Uiteraard, scherpquote:
4/8quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef lamers het volgende:
Home Alone 3
Match Point2005
The Girl With The Pearl Earring
Horse Whisperer
Lost in Translation
Kan de beste gebeurenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
The avengers natuurlijk
ik las van nain plaats van voor
![]()
6/8quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Desunoto het volgende:
The Black Dahlia
Verder geen idee... vind haar niet zo heel bijzonder eigenlijk.
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
The italian job is zeker charlize theron of niet?
Sam +1quote:
quote:
Titel en 4 namen.quote:Nigel: [talking about] Who is that *sad* little person? Are we doing a before-and-after piece I don't know about?
quote:: ...You have no sense of fashion...
: I think that depends on...
: No, no, that wasn't a question.
Stand augustusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef lamers het volgende:
Devil Wears Prada?
Anne Hatheway
Stanley Tucci
Meryl Streep
Gisele Bunchen
quote:
Als ik hem had gezien zou dat waarschijnlijk de enige reden zijn geweest, want het klinkt niet bestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef Sands het volgende:
Je keek zeker alleen maar omdat Kidman in die film zit?
Ach het kan nooit slechter dan The Wicker Man zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als ik hem had gezien zou dat waarschijnlijk de enige reden zijn geweest, want het klinkt niet best
Ben blijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
volgens mij heb ik die film nooit afgekeken, herinner me dit helemaal niet
Jij was de enige die wakker was... dus dan vond ik dit wel een gepaste vraag. Wist alleen niet of ik het bij 5 moest laten of er 10 van moest maken... (maar dan weet ik dat voor de volgende keerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:03 schreef JayHovah het volgende:
Vraag speciaal voor mij Dyon?
Get Rich or Die Trying -- 50 Cent
8 Mile -- Eminem
Three Kings -- Ice Cube
The Wash -- Dr. Dre
Starsky & Hutch -- Snoop Dogg
Hustle & Flow -- Ludacris
Jazekers! En netjes in pak ook nog als Secret Service medewerker...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:14 schreef dyonvbaal het volgende:
zit xzibit in state of union? Dat wist ik nietIce cube heeft de hoofdrol maar X wist ik niet
haley Joel toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef RanTheMan het volgende:
dat lijkt wel op de reflectie van dat joch uit 6th sence, harry joe osmont oid
mag ook.. zo goed ben ik niet met namen, te visueel ingesteldquote:
quote:
Acteurs of speelrollen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doe maar éénentwintig namen uit alle Batman-films.
Die ja... met een beetje geluk ben je nou bij de 21quote:
Baszh +1quote:
titel?quote:How can you walk away from something and then come towards it?
Walk around the world.
quote:They say even the proudest spirit can be broken... with love.
quote:I don't like rats at the best of times, but this one was sounding an alarm.
quote:- She wants something to love, I think. Something that isn't her. Or, maybe she'd just love something to eat.
- Eat? That's ridiculous, mothers don't eat... daughters.
- I don't know. How do you taste?
Ran verbeteren heeft weinig zin denk ikquote:
quote:
Waarom geef jij niet gewoon antwoord? Je kent de film vast wel...quote:
wat een haat in je PIquote:
Stand augustusquote:
quote:Recognisable drawling voice
Often plays deceptively intelligent and ruthless men
Nou zeg...quote:
Welke film ?quote:The director claims that there are no special effects in the film despite its surreal looks. Everything was shot on real locations.
Geen tijd om vragen te stellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom geef jij niet gewoon antwoord? Je kent de film vast wel...
Jazeker, en intre wat doe je ??quote:
... daar dacht ik als eerste aan, waarom noem ik hem dan nietquote:
Omdat je waarschijnlijk net als ik dacht, nah dat zal wel te makkelijk gedacht zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef Asap het volgende:
[..]
... daar dacht ik als eerste aan, waarom noem ik hem dan niet
Hehe iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk net als ik dacht, nah dat zal wel te makkelijk gedacht zijn
Volgende keer wel maar 1 gok per post hequote:
Avengers is goed. Hawk Eye speelt ie daarin. Iron Man niet helaas...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:31 schreef picodealion het volgende:
Zat hij niet ook in The Avengers en Iron Man? Of ben ik in de war?
2/5quote:
4/5quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef Asap het volgende:
Midnight Cowboy
The Graduate?
Papillon
Kramer vs Kramer?
quote:Jack Crabb, looking back from extreme old age, tells of his life being raised by Indians and fighting with General Custer.
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die western is de enige overgebleven optie?
Zo niet dan nog een gok op Straight Time
quote:
quote:The story of acerbic 1960s comic, whose groundbreaking, no-holds-barred style and social commentary was often deemed by the Establisment as too obscene for the public.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef The_Substitute het volgende:
Kenneth Branagh, tegenwoordig doet ie meer aan regisseren dan aan acteren. (neem aan dat je dat bedoelt?)Zocht eigenlijk naar zijn grote rol in de opening van de Olympische Spelen van dit jaar. Maar mijn vraag was niet duidelijk genoeg en aangezien je de film herkent krijg je het punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand augustus
37 Sands
19 SamuelofSEK
11 dekatophetspek
11 Dyonvbaal
10 RanTheMan
9 JayHovah
6 Borizzz
6 lamers
5 Baszh
4 picodealion
4 Waaghals
4 Asap
4 Robby87
4 ArtistA
3 InTrePidIvity
3 victorinox
3 Wyccie
2 kaas99
2 SaintOfKillers
2 DragonFodder
2 Hornage
1 Desunoto
1 Njosnavelin
1 Sneeuwwit
1 Paardindewei
1 De_Fietser
1 FireFox1
1 Tem
1 Gillingham
1 The_SubstituteWhat's it going to be then, eh?
quote:
quote:Hiccup is left-handed (as demonstrated when he is writing in his journal/sketchbook).
Kom op zeg...quote:
Wat voor toevoegingen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sands, speciaal voor jou ga ik binnenkort toevoegingen aan vragen stellen![]()
Dat er niemand was die het bij die hint geweten had... Behalve animatie held Sands (en misschien Patch ook dan). Zelfs ik had het niet geweten bij alleen Hiccupquote:
Welke acteur er een bepaalde rol speelt, of welke film studio of weet ik het. Extra toevoegingen alleen om het voor jou moeilijker te makenquote:
Dat magquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Welke acteur er een bepaalde rol speelt, of welke film studio of weet ik het. Extra toevoegingen alleen om het voor jou moeilijker te maken
Of stap gewoon over op Europese filmsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Welke acteur er een bepaalde rol speelt, of welke film studio of weet ik het. Extra toevoegingen alleen om het voor jou moeilijker te maken
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat laatste plaatje komt nu opeens totaal uit het niets boven mijn post
Dat is Bruce Greenwood?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
laatste plaatje lijkt inderdaad op rules of engagement
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef The_Substitute het volgende:
Uit welk vaatje tap je nu weer, sam?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik probeerde eerst die laatste plaatjes aan de vorige vraag te koppelen, dacht dat ze bij elkaar hoorden
Nee, dit is zeker niet zo'n superflauwe komedie ofzo, meer een luchtige thriller.quote:
Ah ok, nee dat is hem niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Robby87 het volgende:
1. Sylvester Stallone -
2. Jean Claude van Damme -
3. Bruce Willis - Die Hard 3
4. Chuck Norris -
quote:
Jonah Hill iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat het Jonah Hill is, welke film alleen....
The Green Hornet
Superbad
Evan Allmighty
Knocked Up
4/6quote:
Uiteraard.quote:
Wilde ik net zeggenquote:
Deze was wel vrij simpel hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat er niemand was die het bij die hint geweten had... Behalve animatie held Sands (en misschien Patch ook dan). Zelfs ik had het niet geweten bij alleen Hiccup
quote:You know, every once in a while I just fire everybody, then I hire them back in a couple of weeks. That way they don't get too complacent. It keeps them on their toes.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
![]()
vind ik wel iets voor Lars von Triest
quote:
quote:The proper comedy for the screen is visual. Films try to get too many laughs out of the dialogue. We use pantomime not wisecracks. Portrayal of human sensations by inanimate objects such as steam shovels and rocking-chairs never fail to provoke laughter. Human distress exemplified by animals is sure-fire. A bird that jumps after swallowing a grasshopper is a natural. Surprise is always provocative.
quote:
quote:Dude if you wanna poke her, there's nothing wrong with that. Don't be ashamed. Human beings have been poking vagina for hundreds of years. Longer probably. Bro! Seriously there's nothing wrong with wantin' some pussy!
quote:: Your grandma goes walking in the morning by herself ? You can't get your ass outta bed an hour earlier ? What if she get's raped ?
: What...?
: Ever heard of Granny Killer ?
:The Granny Killer ?
: Yeah the gran... the Granny Killer killed like thirteen or fourteen old ladies, used to choke em with their dirty panties 'n shit. I don't think he cockfucked em all but he would fingerfuck em all!
Ik had nog een meer vulgaire quote klaarliggen zelfsquote:
Zijn die wel toegestaan hier?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik had nog een meer vulgaire quote klaarliggen zelfs
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Die onderste zal wel revenge of the nerds zijn met al die pennen in het borstzakje?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat misschien voor patch kan je weglaten
Heb ik een Dr. No remake gemist?quote:
Ik zal dan maar Cape Fear zeggen, geen zin meer om te wachtenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heb ik een Dr. No remake gemist?
De acteur links speelt ook in de jaren 90 remake, die niet veel onderdoet voor de gezochte film.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zal dan maar Cape Fear zeggen, geen zin meer om te wachten
gill+1quote:
Dat is sneller dan verwacht.quote:
robby+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |