Die verdediging heb je niet meer dit jaar, nutteloos feit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Aangezien de kans groot is dat je antwoord enkel uit een smiley bestaat hou ik het kort:
- Vorig seizoen was Feyenoord derde qua doelpunten tegen, na de winterstop eerste.
'Wij van WC-Eend raden WC-Eend aan'?quote:- Zelfs Ajacieden en andere niet-Feyenoorders hier beamen deze stelling
Welke?quote:- De verscheidene spelersklassementen beamen het
Ah, als van Gaal het zegt dan MOET het waar zijn. Sorry, daar had ik me even verkeken.quote:- De bondscoach beaamt het
En dat voordat er zelfs maar een wedstrijd gespeeld was, mooi hoor.quote:Dus zowel feiten als de meeste voetbalkijkers ondersteunen de stelling 'Feyenoord heeft één van de beste verdedigingen'
Serieus, what de fuck is dat met van die debiele users vandaag, ik ga niet eens beargumenteren waarom je een complete mongool bentquote:
Weglopen is altijd de beste optiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Serieus, what de fuck is dat met van die debiele users vandaag, ik ga niet eens beargumenteren waarom je een complete mongool bent
Doe je mond dicht, er druipt speeksel uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Weglopen is altijd de beste optie
Kan niet, zit een beugel voor. Sorry.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Doe je mond dicht, er druipt speeksel uit.
Ik wil je vragen mijn berichten beter te lezen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die verdediging heb je niet meer dit jaar, nutteloos feit.
[..]
'Wij van WC-Eend raden WC-Eend aan'?
[..]
Welke?
[..]
Ah, als van Gaal het zegt dan MOET het waar zijn. Sorry, daar had ik me even verkeken.
[..]
En dat voordat er zelfs maar een wedstrijd gespeeld was, mooi hoor.
Leuk dat het vorig jaar zo goed was... Je bent een paar spelers kwijt geraakt dit jaar:
John Guidetti
Karim El Ahmadi
Otman Bakkal
Ron Vlaar
En daar heb je dan Janmaat, Immers, Vormer en Mathijssen voor terug gekregen
Vond Vormer en Janmaat het vandaag wel redelijk doen overigens.
Ervaring he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een geweldige verdediger, een aanwinst voor je elftal.
Ooijer 2.0, volgend jaar rent elke doelpuntenmaker naar Mateizen op zijn vaste plek op de bank.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Domme overtreding, voor de rest een aardige wedstrijd; niet meer dan dat.
Heb je niks aan voor 3 jaar, speelt misschien een half jaar nog leuk mee.
Nee joh, speelt de komende 10 jaar in de top mee daar! Het is tenslotte een van de beste verdedigers van Nederland, die in de beste verdediging van Nederland speelt. Dat schijnt een feit te zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Domme overtreding, voor de rest een aardige wedstrijd; niet meer dan dat.
Heb je niks aan voor 3 jaar, speelt misschien een half jaar nog leuk mee.
Maar wel een mongool die gelijk blijkt te hebben, rottig he?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Serieus, what de fuck is dat met van die debiele users vandaag, ik ga niet eens beargumenteren waarom je een complete mongool bent
Vandaag was hij wel aardig, maar heeft tot nu toe meer slechte dan goede wedtrijden gespeeld ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar wel een mongool die gelijk blijkt te hebben, rottig he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |