Tja, het hangt er vanaf hoe oud je bent denk ik. Als je 19 bent dan is 3 kinderen misschien een beetje veel ja. Maar ik ben inmiddels 33, mensen zijn verbaasd als ze op mijn FB kijken en er zijn nog steeds geen kinderenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ook echt het meest kinderachtige maatje dat je ooit hebt gehad he, 3 kinderen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ schreeuwt "ik wil echt nooit een vriend"
Misschien als je al full-time werkt enzo dat het gewoon gebeds, maar vind het als jonge student moeilijk voor te stellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan vaak heel snel omslaan hoor.
Maat van me schreeuwde heel hard dat ie echt nog niet samen wilde gaan wonen.
een maand later hadden ze een huis gekocht en nu hebben ze een tweeling.
Nee, want voor het zwanger worden moesten ze naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vrouw heeft hem er vast wel op een sneaky manier in laten trappen
Wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, het hangt er vanaf hoe oud je bent denk ik. Als je 19 bent dan is 3 kinderen misschien een beetje veel ja. Maar ik ben inmiddels 33, mensen zijn verbaasd als ze op mijn FB kijken en er zijn nog steeds geen kinderen
Ernst van der Pasch => Scherp Blijvenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef Royco1 het volgende:
Nee, want voor het zwanger worden moesten ze naar het ziekenhuis.
Wel denk ik nog steeds dat ze een soort van heks is en 1 of andere lovepotion heeft gebrouwen.
Niet normaal hoe hij is omgeslagen.
Weghalenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Staat alleen je educatie in de weg, maar ja ongelukjes..
Gewoon ongepland zwanger worden joh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Misschien als je al full-time werkt enzo dat het gewoon gebeds, maar vind het als jonge student moeilijk voor te stellen.
Let's!quote:
Hm nee... oefenen wel.. maar ligt er aan met wie.. en het lijkt me stug als daar een baby uit voort komtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil ook een liefdesbaby gaan maken?
Je weet maar nooit hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee... oefenen wel.. maar ligt er aan met wie.. en het lijkt me stug als daar een baby uit voort komt![]()
Die babyfoto's vind ik nog niet het ergste.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]Haat jij ze ook? Van die mensen die het hele facebook volzetten met baby foto's ?
NO WAY!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die babyfoto's vind ik nog niet het ergste.
Ik zie tegenwoordig teveel borstvoedingsfoto's. Voeden in de trein, kolven op het werk, voeden in het park, voeden op het terras, kolven in de bieb
Ik haat ze niet. Maar een iets ouder kind lijkt me als ouder leuker dan een baby. Ze kunnen vast lief lachen, maar bij een ouder kind is er meer interactie denk ik met het kind. Babies zijn nog fragiel en zo. Met een peuter/kleuter kan je een soort van praten. Tegen een baby kan je een uur lullen en het enige resultaat is gejank of een volle poepluier.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]Haat jij ze ook? Van die mensen die het hele facebook volzetten met baby foto's ?
Ik heb niets tegen (sommige) baby's en kinderenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die babyfoto's vind ik nog niet het ergste.
Ik zie tegenwoordig teveel borstvoedingsfoto's. Voeden in de trein, kolven op het werk, voeden in het park, voeden op het terras, kolven in de bieb
Pas toen mijn zoon begon met omdraaien en kruipen had ik zoiets van "oe jij kan best grappig zijn denk ik zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik haat ze niet. Maar een iets ouder kind lijkt me als ouder leuker dan een baby. Ze kunnen vast lief lachen, maar bij een ouder kind is er meer interactie denk ik met het kind. Babies zijn nog fragiel en zo. Met een peuter/kleuter kan je een soort van praten. Tegen een baby kan je een uur lullen en het enige resultaat is gejank of een volle poepluier.
Voor de rest zie ik mezelf nog niet 1,2,3 als pappa xfriendx.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik haat ze niet. Maar een iets ouder kind lijkt me als ouder leuker dan een baby. Ze kunnen vast lief lachen, maar bij een ouder kind is er meer interactie denk ik met het kind. Babies zijn nog fragiel en zo. Met een peuter/kleuter kan je een soort van praten. Tegen een baby kan je een uur lullen en het enige resultaat is gejank of een volle poepluier.
Voor de rest zie ik mezelf nog niet 1,2,3 als pappa xfriendx.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |