Bel morgen met de Belastingtelefoon.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef lolo555 het volgende:
Ik heb belasting brief gehadt met de dagtekening 9 augustus, waneer krijg ik dan me geld ik heb ING bank
overwerkt is met dt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bel morgen met de Belastingtelefoon.
Niet schrijven, alsjeblieft. Anders raken die ambtenaren helemaal overwerkt.
Zoek je een Tegemoetkoming ouders van thuiswonende gehandicapte kinderen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef lolo555 het volgende:
Inderdaad , Deze topic is om vragen te stellen tog
kijk eens in je adresbalk, wat zie je daar staan? belastingdienst.nl ?quote:
Lijkt me sterk dat de brief morgen verstuurd is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef lolo555 het volgende:
Ik heb belasting brief gehadt met de dagtekening 9 augustus, waneer krijg ik dan me geld ik heb ING bank
Dagtekening is iets anders dan verzenddatum.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef Osiris024 het volgende:
Lijkt me sterk dat de brief morgen verstuurd is.
Aanslagen van de Belastingdienst worden in de toekomst gedateerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef Osiris024 het volgende:
Lijkt me sterk dat de brief morgen verstuurd is.
Dat hoeft niet per se. Maar maak je niet druk, het zal niet heel lang duren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef lolo555 het volgende:
heb de brief met dagtekening van 9 augustus al een paar dagen geleden op de bus gehadt
maar ontvang ik me geld op de dagtekening of niet ?
wat bedoel je met 'me geld'?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef lolo555 het volgende:
heb de brief met dagtekening van 9 augustus al een paar dagen geleden op de bus gehadt
maar ontvang ik me geld op de dagtekening of niet ?
Oke oke , ik hoop deze week nog of maandagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se. Maar maak je niet druk, het zal niet heel lang duren.
wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef _dirkjan_ het volgende:
Volgens mij betalen ze één of twee keer per week in batches uit.
Dat ze een heleboel mensen moeten uitbetalen, en dat er niet iemand is die denkt, lolo555 krijgt nog geld, dat ga ik nu effe overmaken. In plaats daarvan wordt 1 keer per week alles aan iedereen tegelijk betaalt. Ze sparen het dus even op.quote:
zit je op zwart zaad?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:51 schreef lolo555 het volgende:
Ja ik hoorde het ook van meerdere mensen, ik hoop het dus.
Ja ik hoorde het ook van meerdere mensen, ik hoop het dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd op de dag van de dagtekening het geld gekregen.
Grote kans dat jij het dus ook rond die datum krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |