Waar werk jij dat het zo koud is?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
hmm, het hele gebouw rond gelopen en waar is het het koudst waar zelfs de winterjas nog maar net voldoet? juist! mijn kantoor plek.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef STING het volgende:
Crap, lenzen uitdoen is nog irritanter dan ze indoen
Je werkt in de vriezer van de sligro?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
hmm, het hele gebouw rond gelopen en waar is het het koudst waar zelfs de winterjas nog maar net voldoet? juist! mijn kantoor plek.
En als ik denk dat het niet gaat lukken dan duik ik gewoon de kroeg in met een vriendin van ddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt goed, gewoon rustig aan skaten
succesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://wednesdaynightskate.nl/
Evil smile is evilquote:
Het is even wennen. Het is pas leuk als je een lens eruit probeert te halen en je er na een tig aantal pogingen erachter komt dat ie er eig allang uit isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dit is pas dag 2 dat ik ze echt serieus in heb
Hmm hmmquote:
Op kantoor waar de airco mij ziet als een ijsje en daardoor hard wil houden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar werk jij dat het zo koud is?
Soms best raar om te zien ja, om ze te zien op Facebook met bijv. een babyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:59 schreef Casie het volgende:
Ik ben even heel heel erg verbaasd over het feit dat zoveel middelbareschoolvrienden/kennissen al samen zijn gaan wonen met iemand of soms zelfs een kind hebben. Kan het mij niet voorstellen dat ik nu al samen zou wonen of een gezin zou hebben. Gedoemd tot eeuwige student.
Dat is altijd een goede optie natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als ik denk dat het niet gaat lukken dan duik ik gewoon de kroeg in met een vriendin van dd
Hihi hardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Op kantoor waar de airco mij ziet als een ijsje en daardoor hard wil houden?
Daaromquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede optie natuurlijk
en dan ook echt het meest kinderachtige maatje dat je ooit hebt gehad he, 3 kinderenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:00 schreef STING het volgende:
[..]
Soms best raar om te zien ja, om ze te zien op Facebook met bijv. een baby
En, lukt dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Op kantoor waar de airco mij ziet als een ijsje en daardoor hard wil houden?
Dat kan vaak heel snel omslaan hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:59 schreef Casie het volgende:
Ik ben even heel heel erg verbaasd over het feit dat zoveel middelbareschoolvrienden/kennissen al samen zijn gaan wonen met iemand of soms zelfs een kind hebben. Kan het mij niet voorstellen dat ik nu al samen zou wonen of een gezin zou hebben. Gedoemd tot eeuwige student.
Ja Facebook is erg handig voor zulke informatie. Ik wil de komende vijf jaar niet samenwonen en zeker niet de komende tien jaar een kind, als ik ze al wil tegen die tijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:00 schreef STING het volgende:
[..]
Soms best raar om te zien ja, om ze te zien op Facebook met bijv. een baby
* Cue_ schreeuwt "ik wil echt nooit een vriend"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan vaak heel snel omslaan hoor.
Maat van me schreeuwde heel hard dat ie echt nog niet samen wilde gaan wonen.
een maand later hadden ze een huis gekocht en nu hebben ze een tweeling.
Die vrouw heeft hem er vast wel op een sneaky manier in laten trappenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan vaak heel snel omslaan hoor.
Maat van me schreeuwde heel hard dat ie echt nog niet samen wilde gaan wonen.
een maand later hadden ze een huis gekocht en nu hebben ze een tweeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |