ik moet latijd giegelen als ik aan jou denkquote:
wat dan wat danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem lig ik nu dubbel![]()
Zucht vrouwen!!
lekkere beatquote:
Same. Niets op tv dus ook was opgeruimd en nieuwe gedraaid en opgehangen. Dan nu maar. Komende dagen wat beter weer dus de kans dat je dan buiten wil zitten ipv tv kijken is dan ook groter. Dan is het huishoudelijke maar vast af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er is niks op tv... ik heb zelfs net afgewassen en toch een was in de machine gedaan
als je dit hoord wil je toch maar 1 ding? Drankje, goeie club, podium en dansen maar!quote:
Dat zijn 4 dingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je dit hoord wil je toch maar 1 ding? Drankje, goeie club, podium en dansen maar!
Ik ga wel proberen om het op de app uit te leggen. Je weet wel dat ding op je foon waarop je mij negeertquote:
Zijn we toch stiekem samen aan de schoonmaak of je het nu wilt of nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef xFriendx het volgende:
Same. Niets op tv dus ook was opgeruimd en nieuwe gedraaid en opgehangen. Dan nu maar. Komende dagen wat beter weer dus de kans dat je dan buiten wil zitten ipv tv kijken is dan ook groter. Dan is het huishoudelijke maar vast af.
uhm ik wil wel meer dan dat hoor... maar drankje en dansen is altijd goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je dit hoord wil je toch maar 1 ding? Drankje, goeie club, podium en dansen maar!
Gangnam Stylequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oppan Gangnam Style niets voor jou?
Niets mis meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zijn we toch stiekem samen aan de schoonmaak of je het nu wilt of niet
staat gelijk aan elkaar voor mij en is dus 1 dingquote:
telefoon heb ik ergens boven liggen dus lees dat pas vanavond laat pasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen om het op de app uit te leggen. Je weet wel dat ding op je foon waarop je mij negeert
oh en wat wil jij nog meer dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ik wil wel meer dan dat hoor... maar drankje en dansen is altijd goed
hehehe... het dansje is prima te doen, maar ik vind de clip verder niet zo leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
a gewoon nog een biertje nemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feyenoord is aan het spelen, we zijn beter maar hij wil er niet in
een lekkertje wat?quote:
En ik maar foto's sturenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
staat gelijk aan elkaar voor mij en is dus 1 ding
[..]
telefoon heb ik ergens boven liggen dus lees dat pas vanavond laat pas
[..]
oh en wat wil jij nog meer dan?
adblock?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef -Engel- het volgende:
Wat is dat nu.... ik kan opeens niet meer quoten ?????
Spannend!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef -Engel- het volgende:
Wat is dat nu.... ik kan opeens niet meer quoten ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |