Klopt en we kunnen evt ook de balken op de grond vastboren aan de tegelvloer. Opties zat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef komrad het volgende:
als je het niet vertrouwt, graaf je toch gewoon een paar palen in of span je een paar ankerlijnen. of je laat de tegels rusten op de constructie. je kunt ook nog de constructie een stukje ingraven. opties genoeg
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef Pap89 het volgende:
afmetingen van het hok (ren) 80 Diep x116 breed x 120 hoog
Alleen door het dak is het wat groter: 94 diep (steekt aan beiden kanten iets uit) en 122 breed en 120 hoog
Dat zijn de afmetingen van 1 ren.
Yep!quote:
Dat mag, maar dat gaat 'm echt niet worden. Ik mag alles, maar de perenboom blijft waar hij staatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf er bij dat die perenboom gewoon verplaatst moet worden.Kans is groot dat ie dan 1 jaar overslaat met vruchten geven (
) maar dan heb je wel een hele mooi hoek qua ren. Bij het kleine raampje naar buiten en dan direct rechtsaf (vanuit naar buitenkomende poezebeesten gezien dan)
Ja ik ben niet zo moeilijk hoor, of het bij mij nou links of rechts staat boeit me nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef komrad het volgende:
volgens mij is die perenboom nogal een issue voor Ireth![]()
Anyway: ben ook benieuwd wat de plannen gaan worden
en nee, ik kom niet graven
Ik had ook niet veel dak in mn gedachte. Ik dacht eerst aan 1m bij 90 cm maar aangezien je door je aanbouw al pak m beet 30 cm afdak hebt kan dat 70 bij 90 worden. Als jij t daar mee eens bent uiteraard.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap het idee
Ik denk dat er niet eens veel 'dak'' hoeft te zijn, als er maar een paar plekjes zijn waar ze droog kunnen zitten.
Heb je ook een idee over het tunneltje onder het hoge raam door?
Kunnen we de twee hokjes die ik al heb nog gebruiken? één ervan kan wellicht links van het raam langs de schutting staan. Dan hebben ze een linksaf en een rechtsaf
Wil je nog een appelboom? Ik heb er nog 1 staan in pot. Gratis af te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo moeilijk hoor, of het bij mij nou links of rechts staat boeit me nietHeb nu een appelboom staan met stuk of 60 appels er in, ding bezwijkt onder het gewicht
Niet echt schot in?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er zit niet echt schot in zo![]()
Of wordt er achter de schermen hard gewerkt
Nou, ik had anders echt de indruk dat ElisaB inmiddels ook wat concretere afspreken had gezien inmiddelsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet echt schot in?![]()
Er is al een complete bouwtekening in ontwerp klaar, Elisa krijgt haar ideeën steeds duidelijker en dat in een week. Menig timmerman doet er langer over na het aannemen van de opdracht (en je aanbetaling)
Had gezien? Of had willen zien?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik had anders echt de indruk dat ElisaB inmiddels ook wat concretere afspreken had gezien inmiddels
Nou ze heeft een paar keer naar concrete afspraken "gehengeld"leek me.. En dat snap ik welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had gezien? Of had willen zien?
Dat eerste haal ik niet uit het topic (kan via PM afgesproken zijn natuurlijk) en dat tweede: ik wil een miljoen winnen maar de Postcodeloterij werkt niet echt mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |