Zo natuurlijk is dat niet hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je gaat bier drinken natuurlijk
Ik moet even wachten tot Rob er is. Moet weten of hij morgenavond de auto heeft of niet
Je houdt van mequote:
man wij hebben al lang samen in 1 ruimte gezeten, de drukste was haar hond die denkt dat die 6maanden oud is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jullie twee in een ruimte dolle pret. Heb jullie beide meegemaak
Brrrr als ik er aan terug denk......quote:
ja hallo wie vond ons 2en trok bijna mijn kop van m'n romp af onder het motto... masseren!quote:
Dat moet je me dan toch even uitleggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat er ook mensen zoals ik zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja hallo wie vond ons 2en trok bijna mijn kop van m'n romp af onder het motto... masseren!
Dat viel reuze mee hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jullie twee in een ruimte dolle pret. Heb jullie beide meegemaak
ik was net een uil, ik kon bijna 180 graden om me heen kijkenquote:
Ja hallo wie wil er dan ook een massage met kleding aan en zonder oliequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja hallo wie vond ons 2en trok bijna mijn kop van m'n romp af onder het motto... masseren!
Ik zie het ook helemaal voor mequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik was net een uil, ik kon bijna 180 graden om me heen kijken
Hij stelt zn eigen aan hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me
Hun zijn anders dan ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Dat moet je me dan toch even uitleggen
jij kan mijn goddelijke lichaam zonder kleren niet eens aan schat!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo wie wil er dan ook een massage met kleding aan en zonder olie
heb geen accent!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee hoor.
Ik lig wel dubbel om zijn accent
ja en ik zag opeens veel meer dan een normaal mens zijn / haar gezichtsveld laat zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me
heul niet waar!quote:
Kakkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee hoor.
Ik lig wel dubbel om zijn accent
Alleenquote:
Lieverd, als jij naakt voor me zou staan dan nog is het enige waar ik kan denken de afwas, het stofzuigen en het dweilenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij kan mijn goddelijke lichaam zonder kleren niet eens aan schat!
[..]
heb geen accent!
[..]
ja en ik zag opeens veel meer dan een normaal mens zijn / haar gezichtsveld laat zien
[..]
heul niet waar!
Ben je wel!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
AlleenJacq
mag dat zeggen.
Ben trouwens geen kakker.
DEFF!!! Alle ballen verzamelenquote:
Plat haags jaquote:
Lieg je weer, op dat moment had je niet eens servies voor de afwas hahaha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, als jij naakt voor me zou staan dan nog is het enige waar ik kan denken de afwas, het stofzuigen en het dweilen
NEEEHEEEEEEE niet waar!quote:
Ik ken het, had t zelfs op video ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |