Seizoenen....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:17 schreef DeVinger het volgende:
Als jullie clubs inschalen op de posities van vorig seizoen, waarom is Feyenoord dan goedkoper dan Twente en PSV eigenlijk?
Dan zouden de PSV spelers duurder moeten zijn dan die van Ajax. Want die worden denk ik kampioenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, de verwachting voor dit seizoen wordt ook een beetje meegenomen
En wat Shinji hierboven zegt. Ook de afgelopen jaren tellen mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Dan zouden de PSV spelers duurder moeten zijn dan die van Ajax. Want die worden denk ik kampioen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En wat Shinji hierboven zegt. Ook de afgelopen jaren tellen mee.
Niet bij mij, stonden beiden opnieuw in de basis bij Heerenveen vanavond. Zouden koopjes moeten zijn.quote:
Het tweede.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Enige wat mij onduidelijk is is wat er gebeurd met de spelers, en vooral je geld als er nog een transfer plaats vindt. Als ik nou Eriksen heb en die wordt zondag verkocht door Ajax, krijg ik dan de volledige mep terug of moet ik die 8% ook inleveren?
Tenzij het aan een andere eredivisieclub is uiteraard, dan kan je hem gewoon laten staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Enige wat mij onduidelijk is is wat er gebeurd met de spelers, en vooral je geld als er nog een transfer plaats vindt. Als ik nou Eriksen heb en die wordt zondag verkocht door Ajax, krijg ik dan de volledige mep terug of moet ik die 8% ook inleveren?
Ze zouden er wel in moeten staan idd, heerenveen heeft ook opvallend weinig spelers in deze manager.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
Niet bij mij, stonden beiden opnieuw in de basis bij Heerenveen vanavond. Zouden koopjes moeten zijn.
ik ga morgenochtend ff kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ze zouden er wel in moeten staan idd, heerenveen heeft ook opvallend weinig spelers in deze manager.
Leeuwin is nog altijd geblesseerd las ik hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
Jeroen Zoet ¤ 750.000,– RKC Waalwijk keeper
Aaron Meijers ¤ 700.000,– ADO Den Haag middenvelder
Leandro Bacuna ¤ 950.000,– FC Groningen middenvelder
Rodney Sneijder ¤ 750.000,– RKC Waalwijk middenvelder
Jeffrey Altheer ¤ 350.000,– VVV-Venlo verdediger
Maya Yoshida ¤ 500.000,– VVV-Venlo verdediger
Ramon Leeuwin ¤ 600.000,– ADO Den Haag verdediger
Sepp de Roover ¤ 700.000,– NAC Breda verdediger
Oussama Assaidi ¤ 1.200.000,– sc Heerenveen aanvaller
Rydell Poepon ¤ 750.000,– ADO Den Haag aanvaller
Wilfried Bony ¤ 1.100.000,– Vitesse aanvaller
Forum Opties | |