Ik ga je echte naam hier toch niet neerzetten drolliequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef ook_gek het volgende:
UBER QUOTE!!!!
[..]
zit zij op fok dan? En waarom weet ze wie ook_gek is, en zie je wel! ze wild mijn stem horen omdat ze me wild. 6 jaar is lang genoeg en leuk geweest. Op naar de volgende!
[..]
Oh ja hoor, ik kan wel 3 vrouwen aan
[..]
We gaan gewoon met ze 3en op stap. En dan met ze 3en in 1 bed in een leuk hotel! Handjes boven de dekens natuurlijk....
[..]
zo ben ik toch helemaal niet.......
[..]
hoezo, ben je bang dat jij je zelf niet kan beheersen en niet van me af kan blijven nee?
[..]
nee vind ik niet erg nee.
[..]
klopt
oh nee hihihquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga je echte naam hier toch niet neerzetten drollie
Zeg het maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz Rob is ziek thuis, maar moet wel even eten maken voor hem.
Ik ga even kijken op 9292ov ok?
Blaak afspreken of R''dam CS?
En weer zonder mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef ook_gek het volgende:
UBER QUOTE!!!!
[..]
zit zij op fok dan? En waarom weet ze wie ook_gek is, en zie je wel! ze wild mijn stem horen omdat ze me wild. 6 jaar is lang genoeg en leuk geweest. Op naar de volgende!
[..]
Oh ja hoor, ik kan wel 3 vrouwen aan
[..]
We gaan gewoon met ze 3en op stap. En dan met ze 3en in 1 bed in een leuk hotel! Handjes boven de dekens natuurlijk....
[..]
zo ben ik toch helemaal niet.......
[..]
hoezo, ben je bang dat jij je zelf niet kan beheersen en niet van me af kan blijven nee?
[..]
nee vind ik niet erg nee.
[..]
klopt
Maakt geen verschil. Mijn trein stopt in blaak en dan CSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is makkelijker voor jou?
huh wat zonder jou? Ik heb jou toch ook gequote?quote:
Met zn 3en op stap. Jij, c_a en jacqquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
huh wat zonder jou? Ik heb jou toch ook gequote?
Ik zat te denken om met de auto naar Lombardijen te gaan, en dan het laatste stukje met de trein.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt geen verschil. Mijn trein stopt in blaak en dan CS
Troost je met de gedachte dat er ook mensen zoals ik zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:00 schreef STING het volgende:
Drommel, met elke post van jou verlies ik weer een beetje hoop in de mensheid
Dolletjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon met alle single vrouwen en single mannen van FOK! gaan speeddaten
Ik ga met OV, heb weinig zin in hoge parkeerkosten. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat te denken om met de auto naar Lombardijen te gaan, en dan het laatste stukje met de trein.
Ik ga toch niet drinken![]()
Hmzzzz effe verder kijken
Das geen troostquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat er ook mensen zoals ik zijn.
Ja maar bij Lombardijen is het gratis parkeren geloof ik.... even aan vriendinnetje vragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga met OV, heb weinig zin in hoge parkeerkosten. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ja maar ik ga sowieso met het OV. Moet ook nog ff een fiets naar Dordrecht brengen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar bij Lombardijen is het gratis parkeren geloof ik.... even aan vriendinnetje vragen
En je gaat bier drinken natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik ga sowieso met het OV. Moet ook nog ff een fiets naar Dordrecht brengen dus
ja maar ben beetje bang voor jou......quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zn 3en op stap. Jij, c_a en jacq
Volgens mij wordt jullie twee in een ruimte dolle pret. Heb jullie beide meegemaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ben beetje bang voor jou......
Terechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En bedanktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |