Een handtekening?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Het spijt me, kan ik het ooit nog goedmaken
Een zelfgeschreven nummer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
M'n handtekeningsessie is net geweest
Ja, zonde gewoonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Wat een idee, een tampon in alcohol stoppen en dan in je reet duwen. Waarom niet gewoon drinken die alcohol
Of willen ze op school dronken zijn zonder een kegel ofzoquote:
Je hebt maar een fractie nodig om dronken te worden geloof ik, dus heel goedkoop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of willen ze op school dronken zijn zonder een kegel ofzo
Wel vindingrijk, maar alcoholverspilling
Ahhhhh nu snappikkutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt maar een fractie nodig om dronken te worden geloof ik, dus heel goedkoop.
Ga gewoon naar school en doe wat je moet doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of willen ze op school dronken zijn zonder een kegel ofzo
Wel vindingrijk, maar alcoholverspilling
Morgenquote:
Ach het zal wel passen I guess.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet fijn voor den anus.
Maar het idee is dat de alcohol direct via de aderen zal worden opgenomen. Pillen schijnen ook een stuk beter te worden opgenomen wanneer je ze anaal inbrengt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach het zal wel passen I guess.
Er gaan bij sommigen immers hele armen in
Maar ik probeer het toch maar niet
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach het zal wel passen I guess.
Er gaan bij sommigen immers hele armen in
Maar ik probeer het toch maar niet
Je bent jezelf oraal aan het bevredigen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Hou op
ik probeer iets naar binnen te krijgen nu, voedsel, oraal.
Is dat het Miauw bevredigmoment?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent jezelf oraal aan het bevredigen?
-edit-
Oh wacht, het is nog geen vrijdagmiddag
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent jezelf oraal aan het bevredigen?
-edit-
Oh wacht, het is nog geen vrijdagmiddag
Hoe laat begint die stream?quote:
Probeer het anaal, krijg je alle belangrijke voedingstoffen sneller binnen, en het poepen gaat een stuk sneller.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Hou op
ik probeer iets naar binnen te krijgen nu, voedsel, oraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |