Joh het kakkerige straalt van die man af!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Haags maar ook een beetje kakkig
Okquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Joysa het volgende:
huppel, wil je mijn naam en murs naam uit de OP halen?
Ik heb hem nog niet gezien hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh het kakkerige straalt van die man af!!
heb ik niet, bij mij zit er geen nep hete aardappel in me strots vast zoals bij jouquote:
Eerder schevenings danquote:
nee dat ging anders, die chinees wilde heel veel geld hebben voor 1 bacardi cola die ik hoopte te vergeten te betalen. Tijdens dat gepsrek hoor ik iemand een nummertje 69 bestellen bij de toonbank. En heb alleen geroepen, jaja hoor ik daar een 69? Ik hoor een liefhebber!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik roep een verhaal na een nummertje 69
hoezo? wat was er kakkerig aan mij danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh het kakkerige straalt van die man af!!
Als ik een accent heb, is het iig geen hete aardappelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb ik niet, bij mij zit er geen nep hete aardappel in me strots vast zoals bij jou
hehe, je vergeet dat deel over die vis.quote:[..]
Eerder schevenings dan
[..]
nee dat ging anders, die chinees wilde heel veel geld hebben voor 1 bacardi cola die ik hoopte te vergeten te betalen. Tijdens dat gepsrek hoor ik iemand een nummertje 69 bestellen bij de toonbank. En heb alleen geroepen, jaja hoor ik daar een 69? Ik hoor een liefhebber!
Meer was het niet
Vis?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik een accent heb, is het iig geen hete aardappel
[..]
hehe, je vergeet dat deel over die vis.
Je had iets over de "goudvisjes" die daar in een acquarium zwommen.quote:
Je manier van praten, je kleding, jij!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoezo? wat was er kakkerig aan mij dan
oh man dat weet ik niet meer, maa vertel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had iets over de "goudvisjes" die daar in een acquarium zwommen.
SHIT toch wel ja SHIT! zie je het was toch die gaastra jas hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je manier van praten, je kleding, jij!
weet ik.quote:Maar toch ben je een schatje hoor
Er waren voornamelijk achterhoekers, limbo's en tukkers, die zijn niet zo directquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh man dat weet ik niet meer, maa vertel?
Veel mensen vonden het allemaal "gek of speciaal" ik was gewoon me zelf en deed naar mijn ideen iks geks
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke genoeg, ik word verdrietig hiervan
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jah dat vonden die chineeeesen niet zo leuk volgens mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er waren voornamelijk achterhoekers, limbo's en tukkers, die zijn niet zo direct![]()
Ik weet niet meer wat daar mee was. T waren erg dure vissen en jij bleef ze goudvissen noemen, dat was t enige dat ik nog weet.
dat was bij Paleis het Loo, ik pas me dan aan natuurlijk. Ik pas me gemakkelijk aan betreft de omgevingquote:De keren daarna dat ik je zag was je een stuk minder aanwezig iig.
ze doen triller van michael jackson he? JA he ja he? Wat win ik nu?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Mac bedoel jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh jah dat vonden die chineeeesen niet zo leuk volgens mijHun enige trots noemde ik "goudvisje"
[..]
dat was bij Paleis het Loo, ik pas me dan aan natuurlijk. Ik pas me gemakkelijk aan betreft de omgeving
ja maar toen was ik meer binne aan de gang met ballebek en een meisje achter de baliequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de Mac bedoel jedaar eindigden we iig.
ohja, hoe is het met hem dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar toen was ik meer binne aan de gang met ballebek en een meisje achter de balie
al jaren niet meer gesproken.quote:
Dat met die Ferrari zit je nog steeds dwars?quote:
Nee hoor, ik heb niet eens zo lang geleden zelf mogen rijden in een 308gtsi die nu vervangne is voor een 360. Andere kennis van me heeft een 348 en er staat een rit in een Testarossa op stapel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat met die Ferrari zit je nog steeds dwars?
ohjaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niet eens zo lang geleden zelf mogen rijden in een 308gtsi die nu vervangne is voor een 360. Andere kennis van me heeft een 348 en er staat een rit in een Testarossa op stapel.
Trouwens, ben er na nog met hem naar de IAA geweest waar we onwijs gelachen hebben.
ik soms nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja![]()
verrek, bedenk me net dat ik bijna niemand van die groep nog echt spreek.
bier is voor het normaal volk, niks voor mij dus. Daar sta ik bovenquote:
Ik heb ook wijn. Of heb je liever whiskey?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bier is voor het normal volk, niks voor mij dus. Daar sta ik boven
Zouden voor de gein eens een oldies meet moeten proberen te organiseren. Hoewel dat lastig wordt, Xtreem woont in China sinds een paar jaar.quote:
hmm, ligt er aan, wat voor een whiskey?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook wijn. Of heb je liever whiskey?
Geen ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ligt er aan, wat voor een whiskey?
wijn is niet zo mijn ding. Whiskey is goed, graag dan wel glenfiddich 30quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook wijn. Of heb je liever whiskey?
Die heb ik vast nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wijn is niet zo mijn ding. Whiskey is goed, graag dan wel glenfiddich 30
stefanp in de US. De rest weet ik niet, BoJo gee idee van haha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zouden voor de gein eens een oldies meet moeten proberen te organiseren. Hoewel dat lastig wordt, Xtreem woont in China sinds een paar jaar.
fles zit tegen de 400 euro aan, dus denk het ook niet haha.quote:
BoJo spreek ik al eeuwen niet meer, StephanP zal nog wel regelmatig hierheen komen voor z'n familie, Xtreem is hier maar 1 week per jaar. Heeft ook erg weinig toegang tot internet helaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
stefanp in de US. De rest weet ik niet, BoJo gee idee van haha.
Maar ga jij het regelen dan
welke Glenfidich bedoel jij dan? Want de nomale is bij lange na niet zo duurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
fles zit tegen de 400 euro aan, dus denk het ook niet haha.
Lelijk die smileysquote:
Glenfidich 30, en dan staat de 30 voor het aantal jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke Glenfidich bedoel jij dan? Want de nomale is bij lange na niet zo duur![]()
Heb jij wel eens Penderyn gehad trouwens?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:44 schreef ook_gek het volgende:
oh nou ja dan weet ik het ook niet. Ik ben zelf ook erg druk, heb niet eens tijd om met C_A af te spreken
Dat snap ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Glenfidich 30, en dan staat de 30 voor het aantal jaar
ik wil keer loesoe met c_a en zoenen is niet vreemd gaan whooohoooooooo.quote:
Je staat sowieso achter mij in de rij om met c_a af te spreken, dat weet je hè?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:44 schreef ook_gek het volgende:
oh nou ja dan weet ik het ook niet. Ik ben zelf ook erg druk, heb niet eens tijd om met C_A af te spreken
Ik heb bijna nooit drank in huis, nu met toevaal flesje 43 staan voor soms bij de thee of in de koffie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
T oudste wat ik heb is een Kilbeggan van 18jr
Ik heb een aantal whiskeys, verder nog wat vodka, martini, wijn, etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit drank in huis, nu met toevaal flesje 43 staan voor soms bij de thee of in de koffie.
weet je dat heeeeeel zeker twitje van me?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Je staat sowieso achter mij in de rij om met c_a af te spreken, dat weet je hè?
Heb jij niks beters te doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
normale mensen moeten werken morgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die niet morgen met c_a op pad gaan_!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil keer loesoe met c_a en zoenen is niet vreemd gaan whooohoooooooo.
En als je vent dat wel vind is hij zooooo 1980
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Echt hequote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die niet morgen met c_a op pad gaan_!
's avondsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
normale mensen moeten werken morgen
Ik spreek 's avonds af met c_a hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
normale mensen moeten werken morgen
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef ook_gek het volgende:
weet je dat heeeeeel zeker twitje van me?
Nee, en Mirne vindt het ook leuk. Dus tel uit mijn winst.quote:
overwerkenquote:
Maar dan wel zonder e schrijven natuurlijk hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wijn is niet zo mijn ding. Whiskey is goed, graag dan wel glenfiddich 30
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, en Mirne vindt het ook leuk. Dus tel uit mijn winst.
Jammer anders had je mee kunnen gaan skatenquote:
En nu maar hopen dat een bepaald iemand dit niet leest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dislectys en google keurde het ook goed,dus dan kan ik er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder e schrijven natuurlijk hè.
"Winst, winst"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, en Mirne vindt het ook leuk. Dus tel uit mijn winst.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dislectys en google keurde het ook goed,dus dan kan ik er ook niks aan doen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat een bepaald iemand dit niet leest.
Stel je voor dat ie hoop krijgt
je wilt graag dat ik mijn nekje gaat breken ja? Trekt de 1 hem niet van me romp probeerd de ander hem te breken met skatenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer anders had je mee kunnen gaan skaten
Herstel, dat is alleen van toepassing op mensen boven de 1.60Mquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat, heb het al gelezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sssssstquote:
Maar wat vind je van de Glenfiddich 30 dan? De 12 vond ik erg mwah, maar de 18 schijnt erg lekker te zijn.quote:
ja precies, je straft je zelf er meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Oké, nu weet ik weer waarom zo'n goede koptelefoon kut is.Alle mp3's en aanverwanten klinken ronduit kut.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je wilt graag dat ik mijn nekje gaat breken ja? Trekt de 1 hem niet van me romp probeerd de ander hem te breken met skaten
[..]
Herstel, dat is alleen van toepassing op mensen boven de 1.60M
Mensen die CA niet hebben genomen op de tafel van Roy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik gooie altijd cola bij de whisky zonder E. Toen ik in de horeca werkte hadden we die fles 3 staan a 400 euro. Per glas kwam dat op 25 euro verkoop. En we mochten van de eigenaar een keer proeven als we maar nuchter waren. Dat was vrij lastig een hele avond maar het is eens gelukt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat vind je van de Glenfiddich 30 dan? De 12 vond ik erg mwah, maar de 18 schijnt erg lekker te zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die CA niet hebben genomen op de tafel van Roy.
zo laag ben ik niet, ik heb enig respect in m'n flikker. Ga maar opzoeken wat dat is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar weet ik niks meer vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
flikkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo laag ben ik niet, ik heb enig respect in m'n flikker. Ga maar opzoeken wat dat is.
Oh, dat doe ik nu weer sneller bij whiskey met E.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik gooie altijd cola bij de whisky zonder E.
Oei!quote:Toen ik in de horeca werkte hadden we die fles 3 staan a 400 euro. Per glas kwam dat op 25 euro verkoop. En we mochten van de eigenaar een keer proeven als we maar nuchter waren. Dat was vrij lastig een hele avond maar het is eens gelukt.
Dus om 1 uur wij ieder een glas. En ja heerlijk vond ik hem. Lekker zacht en gewoon genieten. Op dat moment wisten we niet wat die koste en zijn we "stiekem" blijven drinken. Je begrijpt dat de eigenaar niet zo blij was toen de fles een heel stuk leger was.....
Stiekem drinken is altijd lekker
ja dat was wel even slikken toen we dr prijs hoorde.... in het begin hadden we er ook cola bij gedaan. Hebben we maar niet verteld, denk dat die eigenaar nu dood had gelegen haha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik nu weer sneller bij whiskey met E.
[..]
Oei!
quote:
Nog ergens te gluren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Feyenoord speelt heMet een Immers die de CL even verneukt
Echt die mag van mij gelijk weer optyfen!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
oh dan gaat ik weer door met m'n macbook installeren met mountain lion en info zoeken hoe ik het scherm gaat makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KLEINE JALOERSE MEISJES![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAA
Te veel moeite dan, het is immers maar Feyenoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eredivisie live en vast ook op een stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |