abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115266052
Hey,

Laatste tijd lees ik steeds vaker dat je daarvoor niet tijdens het uitgaan voor moet gaan maar gewoon dames op straat aanspreken. Wat is jullie ervaring daarmee?
pi_115266092
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Stienstra het volgende:
Hey,

Laatste tijd lees ik steeds vaker dat je daarvoor niet tijdens het uitgaan voor moet gaan maar gewoon dames op straat aanspreken. Wat is jullie ervaring daarmee?
Een klap op m'n neus.
Digo
pi_115266269
Ik gok op ergens buiten

Alles behalve je eigen huis valt daar onder
pi_115266288
Als het je tijdens het uitgaan niet lukt, lukt t op straat al helemaal niet :')
pi_115266318
Op straat, op stations, tijdens uitgaan etc.. Gewoon ballen hebben en op die meids af gaan. Jij toont lef ermee. Wordt vaker gewaardeerd dan je denkt
pi_115266390
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef _dirkjan_ het volgende:
Als het je tijdens het uitgaan niet lukt, lukt t op straat al helemaal niet :')
Yeah right... Verklaar!
pi_115266465
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef shewantsagentlemen het volgende:

[..]

Yeah right... Verklaar!
In de kroeg is op dames afstappen algemeen geaccepteerd. Als je daar al niet de ballen voor hebt, dan ga je het ook niet redden in een omgeving waar de meeste vrouwen er helemaal niet op zitten te wachten.
pi_115266570
Het schijnt dus zo te zijn dat ze op straat juist meer aanspreekbaar zijn omdat ze hun "bitchshield" dan niet omhoog hebben staan
pi_115266620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:03 schreef Stienstra het volgende:
Het schijnt dus zo te zijn dat ze op straat juist meer aanspreekbaar zijn omdat ze hun "bitchshield" dan niet omhoog hebben staan
Je moet minder vrouwenbladen lezen :')
pi_115266717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef trigt013 het volgende:
bij de genealoog kom je veel meisjes tegen, maar wat ga je daar zeggen in de wachtkamer?
Genealogie, sibbekunde of stamboomonderzoek is een discipline van de geschiedkunde die zich bezighoudt met voorouderlijk onderzoek en de afstamming van een familie. Het mag niet verward worden met gezinsgeschiedenis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genealoog

:').
pi_115266753
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Modus het volgende:

[..]

Genealogie, sibbekunde of stamboomonderzoek is een discipline van de geschiedkunde die zich bezighoudt met voorouderlijk onderzoek en de afstamming van een familie. Het mag niet verward worden met gezinsgeschiedenis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genealoog

:').
_O-
pi_115266814
Op de campus van een universiteit.
pi_115266819
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Je moet minder vrouwenbladen lezen :')
Dirkjantje. Het is waar. Alles is mogelijk. Mensen die zeggen dat het onmogelijk is zijn beperkter in hun denken.
pi_115266914
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:03 schreef Stienstra het volgende:
Dat klopt idd. Juist in een bar/sportschool is het lastig want dan hebben ze teveel ego.
pi_115266993
Bezempje inclusief reacties op edits (op één na, die te briljant was) :*

Een beetje normale reacties mogen best, dit is nog altijd R&P, geen ONZ!
Ja doei.
pi_115267072
Bij een sportvereniging waar zowel mannen- als vrouwenteams zijn (of gemixt) is in contact komen altijd wel vrij makkelijk, is mijn ervaring.
Ja doei.
pi_115267109
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef shewantsagentlemen het volgende:

[..]

Dirkjantje. Het is waar. Alles is mogelijk. Mensen die zeggen dat het onmogelijk is zijn beperkter in hun denken.
Uiteraard is het mogelijk. Ik betwijfel alleen of het voor de TS zoveel makkelijker is om iemand 'op straat' te vinden dan tijdens het uitgaan. (En daarbij is op straat dus iets anders dan een collega of iemand van je vereniging regelen).
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:10:51 #18
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_115267123
op FOK!
Doei!
pi_115267157
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Meloewa het volgende:
op FOK!
En ook dat is waar en een hele goede. De meets zijn ook altijd zeer 'gemengd' en niet te vergeten gezellig!
Ja doei.
pi_115267226
Waar het uiteindelijk om draait, is het hebben van lef. Of het nu is tijdens uitgaan of gewoon overdag. Zonder lef kom je niet snel vooruit in je kansen.

Ik spreek verschillende meids dagelijks. Bij mij werkt het hebben van lef, humor, vlotte babbel, recht in de ogen kijken en zelfverzekerdheid gewoon prima.
pi_115267411
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef shewantsagentlemen het volgende:
Ik spreek verschillende meids dagelijks. Bij mij werkt het hebben van lef, humor, vlotte babbel, recht in de ogen kijken en zelfverzekerdheid gewoon prima.
Hmmm vlotte babbel en zelfvertrouwen waar koop je dat?
pi_115267536
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef Stienstra het volgende:

[..]

Niet teveel focussen op vrouwen. Zorg dat je een boeiend leven hebt, dan heb je genoeg te vertellen, en kweek je vanzelf zelfvertrouwen.
pi_115267543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Uiteraard is het mogelijk. Ik betwijfel alleen of het voor de TS zoveel makkelijker is om iemand 'op straat' te vinden dan tijdens het uitgaan. (En daarbij is op straat dus iets anders dan een collega of iemand van je vereniging regelen).
Daar zit wat in. Ik begrijp je. Toch hoeft het voor TS nie zo te zijn om een meid te krijgen alleen tijdens het uitgaan. Ook gewoon overdag is aan te raden. Je bent dan nuchterder. En je hebt veel meer momenten en keuzes om leuke meids aan te spreken. Aanspreken kan heel onschuldig door bijvoorbeeld de weg te vragen of iets soortgelijks. Daarop een leuk gesprek ervan te maken zodat er gezelligheid is. Wie weet nummers uitwisselen. In mijn opinie draait het om lef en zelfverzekerdheid hebben.
pi_115267666
Wat laatst bij mij werkte! In de supermarkt stond ik eenzaam een pizza uit te kiezen bij het vriesvak. Leuke dame kwam naast me staan en ging ook op zoek naar een pizza. Gesprekje aangeknoopt en maar besloten om de pizza samen op te eten O+
pi_115267751
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef Stienstra het volgende:

[..]

Bij de AH met je bonuskaart. Hahahah nee ik maak geintje met je.

Je moet jezelf erin ontwikkelen. Proberen sociaal te zijn. Losjes zijn. Lage verwachtingen hebben. Gewoon een normaal gesprek aangaan als twee volwassen personen.
pi_115267832
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef _dirkjan_ het volgende:
Wat laatst bij mij werkte! In de supermarkt stond ik eenzaam een pizza uit te kiezen bij het vriesvak. Leuke dame kwam naast me staan en ging ook op zoek naar een pizza. Gesprekje aangeknoopt en maar besloten om de pizza samen op te eten O+
Juist. Jij snapt het!
pi_115268020
Dames die je in de supermarkt of trein tegenkomt zijn vaak trouwens wel interessanter dan de gemiddelde oppervlakkige vrouw tijdens het uitgaan - maar dat kan liggen aan de tenten waar ik kom :').
pi_115268060
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dames die je in de supermarkt of trein tegenkomt zijn vaak trouwens wel interessanter dan de gemiddelde oppervlakkige vrouw tijdens het uitgaan - maar dat kan liggen aan de tenten waar ik kom :').
True that! :)
pi_115268426
TS, als je echt leuke vrouwen wilt ontmoeten, die interessante dingen te melden hebben: zorg dat je gelukkig bent met je leven en ze iets te bieden hebt, en straal uit dat je de vrouwen niet per sé nodig hebt in je leven. Als je simpele dames in de kroeg wilt hosselen: lees The Game.

I try both :').
pi_115268602
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef _dirkjan_ het volgende:
Als je simpele dames in de kroeg wilt hosselen: lees The Game.

I try both :').
De game gelezen maar daar staat echt niets bruikbaars in alleen maar ik heb met deze en deze techniek 23435 vrouwen geregeld zonder goede uitleg van de techniek. en dan op het einde is de moraal ga voor die ene niet voor die duizenden
pi_115268660
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Stienstra het volgende:

[..]

De game gelezen maar daar staat echt niets bruikbaars in alleen maar ik heb met deze en deze techniek 23435 vrouwen geregeld zonder goede uitleg van de techniek. en dan op het einde is de moraal ga voor die ene niet voor die duizenden
Ik heb er maar één ding van overgenomen, het 'neggen'. Werkt fantastisch.
pi_115268663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dat ligt aan die tenten, of denk je soms dat die vrouwen die je in de supermarkt of trein gewoon helemaal niet uitgaan?
pi_115268747
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Ik heb er maar één ding van overgenomen, het 'neggen'. Werkt fantastisch.
Klopt maar ik wordt dan al snel te "hatelijk" in mijn opmerkingen zeker als ik een bakkie op heb :P
pi_115268763
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat ligt aan die tenten, of denk je soms dat die vrouwen die je in de supermarkt of trein gewoon helemaal niet uitgaan?
Waarschijnlijk is het meer dat mijn intuïtie om leuke vrouwen van de rest te onderscheiden me in dronken toestand in de steek laat ;(
pi_115268853
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef Stienstra het volgende:

[..]

Klopt maar ik wordt dan al snel te "hatelijk" in mijn opmerkingen zeker als ik een bakkie op heb :P
Met een grijns op je gezicht kun je heel veel zeggen.
pi_115269136
In de trein! Laat instappen en ongegeneerd plaatsnemen naast een mooie vrouw, gesprekje aanknopen etc.
pi_115269220
Misschien de vraag eens omdraaien, waar wil je als vrouw graag aangesproken worden/is het het effectiefst?
pi_115269502
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:41 schreef Stienstra het volgende:
Misschien de vraag eens omdraaien, waar wil je als vrouw graag aangesproken worden/is het het effectiefst?
Zijn onze inspanningen om te reageren op jouw topic voor niks geweest en zijn onze adviezen onnodig...? :( Hahahahahhah nee ik maak geintje.

Vrouwen kunnen van alles zeggen. Vrouwen weten soms zelf niet eens wat ze willen. Maar je kan proberen. Ben wel benieuwd dan. Hahahhahaha
pi_115269592
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef shewantsagentlemen het volgende:

[..]

Zijn onze inspanningen om te reageren op jouw topic voor niks geweest en zijn onze adviezen onnodig...? :( Hahahahahhah nee ik maak geintje.

Haha nee hoor zijn heel helpzaam!
pi_115269623
Stienstra, laten we die laatste vraag eens omdraaien. Maakt het voor jou uit wáár je door een vrouw wordt aangesproken, of gaat het er om door wélke vrouw je wordt aangesproken?

Andersom geldt dat natuurlijk net zo.
pi_115269717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef _dirkjan_ het volgende:
Stienstra, laten we die laatste vraag eens omdraaien. Maakt het voor jou uit wáár je door een vrouw wordt aangesproken, of gaat het er om door wélke vrouw je wordt aangesproken?

Andersom geldt dat natuurlijk net zo.
Aangesproken worden door een vrouw is sowieso leuk. Maakt dan doorgaans niet uit waar. En als het dan ook een leuke chick is dan is het natuurlijk helemaal mooi. Echter zijn vrouwen rare wezens en die kijken doorgaans anders tegen dingen aan is mijn ervaring :)
pi_115269982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef Stienstra het volgende:
Echter zijn vrouwen rare wezens en die kijken doorgaans anders tegen dingen aan is mijn ervaring :)
In het openbaar zijn het vaak sociaal incapabele wezens. Weggedoken in een hoekje met een MP3-spelert op het hoofd, een boek lezend of tegenwoordig ook vaak 'druk' met een mobiele telefoon (pretenderen wel sociaal te zijn, terwijl dat totaal niet sociaal is). Daarbij ieder oogcontact mijdend. Stel je toch eens voor dat er iemand een praatje wil maken. :') :') :')
pi_115270209
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat ligt aan die tenten
In wat voorn tenten kom je dan de "normale" meisjes tegen
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:00:13 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115270262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef Stienstra het volgende:

[..]

In wat voorn tenten kom je dan de "normale" meisjes tegen
Dit is een voorn.

Je wilt meisjes tegen komen tijdens het vissen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_115270275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Socios het volgende:

[..]

In het openbaar zijn het vaak sociaal incapabele wezens. Weggedoken in een hoekje met een MP3-spelert op het hoofd, een boek lezend of tegenwoordig ook vaak 'druk' met een mobiele telefoon (pretenderen wel sociaal te zijn, terwijl dat totaal niet sociaal is). Daarbij ieder oogcontact mijdend. Stel je toch eens voor dat er iemand een praatje wil maken. :') :') :')
Hahahaha. Ik begrijp je. Maar zorgt dit ervoor dat je minder kans maakt en dr niet kan aanspreken? Nee toch? Kwestie van: go for it. Have no expectations. Have a nice conversation. And have fun. At least you tried.
pi_115270419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Je wilt meisjes tegen komen tijdens het vissen?
Geen idee, als dat de spot is om vrouwen tegen te komen waarom niet :P
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:04:32 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115270544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef Stienstra het volgende:

[..]

Geen idee, als dat de spot is om vrouwen tegen te komen waarom niet :P
http://www.karperland.nl/karper_vrouwen.htm misschien iets voor jou :)
Voorntjes zijn maar kleintjes he.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_115270663
Maar laten we de vissen even voor wat het is en weer on topic gaan :)
pi_115270692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Stienstra het volgende:
Maak je niet druk. Er zwemmen genoeg vissen in de zee.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:08:37 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115270804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Stienstra het volgende:
begin dan zelf niet over voorns he ;)
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')