is het dus wel gebasseerd op voor wat, hoort wat.
En naar mijn mening kan dat nooit de juiste insteek zijn
Dat dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mee eens, koehandelseks is geen goeie seks.
Ik heb er nooit behoefte aan gehad dat een vrouw iets bij mij doet waar ze geen zin in heeft. [..]
Ook wel mee eens, maar ik heb het niet zo op halfbakken seks. Best leuk, maar als je weet dat er verder niets inzit gaat het snel tegenstaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus.
Straks heeft TS z'n meisje zo ver dat ze hem (misschien met tegenzin) pijpt... en dan? TS aan het genieten van iets wat z'n meisje met tegenzin doet?
Ik kan dat niet. Beide genieten, of niet.
Klopt, maar als ik weet dat m'n vriendin iets doet waar ze echt geen zin in heeft geniet ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:02 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ook wel mee eens, maar ik heb het niet zo op halfbakken seks. Best leuk, maar als je weet dat er verder niets inzit gaat het snel tegenstaan.
Ik geloof niet zo in het geven/nemen principe. Een exje heeft wel eens een keer aangegeven dat ze graag stevig genomen wilde worden maar dat is wat anders. Bij goeie seks weet je niet meer wat geven en wat nemen is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik weet dat m'n vriendin iets doet waar ze echt geen zin in heeft geniet ik niet.
Tuurlijk, sommige handelingen vindt iemand leuker/lekkerder om te doen dan andere handelingen.
Dat houd je toch wel. Dat is het geven/nemen princiepe natuurlijk.
Maar oprechte tegenzin... nee dank u
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
. Bij goeie seks weet je niet meer wat geven en wat nemen is.
Grappig, van weigerachtige wijven krijg ik ook niet zo snel zin om nog van m'n reet te komenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Vrouwen kunnen er ook echt zin in krijgen om je te pijpen. Alleen van zeuren of aandringen krijgen ze dat niet snel.
Het gaat mij meer om de richting die het uitgaat en dat er beweging inzit dan om het startpunt. Ik had een tijdje wat met een meisje die heel zeker wist dat ze pijpen vies vond, voor de rest was ze best initiatiefrijk en wilde ze ook wel wat uitproberen. Dan zeg ik dat pijpen mij ook heel vies lijkt en dat ik het haar 'verbied' met tegenzin te doen omdat ik haar zo vaak en goed bef of zoiets.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Grappig, van weigerachtige wijven krijg ik ook niet zo snel zin om nog van m'n reet te komen
Venus, Mars. Tis allemaal wat!
Uitmaken en een fatsoenlijke vriendin zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef Quantie het volgende:
Ze heeft bij mij 0x iets gedaan, ik moet 't zelf dr in stoppen en alles doen. Wat zou jij in zo'n situatie, met zo'n vriendin doen eigenlijk?
Bohhhh wat een pientere knaap!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef johnson555 het volgende:
Al die pijpexperts hier die doen alsof het moetzijn diegene die juist nooit hebben gekregen
Het is echt de onervarenheid.. Ze heeft het nooit eerder gedaan en vind het allemaal nog eng. Ze wilt alles doen behalve mij aanraken, ze laat mij alles doen wat ik nogal erg vervelend vind. Als ze me dan soms vraagt onze seks is perfect of niet? Zeg ik vaak jaa zeker, maar eigenlijk vind ik van niet.. Het is niet perfect, zou perfect zijn als zij mij ook wel eens zou aftrekken, of pijpen of iets gewoon maar nee.. Heb nog niets van die dingen gezien en het zou ook wel kunnen komen, ik wacht wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vraag me wel af of er een reden is dat ze 'bang' is voor aanraken. Heb je daar al eens (goed) met haar over gepraat TS? Is het puur en alleen de onervarenheid?
Je moet natuurlijk ook niet gaan liegen dat je het perfect vindt, terwijl dat dus helemaal niet zo is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:40 schreef Quantie het volgende:
[..]
Het is echt de onervarenheid.. Ze heeft het nooit eerder gedaan en vind het allemaal nog eng. Ze wilt alles doen behalve mij aanraken, ze laat mij alles doen wat ik nogal erg vervelend vind. Als ze me dan soms vraagt onze seks is perfect of niet? Zeg ik vaak jaa zeker, maar eigenlijk vind ik van niet.. Het is niet perfect, zou perfect zijn als zij mij ook wel eens zou aftrekken, of pijpen of iets gewoon maar nee.. Heb nog niets van die dingen gezien en het zou ook wel kunnen komen, ik wacht wel.
En dat met haar het met tegenzin laten doen, zo ben ik echt niet. Als ze het niet wil/nog niet klaar voor is dan toch niet.. Maar dan heb ik wel zoiets van je vindt het wel helemaal geweldig als ik het bij jou doe, dat gevoel is gewoon niet fijn vind ik zelf.
Ik vond het toen, toen ze dat vroeg, durfde ik niet d'r over te praten ja was nog allemaal nieuw maar op 'n gegeven moment dan ben je d'r wel klaar mee en zou je d'r over willen praten. Dat is laatst ook gebeurd en toen vertelde ze me dat ze het had geprobeerd maar het niet echt lukte. Ze zegt dat ze het wel wilt doen maar ze tijd nodig heeft.. Dan gewoon verder gaan en wachten he.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:47 schreef ondeugend het volgende:
Waarom zeg je dan dat de sex perfect is als ze vraagt?
Ze is waarschijnlijk hartstikke onzeker en zoekt bevestiging. En jij gaat lekker liegen.
En nu vind je alle handelingen bij haar ook nog eens erg vervelend om te doen. Eerst zei je dat je het niet zo erg vond namelijk.
Ik denk dat jullie beiden op deze manier kunt wachten tot je een ons weegt hoor.
Ik kan de volgende keer inderdaad vragen van: Wil je het proberen? Als ze dan positief reageert; met haar hand en mijn hand samen naar mijne te gaan, iets in die richting. Sowieso eerst aftrekken da's de eerste stap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Misschien moet je haar een beetje helpen.. laten zien hoe je bijvoorbeeld zelf klaarkomt als je met jezelf speelt. Desnoods vraag je haar hand op de jouwe te doen.
Seks is ook gewoon spannend, zoals je zelf ook al hebt gemerkt aangezien je dingen niet durft te zeggen. Of het dan eng spannend is of leuk spannend is is afhankelijk van de sfeer die je creeert. Als ze dan helemaal op haar gemak is in de zin van niks moet en van alles mag dan wordt het eerder leuk spannend.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:48 schreef Quantie het volgende:
[..]
Ik vond het toen, toen ze dat vroeg, durfde ik niet d'r over te praten ja was nog allemaal nieuw maar op 'n gegeven moment dan ben je d'r wel klaar mee en zou je d'r over willen praten. Dat is laatst ook gebeurd en toen vertelde ze me dat ze het had geprobeerd maar het niet echt lukte. Ze zegt dat ze het wel wilt doen maar ze tijd nodig heeft.. Dan gewoon verder gaan en wachten he.
Onder het motto "weet je wat ik lekker vind? als je hem zo en zo vast pakt, en dan zo beweegt"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:18 schreef Quantie het volgende:
Thanks Cava, ik zal d'r dan toch maar vragen of ze het wilt proberen ja en d'r vervolgens mee 'helpen'
Jawel, maar je hebt wel met zo'n raar wezen te maken dat we vrouw noemen. Dus je kunt wel zeggen dat je haar de tijd geeft, maar als je vervolgens ongeduldig met je vingers aan roffelen bent dan geef je haar waarschijnlijk toch het gevoel dat ze wat moet, en dat kan haar dan weer juist remmen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:12 schreef Quantie het volgende:
Ja ofcourse, niks moet alles mag is het allerbest maar als 't voor allebei nog heel nieuw is dan gaat dat niet zo 1..2.3.. jammer genoeg. Ikzelf was echter wel snel, na een maand begon ik al met dingen bij haar.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef zyntex het volgende:
Ik zou niet beffen als zij niet pijpt. Beffen is netzo ranzig als pijpen met die kut vocht.
Als je het ranzig vindt en niet wilt doen, moet je het niet doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef zyntex het volgende:
Ik zou niet beffen als zij niet pijpt. Beffen is netzo ranzig als pijpen met die kut vocht.
Je kunt je denk ik niet zo goed inleven, dus ik help je even:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het ook altijd zo raar, hoezo is seks eng als je niet zo ervaren bent?
Dat dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:51 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
. Het is daarom een gunst, en geen verplichting, vind ik.
[..]
Ja, maar ik heb toch ook nog nooit een kut in mijn broek gehad? Ik ben daar ook niet mee opgegroeid. Toch kon ik me nauwelijks beheersen van geiligheid toen ik voor het eerst nader kennis kon maken met het vrouwelijk geslacht, terwijl het voor vriendin van TS, en ook andere dames, eng is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:51 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Je kunt je denk ik niet zo goed inleven, dus ik help je even:
Stel, ik neem je mee naar huis en vraag me af waarom je niet meteen begint te pijpen en rimmen (of baffen zeggen jullie he) en vind het heel normaal dat ik je in je reet kan nemen zonder voorwerk en van jou kan verwachten dat je mij in mijn reet neemt.
Wedden dat je zegt :"Gatver, ranzig, ik ben geen homo".
Dan zeg ik "als jij het vies vind om met andermans lul bezig te zijn, waarom zou zij het lekker moeten vinden om met een lul bezig te zijn?"
De lul van een ander is echt niet zo aantrekkelijk als dat je je eigen lul kunt vinden hoor.
En voor een meisje is het al helemaal een raar ding omdat ze er niet mee opgroeien. Dus die moeten er aan soms aan wennen (toegeven, er schijnen ook natuurtalenten te bestaan).
Er is trouwens wereldwijd onderzoek gedaan waaruit bleek dat de meeste vrouwen pijpen niet lekker vinden dus ze doen het echt voor jou. Het is daarom een gunst, en geen verplichting, vind ik.
En je kunt er heel veel aan doen om een sfeer te scheppen waarin ze het graag voor je wil doen
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen, mannen (puberjongens eigenlijk he, die dingen voor het eerst doen)kunnen zich (vaak) nauwelijks beheersen, punt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb toch ook nog nooit een kut in mijn broek gehad? Ik ben daar ook niet mee opgegroeid. Toch kon ik me nauwelijks beheersen van geiligheid toen ik voor het eerst nader kennis kon maken met het vrouwelijk geslacht, terwijl het voor vriendin van TS, en ook andere dames, eng is.
Het verschil met je eerste reactie op mij is dat het nu in ieder geval een stukkie duidelijker is. Waar het mee te maken heeft weet ik ook niet, zoveel maagdelijke meisjes heb ik niet in bed gehad, dat scheelt natuurlijk ook een hoop. Wat dat betreft heb je idd wel gelijk m.b.t. mijn referentiekader, aangezien ik meer ervaren vrouwen en meiden gewend ben. Aan de andere kant heb ik ook meiden met nauwelijks ervaring meegemaakt die nog eerder in mijn broek zaten dan andersom, maar goed, dat zijn misschien idd die natuurtalenten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen, mannen (puberjongens eigenlijk he, die dingen voor het eerst doen)kunnen zich (vaak) nauwelijks beheersen, punt.
Wij neuken nog een gevulde jute zak met een gat er in als we geil zijn, bij wijze van spreke. Het is in onze natuur om "geil bezig te zijn" terwijl veel vrouwen geremder zijn. Dat heeft misschien te maken met het zwanger kunnen worden ofzo.
Als jij vrouwen treft die het graag doen, zijn dat wellicht juist die meer ervaring hebben, he. En het lekker zijn gaan vinden. Of die natuurtalenten die ook bestaan. Dat zegt niks over het feit dat er zat meisjes zijn die er aan moeten wennen.
Daarbij is het ook mogelijk dat jij dan dus goed bent in het scheppen van de sfeer waarin het fijn wordt....
Je moet altijd voorzichtig zijn met alleen je eigen referentiekader in ogenschouw nemen, want die hoeft helemaal niet doorsnee te zijn.
Mijn voorbeeld gaat over zowel voorspel als sex, want jij sprak specifiek over "wat is er eng aan sex?"
Sex kan best intimiderend zijn als je er geen of weinig ervaring mee hebt. Dat wilde ik laten invoelen.
Ik denk dat als er een sfeer is waarin jullie allebei daar grapjes over kunnen maken je al een heel stuk verder bent. Vrouwen zijn natuurlijk allemaal anders, maar zeker in dat soort dingen communiceren ze wat anders en gaat het vooral om het gevoel dat je ze geeft. Dan kan een zucht als een belediging worden opgevat en een enkele aanraking als liefdesverklaring. Nou zijn jullie verliefd dus dan gaat dat grotendeels wel vanzelf, op dit vlak kennelijk niet en het kan misschien wel helpen je er bewust van te zijn dat wat je zegt niet zo belangrijk is maar vooral hoe je het zegt of anderzins laat blijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:34 schreef Quantie het volgende:
We zijn vaak naakt bij elkaar, we liggen vaak naakt in bed maar dan gewoon beetje elkaar in de nek zoenen en geil maken. Ze zegt wel dat ze mij vertrouwt, maar soms dan heb ik mijn twijfels. Nee ik heb geen grapjes gemaakt over dat ze niks bij me durft. Ik heb d'r wel gezegd dat als ze iets niet wil, dat ik dr zeker niet zal dwingen. Zo ben ik echt niet, maar je hebt gelijk in zeg dat ik d'r tijd geef maar aan de andere kant kan ik echt niet wachten tot ze dingen bij mij eens gaat doen haha!
De kunst is juist om de job uit de blowjob te halen. Dat wil niet zeggen dat ze het puur om de smaak gaan doen, maar lol hebben ze er zeker in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:51 schreef Cavalinho het volgende:
Er is trouwens wereldwijd onderzoek gedaan waaruit bleek dat de meeste vrouwen pijpen niet lekker vinden dus ze doen het echt voor jou. Het is daarom een gunst, en geen verplichting, vind ik.
En je kunt er heel veel aan doen om een sfeer te scheppen waarin ze het graag voor je wil doen
Ik denk dat jongens ook gewoon minder geneigd zijn om als ze iets eng vinden toe te geven aan die angst. De eerste keer kom je met je hoofd in de buurt en dan is het ook het grote onbekende, met (toen nog) best een bos donker schaamhaar en waar beneden je wat onoverzichtelijk vochtige vleesplooien vermoedt en dan ruikt het ook nog apart... en als je begint kun je dan ook niet meer terug eigenlijk... Dat was toch wel een beetje een mannelijk no guts no glory momentje, niet dat ik het helemaal niet eng vond. De ene vrouw is wat avontuurlijker dan de ander, maar ik denk dat jongens daarin sneller durven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen, mannen (puberjongens eigenlijk he, die dingen voor het eerst doen)kunnen zich (vaak) nauwelijks beheersen, punt.
Wij neuken nog een gevulde jute zak met een gat er in als we geil zijn, bij wijze van spreke. Het is in onze natuur om "geil bezig te zijn" terwijl veel vrouwen geremder zijn. Dat heeft misschien te maken met het zwanger kunnen worden ofzo.
Het is ook allemaal helemaal niet zo lichamelijk, en bij vrouwen is het nog geestelijker dan bij mannen. Lekker en vies liggen heel dicht bij elkaar, en je gemoedstoestand bepaalt welke het is. Eng en leuk spannend liggen ook heel dicht bij elkaar, en daarin is het ook de stemming die bepaalt welke van de twee het is. Dus ook haar gemoedstoestand zal het verschil maken tussen 'o jee, ik moet wat met dat ding' en 'leuk, ik mag iets nieuws ontdekken'.quote:Als jij vrouwen treft die het graag doen, zijn dat wellicht juist die meer ervaring hebben, he. En het lekker zijn gaan vinden. Of die natuurtalenten die ook bestaan. Dat zegt niks over het feit dat er zat meisjes zijn die er aan moeten wennen.
Daarbij is het ook mogelijk dat jij dan dus goed bent in het scheppen van de sfeer waarin het fijn wordt....
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef zyntex het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Modder het volgende:
Ik vind het een beetje klinken alsof ze niet zo goed durft in plaats van dat ze niet wil (onervarenheid). Hoe oud is ze en ben jij haar eerste?
Heeft ze je ook nog niet afgetrokken? Ik denk dat je daar beter mee kunt beginnen dan met pijpen. Vraag eens als jullie naakt op bed liggen en elkaar aan het opgeilen zijn of ze je zou willen aftrekken. Als ze een beetje onzeker / aarzelend reageert kan je nog vragen of ze het fijn zou vinden als jij het eerst voordoet of dat zij haar hand op jouw hand legt en dat jullie het samen doen. Als ze een beetje weet hoe het moet denk ik dat ze al een stuk minder onzeker zal zijn en het daarna de volgende keer sneller uit zichzelf zal doen als jullie elkaar aan het opgeilen zijn.
Ik denk dat je het beste ook eerlijk tegen haar kunt zijn. Spreek uit wat je graag zou willen dat ze doet en vraag of ze de dingen die jij bij haar doet lekker vindt. En als ze aan jou vraagt hoe jij de seks ervaart, zeg dan niet dat je het perfect vindt als je dat niet vindt. Je wordt er zelf niet gelukkiger van en zij ontvangt van jou tegenstrijdige signalen waardoor ze misschien wel onzeker wordt - kortom, je schiet er niets mee op.
Ik vond het zelf ook heel spannend, de eerste keer aftrekken en pijpen vond ik ronduit eng. Ik was bang dat ik het fout zou doen en daarnaast was ik ook nog erg met mijn eigen lichaam bezig (hoe zou hij het vinden, etc). Toen heb ik dat open tegen hem uitgesproken dat ik onervaren was en het best wel spannend vond en of hij me een beetje wilde helpen met zijn lichaam ontdekken door oa het aftrekken voor te doen en duidelijk aan te geven wat hij lekker vond en wat niet. Toen ik dat had uitgesproken voelde ik me al zoveel meer ontspannen dat het toen automatisch al een heel stuk beter ging en binnen no time was ik over die spanning heen. Jouw vriendin heeft er blijkbaar meer moeite mee om uit te spreken waarom/dat ze het spannend/eng vindt, maar je kan proberen het onderwerp zelf wat meer bespreekbaar te maken en haar de ruimte te geven om uit te spreken hoe ze zich over jullie seks voelt, dat kan ook opluchten
Goeie vraag..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen zin om deze ellende allemaal te lezen, maar je chick is 12 ofzo?
En hoe lang hebben jullie al iets dan? Niet echt een goed teken dat je geen zin meer hebt om hem te betasten enkel door het lezen van een aantal posts op een openbaar forum met honderdduizend verschillende mensen, inclusief mensen die niets om liefde geven. Je hoort je vriend toch (beter) te kennen lijkt me.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:23 schreef Zord het volgende:
Pfff veel van de reacties hier zorgen er bij mij als vrouw voor dat ik geen zin meer heb mijn vriend te betasten.
Pijpen in een relatie zo belangrijk vinden dat je het een 8 vind? Iemand dumpen als ze niet pijpt? Komaan zeg.
Dat soort opmerkingen geven vrouwen het gevoel dat seks moet, en dus niet iets leuks is, waardoor ze er geen zin meer in hebben.
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat het ook helemaal niet de bedoeling is je vriendin te dwingen jou te pijpen dmv onder druk zetten. Maar laat mij er je niet van weerhouden om op basis van weinig inlezen waardeoordelen te vormenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:23 schreef Zord het volgende:
Pfff veel van de reacties hier zorgen er bij mij als vrouw voor dat ik geen zin meer heb mijn vriend te betasten.
Pijpen in een relatie zo belangrijk vinden dat je het een 8 vind? Iemand dumpen als ze niet pijpt? Komaan zeg.
Dat soort opmerkingen geven vrouwen het gevoel dat seks moet, en dus niet iets leuks is, waardoor ze er geen zin meer in hebben.
Dit inderdaad. Komt praktisch gezien overeen met: "ja ik maak het uit, want andere mannen geven niets om liefde": waar is de logicaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie wel weer heel typisch eigenlijk. Zelfs het gebral van ANDERE mannen op een stom forum kan jou er toe bewegen om jouw vriend seks te onthouden.
Moet je je voorstellen dat je zo'n type als vriend (ja dat soort mannen bestaan) of vriendin hebt die elk smoesje aangrijpt om maar niet te hoeven neuken... dat je er steeds om moet smekenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Komt praktisch gezien overeen met: "ja ik maak het uit, want andere mannen geven niets om liefde": waar is de logica?
Sowieso is vragen of smeken niet goed. Het 'gebeurt' gewoon omdat je beiden wil. Als vragen of smeken nodig is is er iets niet helemaal goed in de relatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je zo'n type als vriend (ja dat soort mannen bestaan) of vriendin hebt die elk smoesje aangrijpt om maar niet te hoeven neuken... dat je er steeds om moet smeken
En dat is dan je leven. Oeh het is woensdag... nou maar hopen dat ze geen hoofdpijn heeft zoals vorige week!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |